Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - طرف که به زيبايي و مهارت تمام صداي سردار سدهي را تقليد کرده بود، گفت «برادر باقرزاده اين مورد اخير چندتا بود؟»؛ در جواب گفتم «کدام مورد؟» طرف گفت «همين مورد اخير ديگر»؛ با کنجکاوي بيشتري گفتم...

سردار سيدمحمد باقرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سياسي خبرگزاري ميزان، با اشاره به خاطره‌اي از مواجهه‌اش با منافقين در دهه 70 گفت: اوايل دهه هفتاد، به دنبال تحرکاتي که منافقين داشتند، شش نفر از عناصر رزمي اين گروهک طي يک عمليات نفوذ از طريق کوه‌هاي غرب دهلران (چيلات)، خودشان را به يکي از پاسگاه‌هاي ايست و کنترل ناجا در غرب دهلران رساندند و طي حمله‌اي غافلگيرانه شش نفر را شهيد و تعدادي را زخمي کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: خوشبختانه همه اعضاي اين گروهک تروريستي با تعقيب عناصر بسيج دهلران قبل از خروج از مرز و ورود به خاک عراق، درحوالي نقطه صفر مرزي به هلاکت رسيدند و سرنوشت اعضاي گروه اعزامي و همچنين تعداد تلفات نيروهاي خودي براي منافقين در بوته ابهام قرارگرفت؛ فلذا درصدد برآمدند تا با تخليه تلفني، اطلاعات لازم را جمع آوري کنند.
فرمانده کميته جستجوي مفقودين ستاد کل نيروهاي مسلح ادامه داد: ظهر يکي از روزهاي پس از حادثه، پس از فراغت از نماز جماعت ظهر و عصر در محل ستاد کل نيروهاي مسلح، تازه وارد اتاق کار شده بودم که يکي از همکاران بدون مقدمه گوشي تلفن را به دستم داد و گفت «سردار سدهي؛ دفتر نظامي آقا!»؛ طبيعي است که در بدو صحبت با گرمي و احترام با کسي که پشت گوشي بود صحبت کردم و گفتم «در خدمتم»؛ طرف که به زيبايي و مهارت تمام صداي سردار سدهي را تقليد کرده بود، گفت «برادر باقرزاده اين مورد اخير چندتا بود؟»؛ در جواب گفتم «کدام مورد؟» طرف گفت «همين مورد اخير ديگر»؛ با کنجکاوي بيشتري گفتم «مورد زياد است، منظورتان کدام مورد است؟»؛ در جواب گفت «مورد دهلران ديگر!» بلافاصله گفتم «بله متوجه شدم؛ چطور مگر؟»؛ طرف پاسخ داد «مي‌خواستم ببينم تعدادي که آوردند معراج‌الشهداء چند تا هستند؛ چون مي‌خواهيم خدمت آقا گزارش بدهيم ولي آمار مرکز فرماندهي با آمار معاونت اطلاعات و عمليات همخواني ندارد!»؛ اينجا بود که طرف خودش رو لو داد و من حساس شدم و گفتم «مشکلي نيست؛ ولي اينطوري که نمي‌شود بگويم»؛ هيجان‌زده گفت «چرا نمي‌شود؟ مي‌خواهيم آمار صحيح را به عرض برسانيم»؛ با خونسردي گفتم «يک شرط دارد تا بگويم»؛ درپاسخ گفت «چه شرطي؟»؛ گفتم «اول بايد شما بگوييد مرگ بر رجوي تا من آمار را به شما بدهم"؛ گفتن اين جمله همان و دريده شدن پرده نفاق همان؛ طرف ناگهان با رکيک‌ترين الفاظ مرا به باد دشنام گرفت و من هم تنها با بلند کردن صدايم گفتم «خودتي خودتي، اي منافق بيچاره آواره»؛
وي گفت: دوستان و همکاران از اينکه گفت‌وگوي گرم و صميمانه ما به يکباره به پرخاش تبديل شده بود، سخت متعجب بودند و از من توضيح مي‌خواستند که چه اتفاقي افتاده است؛ به دوستان گفتم «طرف منافق بود و مي‌خواست اطلاعات ما را به صورت تلفني تخليه کند».
سردار باقرزاده افزود: بعدها دوستان حفاظت و وزارت اطلاعات به من گفتند «تماس منافقين از فرانسه بوده است»؛ اين سوژه تا مدت‌ها به‌عنوان يک سوژه موفق در ناکام گذاشتن منافقين در کلاس‌هاي درس مورد اشاره و استناد دوستان وزارت اطلاعات و حفاظت قرار مي‌گرفت.
فرمانده کميته جستجوي مفقودين ستاد کل نيروهاي مسلح در پايان گفت: خطاي منافق اين بود که او بين «مرکز فرماندهي» و «معاونت اطلاعات و عمليات» فرق گذاشته بود.
انتهاي پيام/



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۳۰۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایتخت ۵ به شبکه آی فیلم رسید + خلاصه و ساعت پخش

سریال پایتخت ۵ از امشب _شنبه بیست‌وپنجم فروردین_ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

به گزارش‌خبرگزاری ایمنا، سریال پایتخت ۵ از امشب _شنبه بیست‌وپنجم فروردین_ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

زمان پخش پایتخت ۵

این سریال هر شب ساعت ۲۱ و تکرار آن ساعت ۱۳ به شبکه آی فیلم می‌آید.

خلاصه سریال پایتخت ۵

سری جدید سریال پایتخت با قهر کردن ارسطو و نقی آغاز می‌شود در حالی که پسر بهبود بعد از فوت پدرش از سربازی بازمی‌گردد. ارسطو که حالا بوتیک لباس دارد می‌خواهد به کمک خانواده نقی و بدون اینکه آنها بدانند از ترکیه لباس به داخل ایران قاچاق کند بنابراین همه آنها راهی ترکیه می‌شوند ولی…

بازیگران پایتخت ۵

در این سریال محسن تنابنده در نقش نقی معمولی، ریما رامین فر در نقش هما سعادت (همسر نقی)، احمد مهران فر در نقش ارسطو عامل (پسرخاله نقی)، علیرضا خمسه در نقش بابا پنج علی (پدر نقی)، نسرین نصرتی در نقش فهیمه معمولی (خواهر نقی)، سارا و نیکا فرقانی اصل در نقش سارا و نیکا معمولی (دختران نقی معمولی)، بهرام افشاری در نقش بهتاش (پسر فهیمه و بهبود)، هومن حاجی عبداللهی در نقش رحمت (دوست نقی)، هدایت هاشمی در نقش اوس موسی (دوست صمیمی نقی)، محمدرضا علیمردانی در نقش بائو (دوست و برادر ناتنی نقی)، سلمان خطی در نقش تقی (برادر نقی)، مجتبی بلال حبشی در نقش رحمان (برادر رحمت)، مصطفی بلال حبشی در نقش رحیم (برادر رحمان و رحمت) و با حضور محیا دهقانی در نقش سوسن (خواهر زاده اوس موسی) ایفای نقش می‌کنند.

کد خبر 744194

دیگر خبرها

  • لزوم توجه مراجع تقلید به آموزش طلاب
  • فیلم| پرنده‌ای که با تقلید صدای آژیر پلیس افسران را حیرت‌زده کرد
  • شرایط طلبگی کفاف زندگی حداقلی طلاب را نمی‌دهد
  • پرنده‌ای که با تقلید صدای آژیر پلیس افسران را حیرت‌زده کرد (فیلم)
  • واکنش علما و مراجع تقلید به تحقق «وعده صادق»
  • اعتراف مدافع اینتر: از ستاره رئال تقلید می‌کنم
  • پایتخت ۵ به شبکه آی فیلم رسید + خلاصه و ساعت پخش
  • ماجرای پیامک عجیب پافند غیر عامل/ سردار جلالی:‌ هک سیستم پیام‌رسان است
  • باستونی: می‌خواهم از آنتونیو رودیگر تقلید کنم؛ اولویت اینتر رسیدن به ۱۰۰ امتیاز نیست
  • تقلید صدای آژیر ماشین پلیس توسط پرنده + فیلم