Web Analytics Made Easy - Statcounter

وریا غفوری در صفحه اینستاگرام خود عکسی را منتشر کرد که جباری در آن زانویش را باندپیچی کرده اما این عکس بلافاصله حذف شد. آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در روزهای اخیر عکس‌ها و خبرهای زیادی درباره وضعیت مجتبی جباری در تمرینات استقلال منتشر شده است. عکس‌ها و خبرهایی که حاکی از مصدومیت زانوی این بازیکن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجم این اخبار آنقدر زیاد بود که باشگاه استقلال نسبت به آن‌ها واکنش نشان داد و اعلام کرد جباری مصدوم نیست و فقط به همراه چند نفر به صورت اختصاصی تمرین می‌‌کند.
اما شب گذشته اتفاق جالبی افتاد. وریا غفوری بازیکن استقلال عکسی از حاشیه اردوی این تیم در ارمنستان منتشر کرد که او را در کنار چند بازیکن دیگر این تیم از جمله مجتبی جباری نشان می‌داد.
نکته مهم این عکس باندی بود که دور زانوی مجتبی بسته شده بود و نشان می‌داد که زانوی این بازیکن مصدوم است! این عکس البته دقایقی بعد از اینستاگرام غفوری پاک شد . حالا این که چرا غفوری این عکس را از صفحه‌اش پاک کرد اصلا مشخص نیست!
در حالی که طی روزهای اخیر در گزارشی مفصل عنوان کردیم که زانوی مجتبی جباری دچار تورم شدید شده و این موضوع باعث شده که وی چند روزی تمرین نکند اما واکنش‌ها از سوی باشگاه استقلال به شکلی بود که جباری هیچ مصدومیتی ندارد و تنها به دلیل آماده سازی بدنی با تیم تمرین نمی‌کند!با این وجود انتشار چنین عکسی که جباری حتی برای حضور در کارتینگ و تفریح مجبور است زانوی خود را ببندد نشان می‌دهد در آن گزارش بی دلیل به تورم زانو و دوری وی از تمرینات اشاره نشده است.
گفتنی است جباری دو روز است به تمرینات گروهی استقلال اضافه شده و پا به توپ می‌شود.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۳۰۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش هزینه‌های درمان در مراکز ناباروی

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما ،شهروند خبرنگار ما در پیامی گفته در یکی از مراکز ناباروری هزینه یک بخش از درمان بیش از دو برابر نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

او خواستار رسیدگی مسئولان شده است.

جباری ، سرپرست مرکز جوانی جمعیت و سلامت خانواده وزارت بهداشت درباره درمان ناباروری  گفته :  پیش از ابلاغ قانون جوانی جمعیت، پوشش درمان ناباروری کامل نبود اما اکنون در بخش دولتی پوشش به ۹۰ درصد رسیده است. .

جباری  با اشاره به وجود ۸۰ مرکز درمان ناباروری  در کشور، افزود: برخی محدودیت‌ها از اقلام دارویی تحت پوشش نیز برداشته شده و برخی اقلام خدمتی جدید نیز اضافه شده است.

 

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

من چند سال  است به دلیل ناباروی به یک مرکز درمان ناباروری مراجعه میکنم ولی متاسفانه امسال خیلی قیمتها رو افزایش دادند مثلا در یکی از مراحل آی وی اف (IVF) ،  تعرفه پارسال بین ۶ تا ۸ میلیون بود ولی امسال ۲۰ میلیون   کردند. لطفا رسیدگی کنید.

دیگر خبرها

  • نفرین لوکاس: کابوسی که تمام نمی‌شود
  • افزایش هزینه‌های درمان در مراکز ناباروی
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛‌ در باشگاه استقلال چه خبر است؟
  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛ پرداخت پول بدون اجازه!
  • تداوم خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز‌های منفی شاخص کل بورس
  • از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • جباری:شرایط سپاهان کار پرسپولیس را سخت می‌کند/ اصلا انتقادی به اوسمار ندارم