Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین دور از رقابت های بین المللی شطرنج جام ستارگان با تساوی شطرنج بازان ایران در برابر ستارگان شطرنج جهان به پایان رسید.
دومین تساوی شطرنجبازان ایران مقابل ستارگان جهان رقم خورد.به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز گیلان درسومین دوررقابت های بین المللی شطرنج جام ستارگان که در منطقه آزاد انزلی در حال بر گزاریست مسعود مصدق پور استاد بین المللی شطرنج کشورمان توانست التاج سفرلی استاد بزرگ کشور آذربایجان و پرهام مقصود لو قهرمان شطرنج ایران در برابر ایوان سوکولف از هلند به پیروزی دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوک وان ولی ، استاد بزرگ شطرنج از کشور هلند توانست محمد امین طباطبایی استاد بین المللی تیم منتخب شطرنج ایران را شکست دهد، سیدخلیل موسوی استاد بین المللی شطرنج کشورمان نیز نتیجه بازی را به آلکسی شیروف مرد افسانه ای شطرنج جهان از کشور لتونی واگذار کرد.در ادامه رقابت ها احسان قائم مقامی کاپیتان تیم ملی شطرنج کشورمان در رویارویی با بادور جوابا استاد بزرگ شطرنج از کشور گرجستان و پویا ایدنی استاد بزرگ در برابر ون یانگ ، استاد بزرگ شطرنج از کشور چین به نتیجه تساوی رضایت دادند .همچنین رقابت بین لازارو باتیستا بروزون ، استاد بزرگ شطرنج کشور کوبا و علیرضا فیروزجا استاد بین المللی شطرنج کشورمان ه نتیجه تساوی ختم شد تا دو تیم منتخب ستارگان ایران و جهان در سومین دور از رقابت های شطرنج جام ستارگان به نتیجه تساوی سه و نیم رضایت دهند.تیم ستارگان شطرنج جهان تا این دور از رقابت های دومین دوره بین المللی جام ستارگان در مجموع امتیازات تیمی 4 بر 2 ونیم از تیم ستارگان شطرنج ایران پیش است و در امتیازات انفرادی نیز تیم ستارگان جهان با نتیجه 11 بر 9 و نیم در جایگاه بالاتری از تیم ستارگان شطرنج ایران قرار دارد.در دور چهارم مسابقات لیگ ستارگان نوجوانان ایران نیز در رده سنی۱۰ سال هیراد صابری ، امیر مهدی نظام دوست و شروین رفیق و در رده سنی زیر ۱۴ سال آرین برادران تمدن ، پروا بهزاد نظیف و پارسا جعفری به ترتیب در جایگاه اول تا سوم جدول رده بندی قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۳۱۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، جدول اصلی مسابقات تنیس روی میز بین المللی عربستان برگزار شد و نماینده ایران موفق به شکست حریف خود شد. 

نوشاد عالمیان در دوره نخست جدول اصلی مسابقات توانست بازیکن چین تایپه که رنکینگ ۲۹ جهان را داشت با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد و به مرحله بعد صعود کند. 

عالمیان پیش از این در جدول مقدماتی توانسته بود با شکست حریفانی از اتریش بلژیک و مصر به جدول اصلی مسابقات صعود کند. 

نتیجه بازی به شرح زیر است: 

مرحله یک سی و دوم نهایی جدول انفرادی 
نوشاد عالمیان از ایران (رنکینگ ۶۸ جهان ) ۳ - چنگ کائو از چین تایپه ( رنکینگ ۲۹ جهان) ۲
امتیاز:  ۹ - ۱۱، ۱۱ - ۷، ۸ - ۱۱، ۱۱ - ۲، ۱۱ - ۴ 

دیگر خبرها

  • شطرنج پلیس امارات| موحد شگفتی‌ساز شد/ طباطبایی نوجوان جویای نام هندی را مغلوب کرد
  • شطرنج پلیس امارات| موحد شگفتی ساز شد/ طباطبایی نوجوان جویای نام هندی را مغلوب کرد
  • رقابت اسکواش بازان درمسابقات بین المللی گرگان جونیور
  • دومین پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات
  • شطرنج ماهرانه تهران در فرایند دیپلماتیک جنگ غزه
  • شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان جرئت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید/ لبنان حریف ساحلی‌بازان شد
  • پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان
  • تصویر روز ناسا: تلسکوپ‌های کمکی زیر آسمان پرستاره جنوب