Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان-معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان گفت:۹۰ درصد از مهد کودکهای زنجان مجهز به دوربین مدار بسته هستند و تا پایان سال ۹۶ حدود ۱۰۰ درصد از مهد کودک های شهری به دوربین مجهرمی شوند.

سلمان حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر به فعالیت مهد کودکها در استان زنجان اشاره کرد و افزود: در استان زنجان مهد کودکهایی که با مجوز اداره تبلیغات اسلامی و ارشاد اسلامی فعالیت می کنند غیر قانونی هستندو باید مجوز فعالیت را از بهزیستی اخذ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: بهزیستی یا مهدکودکهایی که مجوز فعالیت از بهزیستی ندارند برخورد می کند.

معاونامور اجتماعی بهزیستی استان زنجان گفت:۹۰ درصد از مهد کودکهای استان زنجان در بخش شهری مجهز به دوربین مدار بسته هستند و تا پایان سال ۹۶ حدود ۱۰۰ درصد از مهد کودک های شهری به دوربین مدار بسته مجهز می شوند.

حسینی تاکید کرد:با توجه به بخشنامه ارسالی بهزیستی کشور در رابطه با الزام مهدهای کودک شهری به نصب دوربین مدار بسته و در راستای اعمال نظارت بیشتر بر مهدهای کودک و جلب اطمینان والدین این اقدام صورت پذیرفته است.

وی اظهار کرد: در راستای تامین موضوع امنیت جسمی و روانی کودکان گروه سنی زیر هفت سال سازمان بهزیستی بر توسعه کمی مهدهای کودک توسعه توجه ویژه دارد.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان تصریح کرد: به کار گیری وسایل و تجهیزات استاندارد در مهدهای کودک در راستای ارزش گذاری سازمان به کیفیت ارایه خدمات در مهدهای کودک موثر است و تمامی فضاهای مهدهای کودک مناطق شهری استان زنجان شامل حیاط، راهروها، اتاق های فعالیت مربیان، آشپرخانه و مهدهای کودک به سیستم دوربین مدار بسته مجهز شده اند که قابلیت پخش و ضبط و ذخیره سازی تصاویر دریافتی را دارا هستند.

حسینی تعداد مهد کودک های استان زنجان را ۱۶۵ مهد کودک عنوان کرد و افزود: امنیت جسمانی و روانی کودک و رعایت جنبه های اعتقادی و مذهبی آنها بسیار مهم است.

معاون اموراجتماعی بهزیستی استان زنجان به استاندارد سازی مهدهای کودک اشاره کردو گفت: این سازمان بر تحقق این امر مهم بسیار تاکید دارد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۳۱۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان

محمود علیخانی امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی ۳۰ ویژه برنامه تدارک دیده شده است.

او افزود: افتتاح ۸ منزل مسکونی، مرمت و رنگ آمیزی پنج مدرسه، افتتاح صندوق قرض‌الحسنه، توزیع هزار بسته معیشتی، همایش تقدیر و تکریم از جهادگران برتر و برگزاری نمایشگاه پوشک ایرانی اسلامی از جمله برنامه‌های این هفته است.

علیخانی ادامه داد: در شهرستان گرگان ۶۰۰ گروه جهادی در سامانه اطلس ثبت شده اند و آماده خدمات رسانی هستند.

او افزود: در سال گذشته به همت بسیج سازندگی ساخت ۲۰ منزل مسکونی، توزیع ۶۰ هزار بسته معیشتی، ارائه خدمات پزشکی به ارزش ۸ میلیارد تومان، هزار ساعت مشاوره آموزشی رایگان، توزیع ۲۰ هزار بسته لوازم تحریر و ... در سطح شهرستان گرگان انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • ساخت آجر‌های هوشمند انرژی با استفاده از پسماند
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • نصب بیش از ۲۸ هزار کنتور هوشمند در استان قزوین
  • دوربین‌های هوشمند جاده‌ای چگونه تخلف و سرعت خودرو‌ها را ثبت می‌کنند؟
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر