Web Analytics Made Easy - Statcounter

افراد را تربیت کنید و مادران و پدران روی دخترانشان دقت کنند. خطیب نماز جمعه این هفته تهران اظهار کرد: : فضای داخل اتومبیل فضای خصوصی نیست، فضای عمومی است و اگر بدحجاب یا خدای ناکرده بی‌حجابی در آن باشد به فضای عمومی لطمه زده، بنابراین نیروی انتظامی باید با قاطعیت با چنین افرادی برخورد کند.

به گزارش جنوب نیوز، موحدی کرمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران با اشاره به سالروز سرکوب خونین قیام مردم علیه کشف حجاب و نام‌گذاری این روز به نام عفاف و حجاب، گفت: مسأله حجاب، مسأله بسیار مهمی است که با دین، سیاست و استقلال کشور ارتباط دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: وقتی دنیا بنگرد که در ایران حجاب مورد توجه است اینطور قضاوت می‌کند که این مردم متدین هستند، بنابراین نمی‌شود به این کشور و مردم آسیب رساند. اما اگر خدای ناکرده ببینند بی‌حجابی رایج شده و گویا در بعضی ماشین‌ها شبه کشف حجاب وجود دارد، اینطور نخواهد بود.

خطیب نماز جمعه تهران خاطرنشان کرد: فضای داخلی اتومبیل، فضای خصوصی نیست. این ماشین در خیابان حرکت می‌کند و از پشت شیشه مردم ساکنین آن را می‌بینند و اگر بدحجاب یا خدای ناکرده بی‌حجابی در آن باشد به فضای عمومی لطمه زده است، بنابراین نیروی انتظامی باید با قاطعیت با چنین افرادی برخورد کند.

موحدی کرمانی تأکید کرد: حضرت آیت‌الله مکارم نیز در این زمینه تصریح کرده‌اند که ماشین فضای خصوصی نیست و فضای عمومی است و همه می‌بینند پس باید در این زمینه دقت شود. مردم ما هم که این حجاب را رعایت نمی‌کنند شاید آدم‌های نجیبی باشند اما فرهنگ غلطی در خانه‌های آنها و فامیل آنها حاکم است. به خود بیایند، والله قیامتی است و نمی‌توانید در قیامت و عالم برزخ جواب دهید.

وی افزود: اگر به شما گفتند که با این کارتان به استقلال کشور آسیب رساندید و عزت انقلاب را از بین بردید و در دشمن ایجاد طمع کردید که با خود بگوید مردم از انقلابشان دست برداشتند و بیاید به کشور ضربه بزند، نمی‌توانید جواب این ضربه‌ها را در قیامت بدهید، پس افراد را تربیت کنید و مادران و پدران روی دخترانشان دقت کنند.

خطیب این هفته نماز جمعه تهران یادآور شد: از نیروی انتظامی هم تشکر می‌کنم که در این زمینه نسبتاً خوب عمل کرده است.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۳۱۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نور» طرحی برای تکریم زنان جامعه است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی محمدی شامگاه سه شنبه در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گناوه ضمن تقدیر از اجرای طرح «نور» از حمایت جامعه دینی و بانوان این سرزمین که در روزگارانی شاهد کشف حجاب رضاخانی بودند خبر داد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه در این دیدار که به پاس اجرای طرح ملی نور صورت گرفت، افزود: دشمن برای فتح خاکریزهای معنوی به این دسیسه شیطانی متوسل شده که جامعه دینی ما را به چالش بکشاند ولی با هوشیاری مردم و بخصوص بانوان این سرزمین، فرصت از دشمن گرفته شده وبا رعایت عفت، حجاب و پاکدامنی تیر خلاص را به قلب شیطان افکنده اند.

وی گفت: فلسفه حجاب در اسلام علاوه بر امنیت جامعه به امنیت خانواده نیز کمک می کند و از دستورات دین مبین اسلام رعایت این واجب شرعی است.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه طرح عفاف و حجاب «نور»، خنثی کننده توطئه های دشمن برای رسیدن به اهداف خود است، افزود: طرح نور، طرحی برای تکریم زنان جامعه است.

دراین دیدار از فرمانده نیروی انتظامی و جانشین انتظامی شهرستان تقدیر شد.

کد خبر 6093678

دیگر خبرها

  • چهار دستورکار ضروری دولت برای تحقق مشارکت مردم در جهش تولید
  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب
  • «نور» طرحی برای تکریم زنان جامعه است
  • احساس غرور بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق
  • بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند/ تغییر نام جزیره ابوموسی
  • بیش‌ از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • باور به سوددهی «دلالی» علی‌رغم حمایت فرهنگ عمومی از کار مولد
  • (عکس) اولین قربانی تصادف در ایران چه کسی بود؟