Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@06:10:56 GMT

ولد شیخ احمد دور جدید مذاکرات در یمن را کلید زد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۳۱۹۶۴

ولد شیخ احمد دور جدید مذاکرات در یمن را کلید زد

منابع سیاسی یمنی اعلام کردند، نماینده سازمان ملل در امور یمن دور جدید مذاکرات خود با طرف‌های یمنی را با هدف توافق بر سر طرح عقب‌نشینی جنبش‌ مردمی انصارالله از بندر الحدیده کلید زده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت الوطن العربی، منابع سیاسی یمن در این راستا افزودند، اسماعیل ولد شیخ احمد، نماینده سازمان ملل در امور یمن با رهبران احزاب حامی دولت مستعفی این کشور، حزب علی عبدالله صالح، رئیس‌جمهور پیشین، نمایندگان سازمان‌های جامعه مدنی و سفیران کشورهای ناظر بر صلح یمن دیدار می‌کند تا به عنوان اولین گام در راستای مذاکرات صلح فراگیر جهت قانع کردن انصارالله به خروج از بندر الحدیده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گفته این منابع، ولد شیخ احمد پس از اعلام حمایت ائتلاف عربی و دولت مستعفی یمن از طرح وی برای حل بحران تاکید کرده، با انصارالله جهت حل این بحران تماس‌هایی برقرار خواهد کرد.

طرح او برای حل بحران شامل عقب نشینی انصارالله از بندر الحدیده، پرداخت حقوق کارمندان و بازگشایی فرودگاه صنعاء است.

این منابع تصریح کردند: این اقدام سازمان ملل همزمان با درخواست دولت مستعفی یمن از این سازمان، شورای امنیت و جامعه بین‌الملل مبنی بر اتخاذ اقدامات بازدارنده علیه ایران است.

همچنین منابع میدانی از کشته شدن اسامه مدانی از فرماندهان انصارالله در حمله ائتلاف عربی در نزدیکی نجران خبر دادند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۳۱۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفترچه سوالات ریاضی و انسانی نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در اطلاعیه این سازمان آمده؛ دفترچه سوالات نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی و دانشگاه فرهنگیان منتشر شد و کلید اولیه سوالات از سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) در دسترس خواهد بود.
داوطلبان می‌توانند از روز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) حداکثر تا روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت هر مطلبی در خصوص سوالات و کلید آزمون را از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی به این سازمان اعلام کنند.
داوطلبان و علاقه‌مندان برای اطلاع از دفترچه سوالات به این پیوند مراجعه کرده و فایل‌های پی‌دی‌اف هر کدام از دفترچه سوالات را جداگانه از این صفحه بارگذاری کنند.

دیگر خبرها

  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر می‌شود
  • زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ سه‌شنبه منتشر می‌شود
  • زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور۱۴۰۳ اعلام شد
  • کلید اولیه کنکور ۱۴۰۳ سه شنبه منتشر می شود
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • دولت صنعا از سرگیری مذاکرات با عربستان را تکذیب کرد
  • العربیه: مصر به اسرائیل پیشنهاد ازسرگیری مذاکرات در مقابل تعلیق عملیات رفح را داد
  • دفترچه سوالات ریاضی و انسانی نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد