Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین مظفری رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور در مشهد مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور در مشهد مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین مظفری با تشریح اقدامات مجموعه دستگاه قضایی خراسان رضوی بر اجرای دقیق قانون تأکید کرد.


وی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی را یکی از اعضاء مؤثر و فعال مجموعه قضایی استان دانست و خاطر نشان کرد: در سال گذشته شاهد اقدامات مطلوب از ناحیه این اداره کل در سطح استان با تأکید بر حفظ حقوق شهروندی و حقوق عامه بودیم.

در ادامه این دیدار مهدی امیری اصفهانی رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور ضمن تقدیر و تشکر از اقدمات مؤثر مجموعه قضایی خراسان رضوی بابت حمایت‌های رئیس کل دادگستری استان از مجموعه تعزیرات حکومتی خراسان رضوی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۳۲۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد

  احسان مرادی بیان کرد: با برنامه‌ریزی اداره صمت ایرانشهر گشت‌ مشترک نظارتی با حضور نماینده دادستان، رئیس شعبه دوم تعزیرات حکومتی و کارشناسان بازرسی اداره صمت از واحد‌های صنفی و میدان میوه و تره بار‌ در سطح شهرستان ایرانشهر انجام پذیرفت.

وی افزود: در بازدیدهای انجام شده برای پنج واحد صنفی پرونده های تخلف تشکیل شد.

رییس اداره صمت ایرانشهرخاطرنشان کرد: پرونده‌های تشکیل شده جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مرادی عنوان کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی و اقتصادی مراتب را جهت رسیدگی از طریق تماس با مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی اداره کل صمت استان به شماره ۱۲۴ گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس کل دادگستری البرز از بیمارستان امام کرج
  • برخورد جدی با هنجارشکنان مهم‌ترین اولویت دستگاه قضایی است
  • تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای