Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) دیشموک گفت: گروه جهادی حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع)؛ اردوی جهادی 7روزه کمک به محرومان در یک روستای دیشموک برگزار می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) دیشموک گفت: گروه جهادی حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع)؛ اردوی جهادی 7روزه کمک به محرومان در یک روستای دیشموک برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستوان دوم پاسدار اسماعیل معززی افزود: این ارودی هفت روزه در روستای امامزاده میرسالار(ع) صورت می گیرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) دیشموک تصریح کرد: هدف از برگزاری اردوهای جهادی رسیدگی به تمام اقشار محروم و کم‌بضاعت جامعه است که وارثان و صاحبان اصلی انقلاب هستند.

معززی خاطرنشان کرد: در این اردوی جهادی ساخت و تعمیر محوطه مسکونی محروم بی بضاعتی را انجام خواهیم داد.

وی از برگزاری برنامه های فرهنگی در کنار کارجهادی عمرانی در این اردوی 7 روزه خبر داد و گفت: بسیج دیشموک در تابستان امسال همچون گذشته برنامه های مختلفی دارد .

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) دیشموک؛ از ساخت چند ساختمان پایگاه بسیج در دیشموک خبر داد و گفت: در این راستا جزییات بیشتری به اطلاع عموم می رسد.

معززی ضمن تقدیر از حامیان محرومین، گفت: از عموم درخواست می شود تا انشاءالله در راستای تقویت برگزاری اردوهای جهادی کمک به محرومان در دیشموک؛ برای هرگونه کمک نقدی و غیر نقدی و همکاری با بسیج؛ به محل حوزه مقاومت بسیج در دیشموک حضور یابند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۳۲۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان شهرداری گرگان و گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تحت عنوان طرح شهید مهدی باکری میزبان و همراه این گروه از پزشکان جهادی است.

سید النگی شهردار گرگان می گوید : قرار است چهل و شش طرح دیگر به نام به صرف لبخند در گرگان اجرا شود و در مرحله دیگر دندانپزشکان جهادی به مردم خدمات خواهند داد.

در قالب این طرح بصورت رایگان خدمات چشم پزشکی از معاینه تا تحویل عینک به مردم ارائه می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید علی قرلی + تصاویر
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • برگزاری نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون مقاومت خواهر و برادر
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران
  • در مسیر نهضت مسکن سازی برای محرومان دهاقانی
  • برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر