Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مشاور مديرعامل و مدير روابط عمومي و امور بين الملل شرکت بهره‌برداري مترو تهران گفت: در پي نزاع شخصي دو نفر در ايستگاه متروي شهر ري و توقف چند دقيقه‌اي حرکت قطار ها، مسافرگيري در ايستگاه متروي شهرري آغاز شده است.

احسان مقدم در گفت‌وگو با ايسنا، با اشاره به اينکه توقف چند دقيقه‌اي حرکت قطارها در ايستگاه مترو شهرري به دليل نزاع شخصي دو نفر که صبح امروز رخ داد، به حالت عادي برگشته و حرکت‌ها ادامه دارد، اظهار کرد: دقايقي پيش به دليل نزاع شخصي دو نفر در ايستگاه مترو شهرري، حرکت قطارها به خاطر امنيت جان مسافران به مدت چندين دقيقه متوقف شده بود که در حال حاضر حرکت قطارها به روال عادي بازگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وي، نيروهاي پليس در محل حضور يافته و پيگير موضوع هستند و اطلاعات مربوط به اين نزاع را بايد ناجا اطلاع‌رساني کند.
توضيحات پليس درباره حادثه متروي شهرري/حمله مهاجم به مأمور پليس
پليس تهران جزييات حادثه مترو شهر ري را تشريح کرده و از مصدوميت 4 شهروند و يک پليس در اين حادثه خبر داد.
مرکز اطلاع‌رساني پليس پايتخت اعلام کرد که پيش از ظهر امروز فردي در حالي که سلاح سرد به دست داشت وارد مترو شهرري شده و با تعدادي از شهروندان درگير شد.
به دنبال اين حادثه مأموران پليس در محل حاضر شده و ضمن خارج کردن شهروندان از محل اقدامات خود براي دستگيري و کنترل اين فرد را آغاز کرد. فرد مهاجم به چهار نفر از شهروندان با سلاح سرد حمله کرده و آنها را زخمي کرده بود و پس از آن نيز به يکي از مأموران که قصد مهار کردن وي را داشت با سلاح سرد حمله و او را زخمي کرد.
پس از آنکه اين فرد به دستورات پليس توجهي نکرد، مأموران با رعايت قانون به کارگيري سلاح ابتدا چند تير هوايي شليک کرده و سپس به پاي فرد مهاجم شليک کردند که اين فرد پس از شليک پليس زمين‌گير شد.
اين فرد مهاجم که حدود 40 سال سن داشت، در راه انتقال به بيمارستان جان خود را از دست داد.
پليس پايتخت با تاکيد بر اينکه بايد شهروندان اخبار را از منابع مرتبط و رسمي پيگيري کنند، اعلام کرد که جزييات اين حادثه از سوي پليس در دست بررسي است.
جزييات درگيري در متروي شهرري/ کشته شدن ضارب و مجروحيت دو نفر
هادي تمهيدي، معاون سياسي فرمانداري شهرري در مورد تيراندازي دقايقي پيش در ايستگاه متروي شهرري گفت: يک نفر امروز در متروي شهرري به يک روحاني حمله کرد و باعث مجروحيت اين روحاني شد. پس از شروع اين حادثه پليس وارد عمل شد و زماني که فرد ضارب مقاومت کرد، به او تيراندازي شد و فرد ضارب فوت کرد.
وي اضافه کرد: در اين ميان يکي از شهروندان براي دفاع از روحاني وارد صحنه شد که دست او آسيب ديد و توسط مأموران اورژانس به بيمارستان منتقل شده است.
معاون فرمانداري شهرري که در شبکه خبر گفت‌وگو مي‌کرد، تاکيد کرد: در حال حاضر اوضاع مترو تحت کنترل است و شرايط به حالت عادي بازگشته است.
همچنين پير حسين کوليوند در مورد حادثه تيراندازي در متروي شهر ري گفت: بر اثر اين حادثه ضارب دو نفر را مجروح کرد و پس از اينکه پليس وارد عمل شد سعي کرد که با تيراندازي هوايي ضارب را متوقف کند اما به دليل اينکه اين فرد در حال فرار بود؛ پليس به سمت او تيراندازي مي‌کند و به دليل اين اتفاق، فرد ضارب کشته مي‌شود.

سرپرست اورژانس کشور در مورد مجروحان حادثه گفت: در اين حادثه علاوه بر کشته شدن فرد ضارب دو نفر نيز مجروح شدند.
انتهاي پيام

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۳۲۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک

به گزارش «تابناک»، عارف شرهانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت ۱۴:۳۰ روز جمعه (۷ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۱۵ حادثه سقوط مینی بوس به دره در گردنه امامزاده عبدالله باغملک اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: در پی این حادثه دو دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی و یک دستگاه امبولانس هلال احمر به محل اعزام شدند.

شرهانی گفت: در این حادثه یک نفر در صحنه جان باخت و ۹ تن مصدوم شدند. دو نفر از مصدومان با وسیله خودرو شخصی و ۷ مصدوم با آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان طباطبایی باغملک انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • توقف اعزام قطارهای تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال
  • بازگشت رونالدو به ترکیب پس از حرکت غیرورزشی
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • بازگشت پرشکوه هاوال با H6
  • برخورد پژو با پایه برق در باشت دو کشته بر جای گذاشت
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ متروی تهران
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک