Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بشیر خالقی، نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در نشستی با سرمایه گذاران بخش خصوصی مجری این طرح و مسوولان صنعت فرش دستبافت استان اردبیل افزود: این طرح با سرمایه گذاری هلدینگ چند شرکت معتبر فرش دستبافت کشور با هدف ایجاد زمینه کارآفرینی و اشتغال پایدار برای دست کم یک هزار نفر از بیکاران منطقه اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیش از 2 هزار بافنده فرش تک بافت در این شهرستان در بافت و تولید فرش های نفیس فعالیت دارند گفت: مشکل بازاریابی فرش های تولیدی ، تامین و تهیه مواد اولیه ، استفاده از نقشه و رنگ روز و مورد درخواست مشتریان داخلی و خارجی از جمله مشکلات فراروی کارگاه های تولید فرش دستبافت و یا بافندگان تک باف فرش در این شهرستان است.

نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با اجرای طرح تولید غیرمتمرکز فرش دستبافت مشکلات فعلی از پیش روی دست اندرکاران فرش دستبافت خلخال برداشته می شود.

خالقی همچنین با اشاره به ادامه روند مهاجرت از این شهرستان به مناطق دیگر کشور گفت: مهاجرت بی رویه موجب کاهش جمعیت خلخال به 86 هزار نفر شده و بزرگترین عامل این کاهش جمعیت نیز نبود زمینه اشتغال و گسترش بیکاری است.

وی با قدردانی از سرمایه گذاران هلدینگ فرش دستبافت کشور برای اجرای طرح تولید غیر متمرکز فرش دستبافت با مدیریت غیر متمرکز در خلخال خواستار همکاری مسوولان دستگاه های اجرایی ذیربط در اجرای بهینه این طرح و زمینه سازی برای ایجاد اشتغال یک هزار نفر از بیکاران در صنعت فرش دستبافت این منطقه شد.

انتهای پیام/ح

فعالیت بیش از 2 هزار بافنده فرش های نفیس در خلخال

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۳۳۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکوفه‌های بهاری شهرستان کوثر استان اردبیل

دیگر خبرها

  • نوسازی ۴۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در قالب نوسازی بافت‌های فرسوده تا پایان سال
  • از سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتری داریم/مسدودی محور پونل - خلخال
  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان
  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید
  • معرفی شرکت احیا استیل فولاد بافت
  • ۲۲ هزار هکتار از اراضی شهرستان بروجرد زیر کشت می‌رود
  • بررسی روند اجرای طرح جهش تولید در دیم زارهای مرگور ارومیه
  • شکوفه‌های بهاری شهرستان کوثر استان اردبیل
  • رتبه اول اصفهان در میزان جاده‌های دو بانده/ جذب قیر منوط به عملکرد بافت فرسوده است
  • انتخاب دو روستای اردبیل به عنوان روستای «دوستدار کتاب» در کشور