Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیگر فیلم "چپ دست" گفت: در ابتدای برنامه قرار بود این گفت‌وگو کاملاً دوستانه و صمیمی باشد و خود مجری این پیشنهاد را داده و سوال مربوط به سینمای هند را مطرح کردند. من احساس می‌کنم رفتار مجری این برنامه برای ایجاد جنجال شیطنت کردند.

مهدی امینی‌خواه بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص حواشی به وجود آمده درباره گفت‌وگوی خود درخصوص پیشنهاد شاهرخ‌خان برای حضور در سینمای بالیوود گفت: متاسفانه از حاشیه‌های بوجود آمده درخصوص مصاحبه من با برنامه مردم گرام بسیار ناراحتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم می‌توانند به سایت رفته و ویدئو کامل مصاحبه را ببینند تا تمامی شبهات از بین برود.

وی درباره کامل نبودن این ویدئو افزود: ویدئوی منتشر شده به صورت انتخابی و برای جنجال بیشتر به آن صورت پخش شد و به نظر من رفتار مجری برنامه هم در راستای همین جنجال آفرینی بود و برای رسیدن به این هدف به نوعی شیطنت می‌کرد. تمامی توضیحات من در برنامه کاملاً روشن است اما در ویدئوی تنظیم شده اتفاق عکس جلوه داده شده است.

بازیگر فیلم "چپ دست" درباره رفتار مجری برنامه مردم گرام تصریح کرد: در ابتدای برنامه قرار بود این گفت‌وگو کاملاً دوستانه و صمیمی باشد و خود مجری این پیشنهاد را داده و سوال مربوط به سینمای هند را مطرح کرد. من احساس می‌کنم مجری این برنامه برای ایجاد جنجال شیطنت کرد و اگر مردم برنامه را کامل می‌دیدند به این امر ایمان می‌آورند.

امینی‌خواه خاظرنشان کرد: پیشنهاد شاهرخ خان به من یک اتفاق معمولی در سفری شخصی بود و طی یه گپ دوستانه شکل گرفت و آن طور نبود که برای من کارت دعوت بفرستند. متاسفانه تدوین و کوتاه کردن فیلم و رفتار مجری برنامه کمی اذهان عمومی را نسبت به گفته من به شک واداشت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۳۴۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رهبر انقلاب به نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه + فیلم

همزمان در سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، آیت الله خامنه ایی در دیدار با جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، در حسینیه امام خمینی(ره) گفت:  نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه اثبات حقانیت موضع ایران در بی‌اعتمادی به آمریکا است.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • واکنش رهبر انقلاب به نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه + فیلم
  • واکنش زاکانی به حواشی قرارداد واردات خودروهای برقی
  • پیشگویی مشاور قالیباف از گشت ارشاد؛ واقعه فیزیکی جدید کف خیابان؟!
  • واکنش معنادار مشاور قالیباف به بازگشت گشت ارشاد
  • خاطره شنیدنی مجری خاص برنامه مشاعره از ملاقاتش با رهی معیری | ویدئو
  • گفتگو با مجری و بازیگر برنامه های نمایشی برای کودکان
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورای شهر تهران
  • ببینید | واکنش متفاوت ۲ بازیگر زن به قضاوت‌های مردم درباره چهره‌شان
  • واکنش مادر ترانه علیدوستی به حواشی یک عکس با دخترش | تصویر