Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس اقتصاد پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک؛ بخش مهمترین عناوین:


سمنان - نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: کاهش نرخ سود بانکی در مجلس مصوب شده و پس از تائید در شورای نگهبان به زودی این قانون ابلاغ می شود.

به گزارش خبرنگار بی‌باک، احمد همتی صبح شنبه در سی و پنجمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان به میزبانی استانداری، ضمن بیان اینکه کاهش نرخ سود بانکی بالاخره پس از چند سال در مجلس مصوب شده است، ابراز کرد: این قانون به زودی ابلاغ می شود و انتظار می رود بانک ها همکاری لازم را دراجرای قانون کاهش نرخ سود بانکی داشته باشند تا شاهد رفع برخی مشکلات در حوزه ارتباط بین بانک ها و تولید باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در دیگر بخش سخنان خود افزود: قرار دادهای توتال برای ایران یک فرصت است و فضاسازی بر علیه این قرار داد به نفع کشور نیست.

این عضو مجلس شورای اسلامی گفت: در قرارداد توتال جای هیچ گونه نگرانی نیست چون شورای نظارت از ابتدا وجود داشته و بر روند این قرارداد کاملا نظارت دارند و دو عضو آن از مجلس و یک عضو از قوه قضاییه است و نظارت کاملی بر آن می شود که امیدواریم فتح باب و زمینه اساسی برای شکستن دیوار تحریم ها شود.

همتی بیان کرد: فضاسازی هایی که در خصوص این قرارداد می شود زیاد برای کشور مناسب نیست و ضمن اینکه مشاهده شد که بلافاصله بعد از آن شرکت ایتالیایی برای انعقاد قرارداد ۱.۲ میلیاردی قطار برقی تهران_مشهد اعلام آمادگی کرد.

وی افزود: امیدواریم این روند قراردادها ادامه داشته باشد تا بتوانیم حداکثر جذب سرمایه گذار را داشته باشیم.


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۳۴۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون بیمه‌ کارگران ساختمانی ابلاغ شد


به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده(۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رئیس جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

دیگر خبرها

  • قانون بیمه‌ کارگران ساختمانی ابلاغ شد
  • رئیس‌جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی ۲ قانون برای اجرا ابلاغ کرد +جزئیات
  • رییسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد
  • رئیسی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • کارگران هم مشمول «کاهش ساعت کاری» می‌شوند؟
  • حیدری: کولبران در انتظار ابلاغ قانون ساماندهی اشتغال پایدار مرزنشینان هستند