Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان - رئیس پلیس راه استان سمنان از واژگونی خودرو پژو پارس در کیلومتر ۴۵ جاده شاهرود-میامی خبر داد و ابراز داشت: بی توجهی به جلو و خستگی بیشترین عامل تصادفات است.

سرهنگ حسن خسروجردی در گفتگو با خبرنگار مهر، از مرگ یک مادر و کودک در محور شاهرود-میامی به دلیل واژگونی خودرو پژو خبر داد و درباره جزئیات حادثه، ابراز داشت: بر اثر خستگی و بی توجهی به جلو از سوی راننده پژو پارس در کیلومتر ۴۵ جاده شاهرود-میامی متاسفانه خودرو واژگون و در این حادثه خانم ۳۶ ساله و دختر ۱۱ ساله جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سانحه دیگری روز پنج شنبه ساعت ۷:۵۱ صبح در گردنه آهوان محور دامغان-سمنان براثر بی احتیاطی و بی توجهی به جلو از سوی راننده کامیون سه خودرو پراید، پژو ۴۰۵ و سواری تندر۹۰ به صورت زنجیروار به هم برخورد کردند و این حادثه مرگ پسربچه سه ساله سرنشین پراید را رقم زد که شش نفر دیگر نیز مجروح شدند.

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه محورهای مواصلاتی در سطح استان به واسطه ۴۰دوربین کنترل سرعت پایش می شود، ابراز داشت: متاسفانه در تعطیلات آخر هفته شاهد مرگ سه نفر از هموطنانمان بر اثر بی توجهی به جلو بودیم.

خسروجردی در پایان خاطرنشان کرد: رانندگان باید به محض احساس خستگی و عدم هوشیاری بلافاصله در اولین توقفگاه استراحت و سپس طی مسیر کنند تا شاهد حوادث تلخ این چنینی نباشیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۳۴۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خاور و روآ در محور صمصامی به بازفت با سه مصدوم

مسعود مثنوی اظهار داشت: ساعت ۰۹:۵۸ دقیقه امروز جمعه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳، طی گزارش مرکز کنترل هماهنگی و عملیات استان خبری مبنی بر واژگونی دو دستگاه خودروی خاور و روآ در محور صمصامی به بازفت حوالی گردنه چری دریافت شد.

وی افزود: با هماهنگی رئیس شعبه، تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهدای بازفت شهرستان کوهرنگ به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

امدادرسانی به فرد سقوط کرده از ارتفاعات چهارمحال و بختیاری

مثنوی با اشاره به اینکه این حادثه سه مصدوم برجا گذاشت، اضافه کرد: نیرو‌های امدادی پس از انجام کمک‌های اولیه و اقدامات پیش بیمارستانی، مصدومین را یه بیمارستان صمصامی منتقل کردند و این عملیات در ساعت ۱۲:۴۵ دقیقه به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • ۲ فوتی و ۱۰ مصدوم در ۳ تصادف در محور گناوه
  • وقوع ۹ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • یک کشته و ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • واژگونی خاور و روآ در محور صمصامی به بازفت با سه مصدوم
  • یک کشته و ۹ مصدوم در انحراف از جاده خودرو در جاده آبادان به قفاص
  • واژگونی خودرو در جاده شازند یک فوتی و ۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • تردد روان خودرو‌ها در جاده های مواصلاتی مازندران
  • فوت جوان ۳۰ ساله بر اثر واژگونی نیسان در محور شیراز - اصفهان
  • یک کشته و یک مصدوم بر اثر حادثه واژگونی نیسان در میمه
  • مرکز تخصصی هوش مصنوعی پارک علم و فناوری استان سمنان افتتاح شد