Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاکنون 50 مورد زایمان موفق در مرکز پزشکی تشخیص و درمان ناباروری دانشگاه علوم پزشکی کردستان انجام گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب دل، مسئول بخش جنین شناسی مرکز پزشکی تشخیص و درمان ناباروری دانشگاه علوم پزشکی کردستان ضمن اعلام این خبر، گفت: این مرکز شامل بخش های مختلف از جمله بخش های پذیرش، زنان، اورولوژی، آندرولوژی، میکرو اینجکشن، انجماد یا فریز بوده و تنها واحد درمان ناباروری استان می باشد که از تجهیزات به روز ضروری دنیا برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر جعفر رضایی افزود: تجهیزات این مرکز با استانداردهای جهانی مطابقت داشته و از روش های IUI ، IVF ، فریزر تخمک ، اسپرم و جنین و میکرواینجکشن استفاده می شود و تا کنون 50 مورد زایمان موفق انجام شده که طی دو سال اخیر بیست وپنج درصد رشد داشته است .


مسئول مرکز درمانی ناباروری خیرساز مرکز پزشکی بعثت سنندج نیز گفت: قریب به 3150 نفر به این مرکز مراجعه نموده و تشکیل پرونده داده که عموماً از اهالی استان کردستان و جمعی نیز از سایر استانها می باشند.


لیدا یاوری افزود: براساس دستورالعمل وزارتی جهت کلیه خانمهای ایرانی زیر 42 سال با در دست داشتن دفترچه بیمه، هشتاد درصد هزینه درمان در این مرکز رایگان خواهد بود.


گفتنی است مرکز مذکور در سال 1391 به همت خیر نیکوکار سلامت مرحوم روانشاد محمدجعفر ضمیر در زیر بنای 550 مترمربع احداث و اهداء گردیده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۳۴۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت : با توجه به گزارش‌های ارسالی و تبلیغات در فضای مجازی در خصوص مداخله در امور پزشکی به صورت تزریق ژل لب و بوتاکس توسط افراد فاقد صلاحیت حرفه‌ای در مرکز زیبایی واقع در سمنان، کارشناسان نظارت بر امور درمان دانشگاه به همراه نماینده تعزیرات از این مرکز بازدید کردند.
سحر سعدالدین گفت: پس از بررسی و احراز صحت موضوع، این مرکز زیبایی غیر مجاز پلمب و پرونده به مراجع دیصلاح قانونی ارجاع داده شد.

شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با شماره ۰۲۳۳۱۰۵۲۲۲۶ و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه گزارش کنند

دیگر خبرها

  • زایمان موفق خانم دامغانی در خانه با کمک اورژانس
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم
  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • پلمب مرکز غیرمحاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • اولین فرزندان مرکز ناباروری ساوه پا به عرصه هستی گذاشتند
  • فاصله ازدواج و فرزندآوری به ۳ سال رسیده است
  • ۷ جراحی موفق و رایگان مغز در اصفهان
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • پذیرش ۸ هزار بیمار در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان