Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی باشفاعت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از شیراز اظهار کرد: دور پایانی رقابت‌های دوچرخه‌سواری کورسی جوانان و امیدهای استان فارس در بخش حذفی برگزار شد و نفرات برتر آن نیز مشخص شدند.

وی با اشاره به برترین‌های دور حذفی در رده سنی جوانان، افزود: در این بخش از مسابقات محمد رحمانیان از جهرم اول شد و محمدرضا کریمی از تیم بهمن شیراز به مقام دوم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری فارس ادامه داد: در رده سنی امید نیز نیما جمشیدی، محسن صالحی و مهدی آتش زمزم هر سه از تیم خانه دوچرخه شیراز اول تا سوم شدند.

وی بیان کرد: داوری این مسابقه را مهران کوثر و بابک کشاورز بر عهده داشتند و در برگزاری این مسابقه کریمی، سعید ستارزاده و نرگس جوهریان همکاری کردند.

باشفاعت با اشاره به مجموع امتیازهای کسب شده توسط تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات، بیان کرد: در نتیجه تیمی سه مسابقه لیگ دوچرخه‌سواری کورسی جوانان و امیدهای استان فارس، تیم خانه دوچرخه شیراز عنوان نخست را به خود اختصاص داد و هیات دوچرخه‌سواری جهرم دوم و تیم بهمن شیراز سوم شد.

وی ادامه داد: نیما جمشیدی دوچرخه‌سوار تیم خانه دوچرخه شیراز نیز کاپ اخلاق این دوره از مسابقات را کسب کرد.

به گزارش فارس، نخستین دوره رقابت‌های لیگ دوچرخه‌سواری کورسی جوانان و امیدهای استان فارس در سه رشته 200 متر سرعت، 3 هزار متر تایم تریل انفرادی و حذفی به میزبانی شیراز برگزار شد.

انتهای پیام/ی

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۳۵۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض قرآن دروازه ورودی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، قرآنی که برفراز دروازه وردی شمالی شیراز معروف به دروازه قرآن گذاشته شده، منتخبی از برخی سوره‌های کلام الله وحی است.

دروازه قرآن یکی از شش دروازه اصلی شیراز بوده که در دوره عضدالدوله دیلمی ساخته و به دلیل وجود قرآن ۱۷ من مشهوری که در آن بوده، به دروازه قرآن معروف شده است.

قرآن ۱۷ من معروف دروازه قرآن، هم اکنون در موزه پارس شیراز نگهداری می‌شود و به گفته مسئولان سال‌ها به جای آن قرآن دیگری قرار داده می‌شد.

هم اکنون شهرداری قصد دارد هر سال یک قرآن را در دروازه قرآن قرار دهد و قرآن قبل را به بزرگان استان فارس اهدا کند.

دروازه قرآن در سال ۱۳۷۵ در فهرست آثار ملی ثبت شد.

این بنا بین دو کوه چهل مقام و باباکوهی در تنگه الله اکبر واقع شده است.

دیگر خبرها

  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • ‌گروگانگیری فرد ۵۶ ساله در شیراز
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله در شیراز
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • سیر تاریخی شناسنامه‌های المثنی استقلال
  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان
  • تعویض قرآن دروازه ورودی شیراز
  • فارس قهرمان رقابت‌های راگبی