Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، پس از اینکه علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری تصمیم سجاد انوشیروانی را مبنی بر استعفا از سرمربیگری تیم ملی عجولانه خواند، انوشیروانی نسبت به این اظهار نظر مرادی واکنش نشان داد.

انوشیروانی در این مورد بیان کرد: آقای مرادی لطفا حداقل با خودش صادق باشد. واژه تصمیم گیری عجولانه زیبنده خود او است و آن را به من ودیگران نسبت ندهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر تصمیم عجولانه می گرفتم نزدیک به دوسال با کمترین امکانات و شرایط نامطلوب کار نمی کردم. حتما آقای مرادی بخاطر دارد بی کیفیت ترین تغذیه، نبود مکمل مناسب، نداشتن پوشاک و امکانات حداقلی و ده ها مورد دیگر برای این قهرمانان مدال آور در اردو ها وجود داشت که مکرر در مدت فعالیتم درخواست می کردم و هر بار با وعده های سر خرمن به وقت دیگری موکول می شد.

او ادامه داد: بدون شک با آخرین درخواستی که تحت عنوان درخواست ۱۲ گانه داشتم همه متوجه شدند که این کادر فنی و قهرمانان نجیب مدال آور با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند در حالی که وقتی یک مربی بی نام و نشان بلغاری بنام گارچیف که خودش او را گاری چی معرفی می کند ، به ایران دعوت میکند و تمام درخواست هایش را اجابت کرده وکاملا حرفه‌ای با او رفتار می کند اما در مورد در خواستهای ابتدایی من وهمکارانم کوچکترین ترتیب اثری داده نمی شود . البته درخواست ها نه برای نفع شخصی که همواره برای رفاه و آسایش تیم ملی بوده است.

انوشیروانی هم چنین گفت: اگر تصمیم عجولانه می گرفتم باید بعد از المپیک می رفتم. آقای مرادی حتمامی داند، مدال آوران المپیک بعد از مسابقات درصدد این بودند قید وزنه‌برداری را بزنند و یادش هست سهراب مرادی با چه شرایطی اردو را ترک کرد. کیانوش رستمی که طبق گفته خود مرادی قرار بود بعد از المپیک مثل سایر ورزشکاران همراه تیم باشد، به جایی رسیده بود که می خواست برای همیشه از وزنه‌برداری خداحافظی کند . البته آقای مرادی ودوستانشان در این ایام با صرف هزینه های هنگفت بدنبال رسیدن به کرسی های فدراسیون جهانی بودند. که طبق معمول وضعیت داخل برایشان مهم نبود چرا که در غیر اینصورت باید به فکر برطرف کردن مشکلات داخلی بودند.

سرمربی پیشین تیم ملی با با بیان اینکه او و رستمی مشکلی نداشتند و فقط سوء مدیریت آن را تبدیل به گره کور کرد، گفت: بعد از انتخابات جهانی با صرف هزینه های گزاف و آن شکست سنگینی که برای خودش و وزنه‌برداری ایران بوجود آورد .با فشار های سنگینی از سوی پیشکسوتان، کارشناسان و منتقدان نسبت به سوء مدیریتش مواجه شد .با توجه به نزدیک بودن مسابقات جهانی بزرگسالان و احتمال عدم موفقیت در آن به یادش افتاد یک شب مشکل کیانوش را حل کند. مشکلی که بعد از المپیک براحتی قابل رفع بود بدون اینکه کسی هزینه ی آن را پرداخت کند. این نه تنها حرف من که شاید اکثریت کارشناسان همین نظر را داشتند. چون من وکیانوش باهم هیچ مشکلی نداشتیم وعدم مدیریت آقای مرادی بود که یک راه حل ساده را به گره کور مبدل کرده بود. تصمیم عجولانه رییس فدراسیون البته بخاطر اتلاف وقت یکساله که خود بوجود آورد، باعث تخریب جایگاه والای مربیان می شد من را در کنار تمام نا ملایمت های موجود به این تصمیم واداشت.

نایب قهرمان المپیک لندن خطاب به رییس فدراسیون تصریح کرد: از آقای مرادی می خواهم لطفا با خودش صادق باشد وتصمیمات خود را به گردن دیگران نیندازد . او یک روز شورای فنی را تصمیم گیرنده معرفی می کند اما یک روز دیگر می گوید اعضای آن به عنوان مشاور و در جایگاه مشورت دهنده هستند. این ضد و نقیض گویی وشتاب زدگی در تصمیم گیری ها همواره در او وجود داشته است. کافی است نیم نگاهی به مصاحبه ها ،اظهار نظرها و عزل و نصب هایی که در این مدت مسولیت خود در فدراسیون بیندازد تا صدق صحبت من ثابت شود. البته من در این مدت همکاری با آقای مرادی آنقدر رفتار نامیمون در حوزه فنی، مدیریتی و همچنین موضع‌گیری در رابطه با مسائل داخلی و بین‌المللی در وزنه‌برداری دیدم که عطای همکاری با او را به لقایش بخشیدم. که اگر لازم باشد در زمان مقتضی به تمام آنها خواهم پرداخت.

وی در پایان گفت: باشد این هجران این سوز جگر /تا بگویم با تو در وقت دگر

602

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۳۶۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، محمد مهدی اعلایی در شورای آموزش و پرورش استان بیان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به مداخلات مردمی و گروه های جهادی در رابطه با پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی بین دانش آموزان داریم.   وی با اشاره به گروه‌های دانشجویی و یا اعضای انجمن اولیا و مربیان، تصریح کرد: این اقشار می‌توانند در حوزه‌های تربیتی و فرهنگی ورود کنند و تشکیل تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد می‌تواند در این زمینه موثر باشد. مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این نشست گفت: نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان که با عنوان اختصاری نماد خوانده می شود، طرحی در راستای کمک به آموزش و پرورش برای توانمندسازی دانش آموزان است.   نقی سیاهکالی مرادی در این راستا با اشاره به راه اندازی خط تلفن ۱۵۷۰ افزود: کارشناسان از ساعت هشت تا ۲۰ توسط این شماره به سوالات دانش آموزان، والدین و عموم جامعه پاسخ می دهند.   وی اهداف راه اندازی این طرح را شناسایی به موقع دانش آموزان در معرض خطر و توانمندسازی معلمان دانست و ادامه داد: با اجرای این طرح می‌توان با مداخله سریع و به هنگام برای دانش آموزان آسیب دیده از بسیاری آسیب‌های بزرگتر پیشگیری کرد.   سیاهکالی مرادی همچنین کنترل و کاهش عوامل مخاطره آمیز و ارایه خدمات تخصصی و به موقع و رصد و پیگیری مستمر را از دیگر دستاوردهای اجرای این طرح نامید.   استان قزوین دارای ۲۵۰ هزار دانش آموز است.

دیگر خبرها

  • نواختن زنگ سپاس معلم در مدارس قزوین 
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • قصه عبرت آموز یک دزد!
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی