Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عیسی ملک پور معاون سواد آموزی فارس گفت: در گردهمایی کشوری معاونان سوادآموزی سراسر کشور طرح ابتکاری "نشست کتابخوان نوسوادان " از استان فارس ارائه و به عنوان طرح برتر کشوری انتخاب شد.


وی افزود: طرح نشست کتابخوان مورد توجه و استقبال معاون وزیر و دیگر مسئولان سازمان سواد آموزی قرار گرفته و به عنوان طرح خلاق و ابتکار برتر کشور انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ملک پور ادامه داد: در بخش اصلی اجرای این طرح، کتاب هایی توسط نوسوادان معرفی و هر نوسواد بخشی از کتاب مورد نظر را به زبان ساده می خواند و در ادامه برداشت شخصی خود را از مطالعه کتاب بیان می‌ کند.


وی اظهار داشت: از اهداف اجرای این طرح، ارائه راهکاری مؤثر برای جلوگیری از بازگشت مجدد نوسوادان به بی‌سوادی، تاکید بر توجه جدی دست‌اندرکاران کتابخانه‌های عمومی به نیازهای مطالعاتی سوادآموزان، آشنایی نوسوادان با کتابخانه‌ها و تاکید بر نقش‌کتابخانه‌ها و کتابداران برای گسترش و تقویّت این آموزش و گسترش فرهنگ مطالعه است.


معاون سواد آموزی فارس تصریح کرد: طرح ابتکاری "نشست کتابخوان نوسواد استان فارس" در مهرماه پارسال با همکاری کتابخانه حافظیه شیراز و با حضور تعداد ۴۰ تن از سوادآموزان شیراز در محل کتابخانه حافظیه شیراز برگزار شد.
انتهای پیام/ر

انتخاب طرح ابتکاری "نشست کتابخوان نوسوادان" به عنوان طرح برتر کشوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۳۷۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعد و برق ۵۰ راس گوسفند عشایر حومه شیراز را تلف کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالحمید کریمی گفت: همزمانی بارندگی‌های شدید اخیر و رعد و برق، تگرگ، وزش باد شدید با فصل کوچ عشایر استان فارس از شهرستان‌های قشلاقی به ییلاقی سبب شد که ۵۰ رأس گوسفند عشایر فارس بر اثر وقوع رعد و برق تلف شوند.

مدیر کل امور عشایر فارس خاطرنشان کرد: اکیپ‌های سیار ستادی و شهرستانی مدیریت بحران اداره کل امور عشایر فارس با حضور مستمر در مناطق عشایری استان، خسارت‌ها، آسیب‌ها و مشکلات ناشی از بارندگی‌های روزهای اخیر را رصد نموده و در پی تماس از سوی عشایر منطقه دشت ارژن مبنی بر تلف شدن تعدادی از دام‌های عشایری، در اسرع وقت و با هماهنگی‌های لازم در مناطق مورد نظر حاضر شدند.

وی افزود: اکیپ ویژه اداره کل نیز با حضور مدیرکل و هیئت همراه، رضازاده رئیس هلال احمر شیراز، رنجبر بخشدار دشت ارژن در بین عشایر حاضر و از نزدیک مسائل پیش آمده را مورد بازدید و بررسی قرار دادند.

کریمی گفت: با بررسی‌های اولیه مشخص شد تعداد قریب بر ۵۰ رأس دام سبک عشایر مناطق عشایری دشت ارژن، بن رود و زنگنه با برخورد رعد و برق تلف شده و از بین رفته‌اند.

در این بازدید به عشایر خسارت دیده، اقلامی همچون پلاستیک، لوازم خوراکی و پتو توزیع اعطا شد و با توجه به اعلام هشدارهای بارندگی از تاریخ ۱۵ الی ۱۷ ماه جاری به کلیه خانوارهای عشایر کوچرو و ساکن تاکید شد که از اتراق، و نصب چادر در ارتفاعات و کنار رودخانه‌ها جداً خودداری کنند.

کد خبر 6097086

دیگر خبرها

  • رعد و برق ۵۰ راس گوسفند عشایر حومه شیراز را تلف کرد
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • نشست «سندپژوهی و سندشناسی» در کتابخانه ملی برگزار می‌شود
  • کتابخانه‌ای به گستره صدا
  • تعویض قرآن دروازه ورودی شیراز
  • کتابخانه ای به گستره صدا
  • روایت مرحوم آیت‌الله نجفی تهرانی از زندگی اش
  • تجلیل از برگزیدگان دومین دوسالانه نشان هدهد سفید در گیلان
  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم
  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز