Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارحوزه اخبار داغگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصاویر عجیبی که به تازگی منتشر شده است پرواز یک شی ناشناس بشقاب مانند را در آسمان شهر " پراگرسو د مادرو " مکزیک نشان می دهد. شاهدان متحیر این تصاویر را با کمک تلفن همراه خود تهیه کرده اند. در این تصاویر یک دایره سیاه بزرگ در آسمان ابری قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حالی که برخی آن را سندی بر حضور فرازمینی ها بر روی زمین دانستند، برخی دیگر آن را تنها یک پدیده آب و هوایی قلمداد کردند. در ویدئوی منتشر شده صدای چند نفر نیز شنیده می شود که با دیدن این صحنه دچار شوک و حیرت شده اند. در حالی که یکی از آنها آن را پدیده ای آب و هوایی می داند، یکی دیگر این ادعا را رد کرده و تاکید می کند که این شی در حال حرکت است و لحظه ای بعد ناگهان ناپدید می شود.

طی ماههای گذشته گزارشات مختلفی مبنی بر مشاهده اشیا پرنده ناشناس در آسمان مکزیک منتشر شده است. در ماه آوریل، فیلمی از پرواز یک شی دیسک مانند سیاه رنگ بر فراز شهر " مورلیا " منتشر شد. همچنین در ماه ژانویه نیز گزارشی در خصوص پرواز یک شی ناشناس که دارای 7 یا 8 چراغ درخشان بود در مرز آمریکا و مکزیک در " تیجوانا " گزارش شد.

این در حالی است که چند روز پیش نیز فیلم و تصاویری از یک شی پرنده الماس شکل عجیب بر فراز منطقه سیبری روسیه منتشر شده بود. بنا به گفته یکی از شاهدان عینیاین شی پرنده الماس شکل، دارای پنجره درخشانی بود که وقتی بر روی دیگر شی پرنده قرار گرفت باز شد و شی پرنده دیگر وارد آن شد. سپس این شی پرنده الماس شکل ناگهان ناپدید شد."

انتهای پیام/

مشاهده شی عجیب در مکزیک

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۳۸۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان طرفدار فلسطین در مقابل بزرگترین دانشگاه مکزیک

ده‌ها دانشجوی طرفدار فلسطین از دانشگاه مستقل مکزیک که بزرگترین دانشگاه این کشور است، روز پنجشنبه در اعتراض به تهاجم نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه و در همبستگی با تظاهرات دانشجویان در ایالات متحده در مکزیکوسیتی اردو زدند.

به نقل از اروپ ۱، آنها با شعار «زنده باد فلسطین آزاد» از دولت خود خواستند تمام همکاری‌های دیپلماتیک و تجاری با اسرائیل را متوقف کند. معترضان مقابل ساختمان دانشگاه در مکزیکوسیتی چادرها و پرچم‌های فلسطین را برپا کردند و شعار «زنده باد فلسطین آزاد» و «از رودخانه تا دریا، فلسطین پیروز خواهد شد» سر دادند.

والنتینا پینو، ۱۹ ساله که در دانشکده فلسفه و ادبیات تحصیل می‌کند، گفت: ما اینجا هستیم تا از فلسطین، مردم فلسطین، اردوگاه‌های (دانشجویی) در ایالات متحده حمایت کنیم.

خیمنا روزا، ۲۱ ساله امیدوار است که ابتکار عمل آنها اثر موجی ایجاد کند و به سایر دانشگاه‌های کشور گسترش یابد.

از ۱۸ آوریل، دانشگاه‌های آمریکا صحنه جنبش دانشجویی برای حمایت از نوار غزه در مقابله با جنگ رژیم صهیونیستی بوده است. این جنبش سپس به دانشگاه‌های چندین کشور مانند فرانسه، انگلستان، آلمان، کانادا و هند و اکنون مکزیک گسترش یافت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • رویت نور مشکوک در آسمان چند نقطه از ایران | فیلم
  • ابرهای باران زا دوباره به خراسان جنوبی برمی گردند
  • از ساخت داروی درمان دیسک کمر تا تلاش موفق کشتی‌گیران فرنگی برای کسب تمام سهمیه‌های المپیک
  • زیباترین اما خطرناک‌ترین شهر ساحلی جهان
  • اعتراضات دانشجویی علیه اسرائیل به مکزیک هم رسید
  • ببینید | ناک‌اوت کردن مار سمی بزرگ توسط یک پرنده
  • تجمع دانشجویان طرفدار فلسطین در مقابل بزرگترین دانشگاه مکزیک
  • انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)
  • دود سمی آسمان برلین را فرا گرفته است
  • آتش‌سوزی در پایتخت آلمان/ دود سمی آسمان برلین را فرا گرفته است