Web Analytics Made Easy - Statcounter

طاهری مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند در گفتگو با خبرنگار مسکنگروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوانبااشاره به اینکه ۷ هزار و ۱۰۰ خطوط تلفن ثابت و اینترنت پر سرعت در شهر جدید پرند به بهره برداری رسید، گفت: امروز از طریق ویدئو کنفرانس با حضور واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به بهره برداری رسید.

او افزود:طرح راه اندازی خطوط تلفن ثابت و اینترنت پر سرعت در راستای اصل ۴۴ و خصوصی سازی طی ۸ ماه به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند تصریح کرد: تمامی ابنیه‌های واحد‌های مسکن مهر در این شهر در حال اتمام است و منتظر خدمات رسانی سایر دستگاه‌های از جمله وزارت نیرو، شرکت فاضلاب و گاز هستیم.

طاهری یادآور شد: واحد‌های مسکن مهر در پرند در حال آماده سازی هستند و باید دستگاه‌های خدمات رسان بتوانند سریعتر خودشان را به این واحد‌ها برای تکمیل برسانند.

او اظهار داشت: پیمانکاران و دولت در بخش ساخت این واحد‌ها به سرعت در حال پیشرفت هستند و تا پایان سال تمامی ابنیه های واحدهای مسکن مهر در پرند تمام می شود.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت واحدهای مسکن مهر در پرند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۳۸۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال

درویشعلی حسن زاده به مناسبت روز کارگر در بازدید از چند واحد تولیدی در علی آباد کتول گفت: ۲۳۰ واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان در دست ساخت قرار دارد که تا پایان سال با حمایت همه جانبه یکصد واحد از این تعداد تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به مطالبات تولید کنندگان در بحث افزایش طرح توسعه واحد‌های تولیدی افزود: این امر به طور جدی در دستور کار اداره صمت استان قرار دارد.

مدیر کل صمت استان افزود: سال گذشته ۳۵ واحد غیر فعال در سطح استان گلستان دوباره راه اندازی شد که برای بیش از ۴۸۰ نفر زمینه اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهرهای جدید/ رقم‌های اجاره در پرند چه تغییری کرد؟
  • اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است
  • امکان ساخت ۴ و نیم میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • ۴۵ روز تا ۶ ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • حداکثر شش ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • حداکثر ۶ ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • اتباع بیگانه و قاچاق سوخت دو مساله اصلی هرمزگان است
  • طرح ارتقاء فرآورده های نفتی پالایشگاه اصفهان تا پایان تابستان به پیشرفت 30 درصد مي رسد