Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار پلدختر گفت: متأسفانه در پلدختر با کمبود آب آشامیدنی مواجه هستیم و هر زمان احساس شود آب آشامیدنی مردم تأمین نمی‌شود به‌طور حتم مجبور به جیره‌بندی می‌شویم.

نعمت اله دستیاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پلدختر بابیان این‌که آب مایه حیات و نعمت بی‌نظیری است اظهار داشت: با افزایش دما در فصل تابستان و به‌تبع افزایش مصرف آب بعضی نقاط شهری و روستاهای اطراف شهر پلدختر متأسفانه دچار افت فشار آب‌شده و آب به‌خوبی به آن‌ها نمی‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به موضوع صرفه‌جویی و مدیریت مصرف آب در خانواده‌ها اشاره کرد و افزود:با توجه به کمبود آب در فصل گرما، چنانچه در مصرف آب صرفه‌جویی نشود در این شهرستان با مشکل روبه‌رو خواهیم شد که این موضوع مستلزم صرفه‌جویی جدی مردم در مصرف آب است.

فرماندارپلدختر به فعالیت کارواش‌های سطح شهر پلدختر اشاره و عنوان کرد: در این کارواش‌ها تانکرهای 2 تا 100 هزار لیتری آب در آن ذخیره می‌شود که این مسئله باوجود کمبود آب مشکلی برای کاهش آب آشامیدنی مردم منطقه تنگ علی پلدختر و روستاهای اطراف شهر می‌شود.

وی بیان کرد: تعداد این کارواش‌ها زیاد بوده و متأسفانه بدون مجوز فعالیت می‌کنند از طرفی تنها منبع درآمد خانواده‌ها هستند اما به‌ناچار و به دلیل کاهش شدید آب آشامیدنی مردم قرار است این موضوع و جمع‌آوری کارواش‌ها در شورای تأمین شهرستان مطرح و موردبررسی قرار گیرد.

دستیاری تصریح کرد: منبع و مخزن‌های ذخیره آب شهر نظر بازدید قرار گرفت باوجود فعالیت شبانه‌روزی شش پمپاژ در سطح شهرستان اما متأسفانه با کمبود آب آشامیدنی مواجه هستیم و هر زمان احساس شود آب آشامیدنی مردم تأمین نمی‌شود به‌طور حتم مجبور به جیره‌بندی می‌شویم.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه مردم در فصل تابستان صرفه‌جویی پنج‌تا 10 درصد مصرف آب را رعایت و در این زمینه همکاری لازم با آب و فاضلاب شهرستان را داشته باشند با تنش کمبود آب آشامیدنی کمتر روبه‌رو خواهیم شد.

انتهای پیام/

R41450/P1361/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۴۰۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) پرسپولیس مجبور است اینجا بیاید، ببازد و برود!

حسین عبدی مربی آلومینیوم اراک گفت: تیم‌های بزرگ استقلال و پرسپولیس حتی برای بازی‌های دوستانه هم به اراک نمی‌آمدند، اما به احترام آلومینیوم مجبورند به اراک بیایند و شکست بخورند و بروند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فارس

tags # پرسپولیس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • شمسایی: خوشحالم با جام برگشتم/ برای ادامه همکاری باید جمع بندی کنیم+فیلم
  • ۵ ویتامین ضروری و مکمل مفید برای سلامت مردان
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • «نمک دریا» ناخالصی‌های فلزی و غیرفلزی دارد/ نمک‌های صنعتی و سنگ نمک فاقد ید هستند
  • «نمک دریا» حاوی ناخالصی‌های فلزی و غیرفلزی است/ نمک‌های صنعتی و سنگ نمک فاقد ید هستند
  • شوراها از نگاه بخشی و کوتاه مدت پرهیز کنند
  • کارواش های منطقه یک تهران زیر ذره بین بازرسان
  • با این مواد غذایی درد را فراموش کنید
  • قهرمان اسبق جودو درگذشت؛ امیر ملکی پور کیست و چرا درگذشت؟!
  • (ویدئو) پرسپولیس مجبور است اینجا بیاید، ببازد و برود!