Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-03-19@05:50:21 GMT

کیک پایان خدمت سربازی هم از راه رسید (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۴۲۲۱۸

کیک پایان خدمت سربازی هم از راه رسید (عکس)

به‌گزارش جام‌جم آنلاین این روزها اگر به ویترین مغازه‌های قنادی و شیرینی فروشی دقیق شوید،بین همه کیک‌های رنگارنگ پشت ویترین، حتما چشم‌تان به کیک‌هایی هم می‌خورد که شکل و شمایل شان شبیه بقیه نیست؛ کیک هایی با تم سربازی که یا شبیه لباس و کلاه و پوتین یعنی لباس‌های خاص دوره سربازی هستند یا نشانه ای از این روزهای خاطره‌انگیز دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیک‌هایی که همگی به یک جمله مشترک ختم می‌شوند :« پایان خدمتت مبارک!»

چند نمونه از این کیک‌ها را با هم می‌بینیم:

به اشتراک گذاری کد خبر : 2919599328568366250 برچسب‌ها : پایان خدمت سربازی کیک جشن پایان خدمت دوره مقدس سربازی جوانان کیک پایان خدمت کیک پایان خدمت سربازی هم از راه رسید لینک کوتاه :

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها حمله مردی با قمه به مسافران مترو+فیلم سوزوکی پراید را نصف کرد + عکس مجری تلویزیون از راز قتل پدرش گفت + عکس پاکسازی بدن از تمام سموم با این معجون خانگی رونالدوی تهران دستگیر شد +عکس تک تیرانداز زن داعش دستگیر شد +عکس فوت مریم میرزاخانی تایید شد / ملکه ریاضی دنیا که بود؟! دختر جوانی که پیر شده است +عکس احتمال روابط پنهانی میان تهران و واشنگتن/ نتیجه اقدامات ترامپ برای بازبینی برجام نزاع مرگبار در افسریه/ قتل با آجر لیست همه پربازدیدها برگزیده‌ها حمله سه مرد به فردی در آسانسور جزئیات بیماری ای که نابغه ریاضیدان ایرانی را از پای در آورد! جزئیات خودروی TVR +عکس ۱۰ عکس تاریخی شوک آور که حتما باید ببنید! تیزر فصل دوم از گرند تور منتشر شد +فیلم کتک کاری خیابانی یا فیلم اکشن نبرد شیرهای ماده و بوفالو کارگاه خودروسازی داعش!+عکس برداشتن معده برای لاغر شدن خطرناک است؟ مانور کماندوهای آمریکایی و استرالیایی در زمین، هوا و دریا + عکس آخرین مطالب همه سایت 09:21 کیک پایان خدمت سربازی هم از راه رسید (عکس) 09:20 تشییع جنازه دوست داشتنی ترین هوادار دنیا +تصاویر 09:19 ۹۰۰۰ کانال تلگرامی شناسنامه‌دار شدند 09:19 شماره عجیب دروازه بانی که به علی کریمی علاقه دارد +عکس 09:19 قاتل آتنا در ملأعام اعدام می‌شود 09:10 حمله سه مرد به فردی در آسانسور 09:09 رونمایی از خامس در ترکیب بایرن مونیخ +عکس 09:09 پیام تسلیت اینستاگرامی روحانی برای درگذشت نابغه ریاضی + عکس 09:08 توضیح بازیگر پیشکسوت درباره عاشق شدنش +عکس 09:06 کرم ضدآفتاب با SPF بالا مصرف نکنید فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۴۲۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات کاهش خدمت سربازی به ۱۴ماه/ «نمی‌شود» نداریم

نایب رئیس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: تایید مصوبه مجلس در خصوص کاهش میانگین مدت زمان خدمت سربازی با احتساب دوره آموزشی به ۱۴ ماه از سوی شورای نگهبان، محصول پیگیری مستمر و بدون وقفه اصلاح قانون نظام وظیفه از سوی مجلس طی چهار سال اخیر بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محسن پیرهادی با اشاره به تایید مصوبه کاهش مدت سربازی در شورای نگهبان اظهار کرد: همت و عزم جدی مجلس برای کاهش زمان خدمت سربازی نشان داد بن بست‌ها و سخت‌ترین موانع با رایزنی و تفاهم حل شدنی است و مسئولان، نهادها و سازمان‌ها راهی جز مرتفع کردن مطالبات برحق جامعه ندارند و باید با نیاز و خواست مردم طبق قانون و بر اساس شرع همراه و همگام شوند.

پیرهادی با بیان اینکه پیگیری مطالبات به‌حق جامعه وظیفه ذاتی و غیر قابل اغماض نمایندگان مردم در خانه ملت است، افزود: تایید مصوبه مجلس در خصوص کاهش میانگین مدت زمان خدمت سربازی با احتساب دوره آموزشی به ۱۴ ماه از سوی شورای نگهبان، محصول پیگیری مستمر و بدون وقفه اصلاح قانون نظام وظیفه از سوی مجلس طی چهار سال اخیر بود.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ «نمی‌شود» در حل موانع اصلاح قوانین به نفع جامعه و نظام حکمرانی کشورمان ماندگار نیست. از ابتدای استقرار مجلس یازدهم همراه با شماری از نمایندگان اصلاح قانون نظام وظیفه را به عنوان مطالبه طیفی از جامعه بی وقفه دنبال کردیم و ثمره آن پس از رفع موانع و القای «نمی‌شود و می‌توان‌» های جمعی، کاهش زمان خدمت، افزایش بیش از دوازده برابری حقوق سربازان و گسترش دامنه معافیت مشمولان آن بوده است.

نماینده تهران با بیان اینکه در جریان پیگیری مطالبه جامعه در بحث اصلاح قانون نظام وظیفه بسیاری مجلس را به عوامگرایی و اقدامات پوپولیستی متهم کردند، گفت: برخی منتقدان مجلس در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مدام نمایندگان مدافع اصلاح قانون نظام وظیفه را متهم به کار پوپولیستی و بی دستاورد می‌کردند و مدعی بودند مجلس در این بحث نمی‌تواند ورود کند و پیگیری‌ها و مصوبات مجلس نتیجه‌ای نخواهد داشت چرا که به زعم آنها، تمام اختیارات در بحث سربازی محدود به تصمیم ستاد کل نیروهای مسلح است.

عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه منتقدان با رویکرد القای یاس به نمایندگان در تلاش برای دلسرد کرد مجلس از ایجاد اصلاح در قانون سربازی بودند، افزود: با وجود برچسب زنی‌ها مکرر مخالفان ومنتقدان، نمایندگان مدافع اصلاح قانون سربازی در پیگیری بحث اصلاح قانون سربازی دلسرد و مایوس نشدند و در نهایت، تقیدنمایندگان به تعهدشان به مردم و عزم جدی مجلس در پاسخ به این مطالبه اجتماعی، سبب ایجاد تغییرات موثر در بحث خدمت نظام وظیفه در برنامه هفتم توسعه و بودجه‌های سالیانه شد که ثمرات آن عینی و قابل لمس است.

پیرهادی با بیان اینکه تایید مصوبه کاهش زمان خدمت سربازی مجلس از سوی شورای نگهبان نشان داد «نمی‌شود» نداریم، تاکید کرد: همانطور که مجلس با عزم جدی در تفاهم، مذاکرات و رایزنی‌های موثر و هدفمند توانست مطالبه بخشی از جامعه را به گوش ستاد کل نیروهای مسلح برساند و ستاد کل را به عنوان متولی اصلی سازمان نظام وظیفه اقناع به اصلاح قانون کند، دیگر مطالبات به حق مردم از شفافیت عملکرد مسئولان و واردات خودرو گرفته تا مقابله با رانتخواری و فسادستیزی نیز قابل حل و مرتفع شدن هستند و نباید هیچ مانع و سدی سبب دلسردی جامعه و مردم شود.

کد خبر 737030

دیگر خبرها

  • میانگین مدت خدمت سربازی چند ماه می‌شود؟
  • میانگین مدت خدمت سربازی چند ماه می شود؟
  • جزئیات کاهش خدمت سربازی به ۱۴ماه/ «نمی‌شود» نداریم
  • تصمیم نهایی در مورد کاهش خدمت سربازی
  • مصوبه کاهش مدت سربازی تایید شد / جزییات
  • مدت سربازی رسما کاهش یافت
  • مدت سربازی به‌طور رسمی کاهش یافت
  • کاهش مدت خدمت سربازی تایید شد + جزئیات
  • تصمیم در مورد کاهش خدمت سربازی نهایی شد
  • خبر فوری از کاهش مدت خدمت سربازی از زبان سخنگوی شورای نگهبان