Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشم آقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تکواندو از روز یکشنبه 25 تیر ماه شاهد برگزاری رقابت‌های پومسه قهرمانی کشور در هر دو بخش مردان و بانوان به میزبانی هیات تکواندو استان همدان خواهیم بود.

وی اضافه کرد: در واقع این دوازدهمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی کشور در بخش مردان است که از روز یکشنبه به مدت دو روز و با حضور 341 پومسه‌رو از 26 استان برگزار می‌شود و پومسه‌روهای قم نیز بعد از انجام تمرینات و سپری کردن اردوی آماده‌سازی راهی این رقابت‌ها شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیأت‌ تکواندو استان قم افزود: این رقابت‌ها در بخش بانوان نیز روزهای 27 و 28 تیر ماه با حضور 320 تکواندوکار از 27 استان برگزار خواهد شد و تیم بانوان قم نیز در گروه‌‌های سنی مختلف نفرات خود را شناخته و روز دوشنبه راهی این مسابقات در همدان می‌شود.

وی ابراز کرد: این دوره از مسابقات در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار می‌شود و در بخش انفرادی رده‌های سنی کمتر از 12 سال، 12 تا 14 سال، 15 تا 17 سال، 18 تا 30 سال، 31 تا 40 سال، 41 تا 50 سال، 51 تا 60 سال و بالای 61 سال به میدان خواهند رفت.

آقایی با بیان اینکه مسابقات این دوره در بخش تیمی سه نفره، رده سنی کمتر از 14 سال، 15 تا 17 سال، 18 تا 30 سال و بالای 31 سال برگزار می‌شود، افزود: در بخش پومسه ابداعی یا انفرادی نیز تکواندوکاران رده‌های سنی کمتر از 14 سال، 15 تا 17 سال، 18 تا 30 سال و بالای 31 سال به رقابت می‌پردازند.

وی عنوان کرد: در بخش تیمی برای قم محمدمهدی والی، علیرضا حسنی، محمدرضا تمیمی، پوریا بابایی، ابوالفضل عبداللهی، سید عباس رفیعی و محمدصادق باقرشیخی به میدان می‌روند، ضمن اینکه در در رده زیر 14 سال سیدامیراحسان شمسی‌نیا، امیرحسین غفاری و امیررضا صادقی عضو تیم قم هستند.

آقایی افزود: در بخش تیمی 15 تا 17 سال محمدرضا تمیمی، متین فردوسیان‌مقدم و سید محمدجواد نوری، تیمی 18 تا 30 پوریا بابایی، محمدصادق عبداللهی‌پور و محمد ملاصادقی و تیمی بالای 31 سال ابوالفضل عبداللهی، سید عباس رفیعی و هاشم آقایی عضویت دارند.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۴۲۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاراته کای قمی بر سکوی سوم ایستاد

در ادامه رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، مهدی مرادی کاراته کای قمی وزن منهای ۷۰ کیلوگرم در رده سنی جوانان پس از صعود به جمع چهار نفر برتر، در بازی نیمه نهایی مغلوب حریف خود شد و با قرار گرفتن در جایگاه سوم کشور، صاحب نشان برنز شد.

رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌ملی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد و در روز‌های اول و دوم این رقابت‌ها محمود و مرتضی نعمتی در رده سنی بزرگسالان، دو مدال طلا و نقره را برای قم به ارمغان آوردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کاراته کای قمی بر سکوی سوم ایستاد
  • معرفی نفرات برتر پسران رده سنی جوانان در مسابقات کاراته قهرمانی ایران
  • معرفی نفرات برتر مسابقات دستجات اسکیت سرعت در بخش پسران
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود مستقیم کانوی ۲نفره مردان به فینال
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود آقامیرزایی به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان
  • باخت بسکتبالیست های کردستانی در اولین دیدار لیگ دسته اول مردان
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۹ فروردین
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا با حمایت همراه اول
  • معرفی افراد برتر در مسابقات کاراته قهرمانی پسران کشور
  • قهرمانی تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج مردان کشور