Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه استرالیا در یک گفتگوی تلویزیونی از اظهار نظر ترامپ درباره ظاهر همسر رئیس جمهوری فرانسه انتقاد کرد. آفتاب‌‌نیوز : جولی بیشاپ، وزیر خارجه استرالیا از اظهار نظر دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا درباره ظاهر بریژیت ماکرون، همسر رئیس جمهوری فرانسه انتقاد کرد.
به گزارش آفتاب‌نیوز به نقل از رویترز،ترامپ، روز پنجشنبه و در ضیافت شامی که به افتخار وی برگزار شده بود، با اشاره به ظاهر بانوی اول فرانسه دو مرتبه در خطاب به او و ماکرون گفت: خانم بریژیت خوب به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیشاپ، وزیر خارجه استرالیا، در واکنش به این سخنان گفت: برای من این سئوال مطرح است که آیا وی (بریژیت ماکرون) هم می‌توانست چنین سخنی درباره وی (ترامپ) بگوید؟
وزیر خارجه استرالیا که با شبکه تلویزیونی این کشور سخن می‌گفت، تصریح کرد:‌ من شگفت‌زده و گیج شدم. فکر می‌کنم خیلی جالبِ کسی چنین اظهاراتی را بیان کند.
این انتقادها پس از آن مطرح می شوند که در ژانویه گذشته ترامپ در میانه گفتگوی تلفنی با مالکولم ترن‌بال، نخست‌وزیر استرالیا، بر خلاف برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای یک مکالمه یک ساعته، پس از 25 دقیقه مکالمه تلفنی را قطع کرد.
در ماه ژوئن نیز نوار صوتی افشا شد که بر اساس آن، نخست‌وزیر استرالیا در یک جلسه غیررسمی به تمسخر ترامپ دست زده است.
منبع: تسنیم

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۴۳۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: ظهر امروز میزبان آقای نیچروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق در محل وزارت امور خارجه بودم.

‏وی افزود: توسعه مناسبات در زمینه تجاری، اقتصادی، عمرانی، علمی و فرهنگی ایران و عراق و اقلیم کردستان مورد گفت‌وگو و رایزنی قرار گرفت.

‏وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: به اهمیت امنیت منطقه، به ویژه امنیت کشور دوست و برادر عراق، نزد دولت جمهوری اسلامی ایران اشاره کردم و بر ضرورت استمرار و تعمیق همکاری‌های مشترک تاکید شد.

کد خبر 6098763 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیرعبداللهیان
  • کمک جامعه بین‌المللی به بخش صحت افغانستان
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • انتقاد روسیه از مواضع نخست‌وزیر انگلیس نسبت به اوکراین
  • چین، اتهامات دخالت در امور انتخاباتی کانادا را بی‌اساس خواند
  • انتقاد شدید ماکرون از اعتراضات دانشجویی علیه جنگ غزه
  • ایتالیا: نیروهای ما هرگز در اوکراین مستقر نخواهند شد
  • آلمان همکاری‌های تسلیحاتی با استرالیا را تقویت می‌کند
  • واکنش معاون دومای روسیه به چراغ سبز لندن به شلیک موشک‌های انگلیسی