Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازتبریز؛ سردار محمد شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا در جلسه جمع‌بندی نظارت ستادی با اشاره به حوادث و اقدامات اخیر سوء امنیتی و تروریستی در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر حضرت امام راحل، گفت: افزایش و تقویت ضریب امنیتی در مراکز جمعیتی، اماکن طبقه‌بندی شده و زیرساخت‌های حیاتی کشور ضروری بوده و نیاز هست در این خصوص اهتمام و توجه بیش از پیش صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: با توجه به نص صریح قانون مبنی بر داشتن پیوست امنیتی که برای توسعه جوامع صنعتی و شهری ضروری است، از این رو همکاری و تعامل دولت و ناجا در این خصوص باید بهتر و بیشتر از قبل باشد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه در نظارت ستادی هدف اصلاح ساختار می‌باشد، تاکید کرد: در ارزیابی‌های صورت گرفته توسط بازرسان 26 تیم اعزامی از معاونت‌ها و پلیس‌های تخصصی ناجا، عملکرد انتظامی استان آذربایجان‌شرقی مطلوب و عالی ارزیابی شد.

سرپرست بازرسان ناجا در آذربایجان‌شرقی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص تحقق عدالت قضائی، افزود: اجرای احکام صادره قوه قضائیه از ارکان مهم تحقق عدالت قضائی بوده که در این استان با دستگیری 80 درصدی افراد دارای حکم جلب و تحویل آنان به مراجع قضائی اقدام مهمی در اجرای احکام و مجازات افراد مجرم صورت گرفته است که این کار می‌تواند به عنوان الگوی کشوری مطرح باشد.

این مقام ارشد انتظامی ناجا تصریح کرد: درست است در ناجا کمبود منابع انسانی و امکانات داریم ولی کارکنان با روحیه ایثارگرانه به صورت جهادی عمل کرده و به جرأت می‌توان گفت هر پرسنل و کادر ناجا به اندازه 2 یا 3 نفر کار و تلاش می‌کند.

سردار شرفی نفوذ به لایه‌های اجتماعی را اثرگذار دانست و تاکید کرد: رویکرد بعد اجتماعی و حسن اعتماد مردم به پلیس نقطه قوت ناجا در ماموریت‌های محوله بوده و باید از این فرصت به دست آمده در مردمی کردن امنیت نهایت تلاش و بهره را داشته باشیم.

وی به افزایش همدلی و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد وگفت: امنیت یک تولید اجتماعی است و تردیدی نیست که اگر همت عمومی درجامعه ایجاد شود پلیس در کنار مردم و سایر دستگاه‌ها می‌تواند در بحث پیشگیری از جرایم موفق باشد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در پایان ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات سردار «حسن خانی» فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی در خصوص ارتقاء معیشت و صیانت کارکنان، خاطرنشان کرد: صیانت و ارتقاء معیشت پرسنل از موضوعات مورد تاکید فرمانده ناجا بوده که کارهای خوبی در این حوزه در فرماندهی انتظامی استان صورت گرفته و امیدواریم این اقدامات تداوم داشته و منجر به ارتقاء روحیه و انگیزه خدمتی کارکنان شود.

انتهای پیام/ش

هر کادر ناجا به اندازه 3 نفر کار و تلاش می‌کند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۴۳۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عامل تیراندازی در گتوند

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی گتوند از دستگیری عامل تیراندازی و کشف سلاح به کار رفته در تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نصیر ابدالی فرد اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت منزل یکی از شهروندان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی گتوند با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم را شناسایی و در هماهنگی قضایی در عملیاتی منسجم و ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گتوند با اشاره به کشف سلاح به کار رفته بیان کرد: متهم علت و انگیزه تیراندازی را اختلاف شخصی عنوان کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

ابدالی خاطرنشان کرد: هر اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی و قانونی پلیس روبه‌رو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در جهت برخورد با این گونه موضوعات حفظ خونسردی و اقدام از طریق مراجع قانونی است. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم
  • کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس/مجازات سنگین در انتظار فرد خاطی
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر
  • دستگیری مأمور قلابی موتورسوار در اتوبان حکیم/کشف یک قبضه سلاح گرم
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • کمتر از یک درصد خطا در مراجع حل اختلاف استان وجود دارد