Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@12:02:46 GMT

طرح روستای بدون بیکار در سردشت اجرایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۴۳۶۴۲

طرح روستای بدون بیکار در سردشت اجرایی می‌شود

فرماندار سردشت گفت: امسال طرح روستای بدون بیکار با لحاظ کردن شرایط قانونی در سردشت اجرایی می‌شود تا روستاهای که شرایط مناسبی دارند شناسایی و برای اجرای این طرح آماده سازی شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سردشت،‌ نژاد جهانی صبح امروز در دومین جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان اظهار داشت: باید نامگذاری سال توسط مقام معظم رهیری تحت عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مبنای سیاست‌گذاری و ملاک عمل قرار گیرد و باید برای اشتغالزایی و تولید در همین راستا پیش رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار سردشت با اشاره به برپایی نمایشگاه معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری سردشت با تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری آن گفت: معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری در قالب این نمایشگاه یکی از بهترین برنامه‌های شهرستان بود که باید استمرار یابد چراکه می‌تواند در جذب و ترغیب سرمایه گذاران موثر باشد.

وی درباره عملکرد بانک‌ها در حمایت از تولید داخلی افزود: یکسری الزامات و چارچوب‌های قانونی وجود دارد که اختیارات مدیران شهرستان و قدرت مانور آن‌ها را محدود کرده و به‌همین دلیل نمی‌توانند انتظارات تولیدکنندگان و متقاضیان تسهیلات را برآورده کنند.

جهانی از بانک‌ها خواست تا نوع تسهیلات و برش شهرستانی را در سال 96 به دبیرخانه کارگروه و فرمانداری اعلام کنند و منبعد پرداخت تسهیلات به متقاضیان با مصوبه کارگروه صورت گیرد.بعضی از طرح‌های تولیدی و اشتغالزایی بدون مطالعه و بررسی ایجاد، و چون توجیه اقتصادی ندارند منجر به شکست شده‌اند.

وی نبود مشاورر حقوقی و مالی در مجموعه واحدهای تولیدی شهرستان را یکی دیگر از عوامل موثر در کاهش بازدهی یا بازدهی منفی آن‌ها عنوان کرد و افزود:طرح روستای بدون بیکار با لحاظ کردن شرایط قانونی در سردشت اجرایی می‌شود تا روستاهای که شرایط مناسبی دارند شناسایی و برای اجرای این طرح آماده سازی شوند.

در این جلسه پیشنهاد شد در رابطه با تعداد و تخصص‌های مورد نیاز سد و نیروگاه سردشت استعلام لازم انجام شده و برای مهارت آموزی و بگارگیری آن‌ها برنامه‌ریزی شود.

در ادامه این جلسه، جلسه کارگروه رفع موانع تولید سردشت نیز برگزار شد و مشکلات تعدادی از واحدهای تولیدی سردشت بررسی شده و برای احیا و یا توسعه تعدادی از واحد‌ها که مشکل نقدینگی داشتند تسهیلاتی مصوب شد.

انتهای پیام/

R41361/P41362/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۴۳۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این جلسه که با حضور مدیرامور آب و فاضلاب ماکو، مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و مدیر کنترل کیفیت آب دانشگاه علوم و پزشکی آذربایجان غربی برگزار شد، کیفیت آب شرب شهرستان ماکو و روستا‌های تابعه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این جلسه همچنین وضعیت بهداشت و ایمنی فاضلاب آپارتمان‌های مساکن مهر و ملی و تعدادی از ادارات و مراکز از جمله کشتارگاه، اداره زندان و آپارتمان‌های مساکن مهر ۲۸۸ واحدی و آپارتمان‌های آسمان ماکو مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر گردید تمهیدات لازم جهت هر چه بهتر شدن بهداشت آب و ایمنی فاضلاب آنها انجام شود.

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان
  • دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره
  • جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مهریز
  • ابراهیم رئیسی دستور ساخت جت ۱۰۰نفره را داد!
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس‌جمهور خبر داد
  • برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو
  • ایران رئیس کمیته کشاورزی «اسمیک» شد