Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حقوقی رئیس جمهور درباره پیگیری حقوقی مصادره ۱.۷ میلیارد دلار از اموال ایران بر اساس حکم دادگاه کانادایی را بی جواب گذاشت و سکوت کرد.

به گزارش قدس آنلاین، مجید انصاری معاون حقوقی رئیس جمهور، در پاسخ به این سوال که معاونت حقوقی ریاست جمهوری چه اقدام در قبال حکم دادگاه کانادایی مبنی بر مصادره ۱.۷ میلیارد دلار اموال ایران انجام داده اظهارداشت: درباره این موضوع بعدا صحبت می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال که آیا کارگروهی برای پیگیری این موضوع تشکیل داده اید یا خیر گفت: بعدا توضیح می دهم.

معاون حقوقی رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که آیا حتی درباره تشکیل کارگروه برای بررسی این موضوع صحبت نمی کنید؟ تصریح کرد: راجع به این موضوع خیر، باید با اطلاع دقیق‌تر صحبت کنیم.

به گزارش فارس، در ۱۳ تیرماه سال جاری نیز دادگاه تجدید نظریه اونتاریو در کانادا احکام صادر شده در دادگاه آمریکایی مبنی بر مصادره ۱.۷ میلیارد دلار از دارایی‌های ایران به نفع تعدادی از شهروندان آمریکایی که خود را قربانی تروریسم می‌دانند مورد تایید قرار داد.

عده ای از شهروندان آمریکایی قربانی تروریسم پیش از این با طرح شکایت در دادگاه های این کشور خواستار دریافت غرامت از ایران به ادعای حمایت تهران از اقدامات تروریستی شده بودند. دادگاه‌های آمریکا با مصادره ۱.۷ میلیارد دلار از اموال ایران به دلیل این ادعاها موافقت کرده بودند اما به دلیل اموال بسیار کم باقی‌مانده از دولت ایران در آمریکا این قربانیان برای دستیابی به اهداف خود به کانادا مراجعه کردند چراکه ایران در این کشور صاحب اموال و حسابهای بانکی است.

معاون حقوقی روحانی نیز پاسخ به سوالات مربوط به پیگیری حقوقی این حکم دادگاه کانادایی را بی جواب گذاشت و پاسخ دادن به این سوالات را به آینده موکول کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۴۳۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیاست های دو گانه غربی در قبال مسئله اسرائیل غاصب و فلسطین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ نخست وزیر ایرلند در این باره گفت: اتحادیه اروپا و قدرتهای غربی در خصوص موضوعات مرتبط با اسرائیل و فلسطین با معیارهای دوگانه برخورد می‌کنند.

لئو وردکار، نخست وزیر ایرلند در سخنانی به شدت از معیارهای دوگانه در غرب انتقاد کرد.

دیمیتری پولیانسکی، معاون نماینده فدراسیون روسیه در سازمان ملل هم گفت، تدوین و پیش‌نویس‌کردن قطعنامه‌های جدید برای پایان دادن به جنگ در نوار غزه هر بار با سنگ‌اندازی آمریکا و متحدانش متوقف شده است.

پولیانسکی،در مصاحبه با خبرگزاری اسپوتنیک توضیح داد:جنگ غزه رفتاردوگانه کشورهای غربی را نمایان کرد و آنها حتی جرأت ندارند از اقدامات اسرائیل آنطور که هست نام ببرند.

جوادی،کارشناس مسائل سیاسی و معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ارومیه در گفتگوی تلفنی با خبر مهاباد در خصوص آزادی بیان و حقوق بشر، سیاستها و نگاه دوگانه غرب درموضوع فلسطین و اسرائیل و همچنین رعایت نکردن حفظ شأن مراکز علمی و پژوهشی و برخورد با دانشجویان و نخبگان دانشگاهی در غرب توضیح داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اشاره غیرمستقیم اژه‌ای به حکم توماج صالحی
  • وقت آن نرسیده آمریکا به رفتار دوگانه در قبال غزه و اوکراین پایان دهد؟
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در جغتای
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • سیاست های دو گانه غربی در قبال مسئله اسرائیل غاصب و فلسطین
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • استانداردهای دوگانه آلمان در قبال پوتین و نتانیاهو
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی