Web Analytics Made Easy - Statcounter

در معاملات امروز بورس انرژی نفت گاز و نفت کوره ۳۸۰ سانتی استوکس شرکت ملی نفت ایران و میعانات گازی پارس جنوبی در رینگ بین‌الملل عرضه خواهند شد.

به گزارش ایسنا، در عرضه‌های رینگ بین‌الملل بورس انرژی امروز یکشنبه نفت گاز و نفت کوره ۳۸۰ سانتی استوکس شرکت ملی نفت ایران و میعانات گازی پارس جنوبی در رینگ بین‌الملل عرضه خواهند شد همچنین در رینگ داخلی معاملات بورس انرژی آیزوریسایکل، حلال ۴۰۲ و بلندینگ نفتا حلال ۴۱۰ پالایش نفت شیراز و حلال ۴۰۲ پالایش نفت بندرعباس عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در جریان معاملات روز شنبه ۲۴ تیرماه ۱۳۹۶، در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران کالاهای آیزوفید، آیزوریسایکل، حلال ۴۰۲ و حلال ۴۰۴ پالایش نفت تبریز، گاز بوتان، گاز پروپان و گاز مایع صنعتی پتروشیمی بندر امام و حلال ۴۰۲ و پنتان پالایش نفت کرمانشاه در رینگ داخلی عرضه شدند.

کل معاملات صورت‌گرفته معادل ۷.۰۲۸ تن و به ارزش بیش از ۱۱۳ میلیارد و ۶۱۲ میلیون ریال است. از نکات مهم عرضه‌های امروز می‌توان به معامله ۸ میلیون لیتر حلال ۴۰۲ در رینگ داخلی اشاره نمود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۴۳۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۶ هزار و ۲۳۱ واحدی شاخص کل بورس

به گزارش تابناک، بازار سرمایه امروز روندی مثبت داشت و شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در ساعات پایانی معاملات با ۶ هزار و ۲۳۱ واحد افزایش، به سطح ۲ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۲۱۴ واحدی رسید.

شاخص هم‌وزن، نیز روندی مثبت داشت و با ۳۷۸ واحد افزایش در سطح ۷۲۳ هزار و ۵۶۶ واحدی قرار گرفت.

همچنین در معاملات امروز نماد‌های «فملی» با ۱۵۷۵ واحد، «فولاد» با ۱۵۵۸ واحد و «فارس» با ۶۴۹ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر روی شاخص کل گذاشتند.

در پایان معاملات فرابورس ایران، شاخص کل نیز روندی مثبت داشت و با ۱۱ واحد افزایش، به سطح ۲۴ هزار و ۶۱۵ واحدی رسید.

 

دیگر خبرها

  • عرضه شفاف فرآورده‌های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی
  • ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار
  • افزایش ۶ هزار و ۲۳۱ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس ۶ هزار واحد رشد کرد
  • شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز 6 هزار واحد رشد کرد
  • معامله ۵۳ میلیارد کیلووات‌ساعت برق توسط بخش خصوصی در بورس انرژی
  • تامین ۶۰ درصد برق کشور از طریق بورس انرژی در سال ۱۴۰۳
  • معامله ۵٣ میلیارد کیلووات ساعت برق توسط بخش خصوصی در بورس انرژی
  • تبلیغ کولر گازی متوقف نشده است
  • ۲۵۲ کیلو شمش طلا معامله شد