Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور با بیان اینکه در وزارت بهداشت با طاغوت پزشکی مواجه‌ایم، گفت: اجرای طرح تحول سلامت سبب بروز انحراف در حوزه سلامت شده است.

به گزارش فارس، علی محمد آدابی در نشست خبری که در ارتباط با بررسی طرح تربیت پرستار بیمارستانی گفت: در وزارت بهداشت با پدیده طاغوتی رو به رو هستیم و معتقدم اگر به نظرات کارشناسی ما توجه نشود به مشکلات افزوده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ِ

وی افزود: امروز دیگر چیزی از وزارت بهداشت باقی نمانده و اجرای طرح تحول مسیر بیراهه پیمایی برای تأمین منافع عده‌ای خاص بوده است و اگر به نظرات صاحبنظران توجه نشود وضعیت حوزه سلامت بدتر خواهد شد.

رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور ادامه داد: سال گذشته حدود 130 هزار دلار در بخش بهداشت و درمان هزینه شد در حالی که در آمد نفتی در همین سال 140 هزار دلار بود و هیچ جای دنیا چنین نیست

آدابی تصریح کرد: همچنین تعرفه‌گزاری خدمات پرستاری به طور مرموز و رمزآلودی بر زمین جامانده است و پرستاران شریف کشور از حقوق واقعی خود جا مانده اند.

وی افزود: تصویب طرح تحول باعث نفع عده‌ای خاص شده است و جامعه پرستاری با این طرح متضرر شده است لذا انتظار ما این بوده که این قانون که 10 سال بوده مورد تصویب شورای اسلامی و کمیسیون اصل است اجرا شود.

رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور از مرگ 16 پرستار به دلیل فشار کار زیاد طی 1.5 سال گذشته خبر داد و گفت: جای نگرانی دارد که عده ای که صلاحیت در حوزه پرستاری ندارند، استقلال پرستاری را مورد هجمه قرار داده‌اند.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۴۴۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای دو توافقنامه همکاری میان وزرای دفاع روسیه و قرقیزستان

وزیر دفاع روسیه در سفر به آستانه برای شرکت در نشست وزرای دفاع سازمان همکاری شانگهای با همتای قرقیزستانی خود دو توافقنامه همکاری امضا کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت دفاع روسیه، امروز(جمعه) اعلام کرد که "سرگئی شویگو" وزیر دفاع این کشور و "باکتیبک بکبولوتوف" همتای قرقیزستانی خود دو توافقنامه همکاری امضا کردند.

خبرگزاری اسپوتنیک در این باره گزارش داد که شویگو، امروز برای شرکت در نشست وزرای دفاع سازمان همکاری شانگهای وارد آستانه شد و دیداری کاری با بکبولوتوف داشت.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: این دو توافقنامه بین وزارت‌خانه‌های دو کشور در زمینه تبادل اطلاعات و تعامل و همکاری در حوزه کاوش و ارزیابی تشعشع و محیط شیمیایی و بیولوژیکی انجام شد.

وزرای دفاع دو کشور همچنین درباره مسائل مرتبط با همکاری نظامی و چشم‌انداز ترسیم‌شده همکاری‌های بیشتر گفت‌وگو کردند.

شویگو در این دیدار  گفت: در شرایط نظامی-سیاسی فعلی، همکاری بین کشورهای ما عامل مهمی در حفظ ثبات و امنیت در آسیای مرکزی و منطقه به طور کلی است. ما در چارچوب دوجانبه و در سازمان همکاری شانگهایی و کشورهای مستقل متحدالمنافع و سازمان پیمان امنیت جمعی تعامل نزدیکی داریم. برنامه توسعه شراکت راهبردی بین روسیه و قرقیزستان در حوزه دفاعی را، ثابت قدم اجرا می‌کنیم.

به گفته وزیر دفاع روسیه، قرقیزستان همواره  یکی از شرکای راهبردی و متحدی قابل اطمینان برای روسیه بوده است و این دو کشور در حال بروزرسانی و اصلاح قوانین خود در زمینه همکاری‌های نظامی هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزئیات لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران/ از استخدام تا معیشت
  • پیگیری لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران
  • پیشرفت ایران در تشخیص مالاریا
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • پدیده جدید و مشکوک « پاکدم » در مراکز تفریحی شهر
  • پدیده جدید و مشکوک «پاکدم» در مراکز تفریحی شهر
  • پدیده جدید و مشکوک در مراکز تفریحی شهر
  • وزارت کار: تورم و حقوق کارگران به یک اندازه افزایش یافته است
  • امضای دو توافقنامه همکاری میان وزرای دفاع روسیه و قرقیزستان