Web Analytics Made Easy - Statcounter

تازه‌ترین اخبار حوادث بیست و پنجم تیر ۹۶ ایران را در صفحه حوادث گروه اجتماعی خبرگزاری صداوسیما دنبال کنید. -قاچاقکشف بیش از 3 میلیارد ریال سیگار قاچاقکشف ۱۱۶ بسته تریاک در شکم یک قاچاقچی
-طغیانمهار طغیان رودخانه تلار سوادکوه
-مرگمرگ مرد نکایی بر اثر برق گرفتگیانهدام گروه تروریستی در مرز سراوانجان باختن دو نفر بر اثر سقوط لودرمرگ بر اثر سقوط از آبشار
-درگیری مسلحانهیک زخمی در درگیری مسلحانه در رامیان
-موادمخدرکشف بیش از 100 کیلوگرم تریاک در مشهد
-محیط زیستدستگیری 3 متخلف محیط زیست در تربت حیدریه
-تصادفپیوند دست عروس بروجردیچهار کشته و مجروح در واژگونی خودرو در جاده شاهرود - میامییک کشته در حادثه رانندگی آیسک – کریمونجات جان 6 مسافر در آب‌های دریای عمانهلاکت و دستگیری پنج قاچاقچی مواد مخدر در ایرانشهرپیدا شدن جسد جوان غرق شده الیگودرزی
-زورگیربرادران زورگیر را در کرمانشاه شناسایی کنید
-تعزیراتکشف و ضبط ۸۰۰ کیلوگرم کره و خامه آلوده در کرمانشاهتولد دو قلوهای بهم چسبیده در بیمارستان ۲۲بهمن نیکشهر (سیستان و بلوچستان)
-سرقتسرقت مسلحانه از یک شعبه بانک ملی
- حملهسرباز جوان کلانتری را به رگبار بستعامل تیراندازی به کلانتری خودکشی کردحمله فردی ناشناس به امبولانس وپرسنل اورژانس 115شهربابک




-قاچاقکشف بیش از 3 میلیارد ریال سیگار قاچاقفرمانده انتظامی استان زنجان گفت : ماموران انتظامی شهرستان ایجرود در محور زنجان - بیجار در بازرسی از یک دستگاه کامیون بیش از 600 هزار نخ سیگار قاچاق را کشف و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت : در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا ، ماموران کشف بیش از 3 میلیارد ریال سیگار قاچاق در زنجانانتظامی شهرستان ایجرود در محور زنجان - بیجار در بازرسی از یک دستگاه کامیون بیش از 600 هزار نخ سیگار قاچاق را کشف و ضبط کردند.سردار آزادی ارزش ریالی این محموله قاچاق مکشوفه را بیش از 3 میلیارد ریال اعلام کرد.متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده است.
کشف ۱۱۶ بسته تریاک در شکم یک قاچاقچی پس از جراحی، مقدار یک کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک که به شکل تخم مرغ بسته بندی و بلعیده شده بود به دست آمد. این قاچاقچی ۴۰ ساله به علت احساس ناراحتی در شکم به ناچار به بیمارستان ولیعصر (عج) شهر زنجان مراجعه کرد که با توجه به مشکوک بودن ماجرا، موضوع به پلیس گزارش و ماموران جهت بررسی به محل اعزام شدند.
-طغیانمهار طغیان رودخانه تلار سوادکوهبارش باران بعدازظهر امروز موجب بالا آمدن آب این رودخانه شده بود . طغیان رودخانه تلار در سوادکوه مهار شد.فرماندار سوادکوه با بیان اینکه بارش باران بعدازظهر امروز موجب طغیان رودخانه تلار در منطقه ولوپی این شهرستان شد گفت : با تلاش نیروهای امدادی طغیان این رودخانه مهار شد .به گفته توحیدی مقدم ؛ طغیان رودخانه تلار موجب مسدود شدن راه ارتباطی روستاهای انند و چرات در شهر آلاشت و نیز قطع آب و برق این مناطق شده است که تلاش برای رفع این مشکل با به کارگیری بیل مکانیکی و لودر ادامه دارد. .وی افزود : با توجه به اینکه بارش باران چند سال گذشته نیز موجب بالا آمدن آب این رودخانه شده بود نیروهای امدادی در آماده باش کامل بودند.
-مرگمرگ مرد نکایی بر اثر برق گرفتگی رییس اورژانس مازندران گفت : مرد 57 ساله در اثر برق گرفتگی در مرغداری خود در روستای سه کیله پی رجه بخش مرکزی نکا جان باخت . این حادثه در یک مرغداری در روستای سه کیله پی رجه بخش مرکزی نکا رخ داد.مرد نکایی بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست داد .به گفته اشکپور پس از وقوع این حادثه گروه امداد اورژانس 115 زرندین نکا پیکر بدون علائم حیاتی وی را به بیمارستان امام حسین نکا منتقل کردند که تلاش برای احیا وی بی نتیجه ماند. علت وقوع این حادثه در دست بررسی است.
انهدام گروه تروریستی در مرز سراوانیک تیم تروریستی که از داخل خاک پاکستان اقدام به تیراندازی به مرز ایران کرده بود، منهدم شد.بنا به اعلام روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه، عصر روز گذشته این تیم تروریستی، با سلاح های منحنی زن و سبک به مرزهای کشورمان شلیک کردند که با اقدام متقابل رزمندگان اسلام،1 تروریست کشته، 2 تن زخمی و مابقی به خاک پاکستان متواری شدند.در این اقدام تروریستی دو نفر از کارگران محلی شهرستان سراوان هم به شهادت رسیدند.


جان باختن دو نفر بر اثر سقوط لودربراثر سقوط یک دستگاه لودر در شهرستان بشاگرد دو نفر جان باختند.بخشدار بخش گوهران شهرستان بشاگرد گفت: این حادثه عصر دیروز بر اثر سقوط یک دستگاه لودردر جاده روستای َشهورُوخ بخش گوهران بشاگرد رخ داد.یوسف حسینی افزود: در این حادثه پیمانکار و راننده لودر جان باختند.وی گفت: این لودر متعلق به بخش خصوصی بود و درحال بازگشایی مسیر و حفر چاله برای نصب دکل برق برای برق رسانی در این روستا بود که به علت کوهستانی بودن و نامناسب بودن مسیر در دره سقوط کرد.روستای شَهورُوخ تنها روستای این بخش است که برق ندارد و با ۶۰ نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری گوهران بشاگرد واقع است.
مرگ بر اثر سقوط از آبشارجوان بهشهری بر اثر سقوط از ارتفاعات آبشار سنگ نو بهشهر جان خود را از دست داد.سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران گفت: ساعت 15:30 دقیقه دیروز خبر این حادثه به این مرکز اعلام و ماموران پایگاه اورژانس بهشهر به محل حادثه اعزام شدند.اشکپور با بیان اینکه در این حادثه جوانی 19 ساله به نام د . ح اهل و ساکن بهشهر بر اثر لیز خوردن از ارتفاعات آبشار سنگ نو این شهرستان سقوط و بوسیله اهالی منطقه به مسیر قلعه بندی راه منتقل شد افزود: ماموران اورژانس پس از انجام اقدامات اولیه درمانی وی را به بیمارستان امام(ره) بهشهر منتقل اما به علت خونریزی شدید داخلی در بین راه جان خود را از دست داد.آبشار سنگ نو در 3 کیلومتری جنوب بهشهر شامل چهار آبشار که بزرگترین آن 12 متر ارتفاع دارد.
-درگیری مسلحانهیک زخمی در درگیری مسلحانه در رامیاندر درگیری مسلحانه عصر امروز در یکی از تفرجگاه های رامیان، یک نفر زخمی شد.ضارب با اسلحه شکاری طرف دیگر درگیری را از ناحیه کتف زخمی کرد.فرد زخمی به بیمارستان منتقل شد. علت درگیری مشخص نیست. پلیس و منابع رسمی در این باره هنوز اظهار نظر نکرده اند.


-موادمخدرکشف بیش از 100 کیلوگرم تریاک در مشهدبیش از 100 کیلوگرم تریاک در مشهد کشف شد.جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد گفت: بنابر اطلاعات دریافتی از منابع اطلاعاتی کشف بیش از 100 کیلوگرم تریاک در مشهدپلیس ، یکی از باندهای بزرگ مواد مخدر در کشور که قصد داشت محموله سنگین مواد افیونی را با واسطه از زابل با یک دستگاه تریلی به مشهد منتقل کند ردیابی شد.قاضی مهدی خدا بخشی افزود:ماموران بامداد امروز تریلی مورد نظر را در محور باغچه به مشهد شناسایی و متوقف کردند..او گفت :در این عملیات راننده 37ساله تریلی دستگیر و 111کیلو گرم تریاک که در چهار حلقه لاستیک خودرو جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.
-محیط زیستدستگیری 3 متخلف محیط زیست در تربت حیدریه3 متخلف محیط زیست در تربت حیدریه دستگیر شدند.رئیس اداره حفاظت محیط زیست تربت حیدریه گفت: یک نفر از این متخلفان که 100 دستگیری 3 متخلف محیط زیست در تربت حیدریهقطعه فنچ پاکستانی و 28 قطعه عروس هلندی به همراه داشت در پاسگاه ایست و بازرسی شهید کامه نیروی انتظامی تربت حیدریه، دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شد.داوود نورمحمدی افزود: این متخلف ،پرندگان را از زاهدان برای فروش به مشهد می برد و با توجه به این که در شرایط نامساعدی نگهداری می شدند به بیماری های مختلفی نیز مبتلا شده بودند.او گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست در بخش کدکن تربت حیدریه هم دو شکارچی غیرمجاز را هنگام خرید و فروش لاشه قوچ وحشی، به دام انداختند.مناطق شکارممنوع ژرف و بزمای شهرستان تربت حیدریه با 22 هزار هکتار مساحت، گونه های شاخصی چون قوچ و میش، کل و بز، گراز، گرگ، کفتار، پلنگ، گربه وحشی و پرندگانی چون کبک، تیهو و انواع پرندگان شکاری را دارد.عروس هلندی بومی استرالیا و امروزه این پرنده یکی از محبوب ترین پرندگان خانگی است که به سادگی اهلی و دست آموز می شود.فنچ‌های پاکستانی هم برخلاف نامشان متعلق به سرزمین هند، چین و مالزی و پرندگانی آرام هستند که نگهداری از آن‌ها کار ساده‌ای است.فنچ پاکستانی آواز ملایمی دارد و پرنده‌ای پرجست و خیز است.

-تصادفپیوند دست عروس بروجردیعروس ۲۳ ساله‌ای که در حادثه رانندگی در شب عروسی خود دچار قطع عضو از ناحیه دست شده بود در بیمارستان چمران بروجرد پیوند عضو شد .محمد گرشاسبی فوق تخصص جراحی عروق گفت: حدود 10 روز پیش خانمی 23 ساله به دنبال واژگون شدن اتومبیل پراید خود از خودرو به بیرون پرت می‌شود و حین پرت شدن ماشین روی دست راست وی می‌افتد و در اثر این حادثه از ساعد تا مچ دست تمام عضلات شامل تاندون‌ها، عروق و اعصاب دچار له‌شدگی و کندگی می‌شودوی افزود: فرد حادثه‌دیده در حالی به بیمارستان چمران بروجرد منتقل شد که پوست و عضلات وی کاملاً از ناحیه آرنج کنده‌شده و تا مچ دست و شریان و وریدها همه قطع‌شده است و تنها استخوان دست باقی‌مانده بودفوق تخصص جراحی عروق افزود: این فرد هم‌زمان دچار آسیب قفسه سینه و دیگر شکستگی‌ها شده که مورد جراحی قرار گرفت و برای دست به اتاق عمل برده می‌شود و عمل بازسازی با موفقیت انجام می‌شود و دست زنده می‌ماند.وی حال بیمار را رضایت بخش عنوان کرد وگفت: مشکلی که در حال حاضر این بیمار دارد له‌شدگی عضلات دست است که مانع خون‌رسانی و از بین رفتن بخشی از بافت آن شده استماه گذشته نیز دکتر گرشاسبی دست یک بیمار را که بر اثر تصادف کاملا قطع شده بود پس از 9 ساعت عمل جراحی با موفقیت پیوند داد .
چهار کشته و مجروح در واژگونی خودرو در جاده شاهرود - میامیبی توجهی راننده به جلو ، دومین حادثه امروز واژگونی خودرو در جاده شاهرود - میامی را رقم زد.سیدمهدی جلالی فرمانده پلیس راه بین راهی شاهرود - میامی گفت : در این حادثه که ظهر امروز رخ داد ، واژگونی یک دستگاه پژو 206 در 18 کیلومتری میامی باعث مرگ دو سرنشین و مجروح شدن دو سرنشین دیگر این خودرو شد .صبح امروز هم واژگونی پژو پارس در جاده شاهرود - میامی جان مادر و دختری را گرفت و یک مجروح بر جای گذاشت.این حادثه هم در کیلومتر 45 جاده شاهرود - میامی بر اثر بی توجهی راننده به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده رخ داد .

یک کشته در حادثه رانندگی آیسک – کریمو وی علت این حادثه را بی احتیاطی راننده به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه عنوان کرد. حادثه رانندگی جاده آیسک – کریمو شهرستان سرایان یک کشته و 3 زخمی بر جای گذاشت.جانشین رئیس پلیس راه استان گفت: این حادثه که عصر شنبه بر اثر واژگونی یک دستگاه سمند در جاده مصعبی رخ داد راننده و 3 سرنشین خودرو زخمی شدند که راننده بر اثر شدت جراحات حین انتقال به بیمارستان جان باخت.سرهنگ نیک مرد افزود: 3 سرنشین خودرو به بیمارستان شهید جمران فردوس منتقل شدند.

نجات جان 6 مسافر در آب‌های دریای عمانتیم امداد و نجات پایگاه دریایی اسکله هفت تیر بندر چابهار شب گذشته جان 6 گردشگر را در دریای عمان نجات دادند.مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: شب گذشته این گردشگران با یک دستگاه قایق بادی در حال گشت و گذار در سواحل دریای عمان بودند که با شروع توفان و نا آرامی دریا قادر به کنترل قایق خود نبودند.رسول راشکی افزود: با حضور به موقع نجاتگران پایگاه دریایی اسکله هفت تیر جمعیت هلال احمر بندر چابهار در منطقه و تلاش موثر تیم امداد و نجات این پایگاه هر 6 نفر گردشگر سالم به ساحل برگردانده شدند.


هلاکت و دستگیری پنج قاچاقچی مواد مخدر در ایرانشهرفرمانده انتظامی استان از هلاکت یک قاچاقچی و دستگیری چهار قاچاقچی دیگر در ایرانشهر خبر داد.سردار رحیمی گفت: ماموران انتظامی ایرانشهر در درگیری با این قاچاقچیان موفق به کشف یک تن و 513 کیلوگرم تریاک و 119 کیلوگرم حشیش شدند.وی گفت: در این عملیات سه خودرو به همراه دو قبضه سلاح و 12 تیغه خشاب از قاچاقچیان کشف شد.سردار رحیمی افزود: همچنین در عملیات غافلگیرانه دیگر در زاهدان، ماموران انتظامی یک خودرو را با 280 کیلو حشیش و 21 کیلوگرم هروئین توقیف و راننده آن را هم دستگیر کردند.
پیدا شدن جسد جوان غرق شده الیگودرزیگروه های امدادی جسد جوان الیگودرزی را از آب حوضچه معدن متروکه روستای بادباد خارج کردند.رییس هلال احمر الیگودرز گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر، غواصان سازمان آتش نشانی الیگودرز و امدادگران ستاد مدیریت بحران استان پس از 22 ساعت تلاش، جسد رضا روحانی را از آب حوضچه معدن متروکه ای در روستای باد باد بیرون کشیدند.آقای لونی افزود: این جوان 18 ساله الیگودرزی که دیروز عصر به همراه دوستان خود برای شنا به حوضچه یکی از معادن سنگ متروکه روستای باد باد مراجعه کرده بود، حین آبتنی به علت آشنا نبودن با فن شنا غرق شد.در محدوده روستای بادباد تعدادی معدن متروکه وجود دارد که به علت تجمع آب باران و آب چشمه به حوضچه های بزرگی تبدیل شده اند و روزانه شمار زیادی از جوانان در این معادن شنا می کنند.



-زورگیربرادران زورگیر را در کرمانشاه شناسایی کنیدمعاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: مقام قضائی از شهروندان خواسته است چهره دو فرد زورگیر را شناسایی و در صورت شکایت، به پلیس آگاهی مراجعه کنند.سرهنگ "محمدرضا آمویی" اظهار داشت: عوامل کلانتری تعاون کرمانشاه حین گشت زنی دربرادران زورگیر را در کرمانشاه شناسایی کنید سطح حوزه استحفاظی به یک مورد زورگیری با سلاح سرد برخورد کرده و بلافاصله وارد عمل شدند.وی با اشاره به اینکه در این عملیات دو نفر دستگیر و یک نفر نیز متواری شده است، افزود: طبق اظهارات شاکی پرونده، سرنشینان یک دستگاه پیکان مقابل خودروی وی توقف کرده و پس از سرقت اموال داخل خودرو، وی را با سلاح سرد تهدید به قتل کرده اند.این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی‌های پلیس انگیزه این اقدام خود را سرقت عنوان کرده اند، لذا جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.سرهنگ آمویی گفت: بنا بر دستور مقام قضائی، چهره این دو متهم جهت شناسایی در اختیار رسانه استان قرار گرفته است تا شهروندان در صورت شکایت از آنان به پایگاه شمال آگاهی کرمانشاه دایره چهارم واقع در جاده قدیم تهران جنب پارک شرقی مراجعه کنند.

-تعزیراتکشف و ضبط ۸۰۰ کیلوگرم کره و خامه آلوده در کرمانشاه۸۰۰ کیلوگرم لبنیات و کره و خامه آلوده در شهر کرمانشاه کشف و ضبط شد.اسکندری کارشناس مسئول بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه گفت: در پی تماس‌های کشف و ضبط ۸۰۰ کیلوگرم کره و خامه آلوده در کرمانشاهمردمی مبنی بر نگهداری و توزیع مواد لبنی و فرآورده‌های آلوده آن در شهرک آبادانی و مسکن، ماموران ذی ربط به محل مراجعه و پس از بازدید از محل و کشف کره دارای آلودگی میکروبی و خامه آمیخته با چربی گیاهی یا همان روغن نباتی که آن هم دارای آلودگی میکروبی بود، علاوه بر توقیف و ضبط این مواد غیر بهداشتی، در این رابطه یک نفر هم تحت پیگرد قرار گرفته است.





تولد دو قلوهای بهم چسبیده در بیمارستان ۲۲بهمن نیکشهر (سیستان و بلوچستان)
-سرقتسرقت مسلحانه از یک شعبه بانک ملی عوامل انتظامی در یک تعقیب و گریز و در کمترین زمان، سارق را دستگیر و علاوه بر عودت پول‌های به سرقت رفته، شیء مشکوک و قمه سارق را ضبط کردند. معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان: حوالی ظهر امروز فردی که یک شی مشکوک پیچیده در پارچه در دست داشت، با ورود به یکی از شعب بانک ملی در شهر شوشتر این شیء را روی گردن رییس شعبه قرار می‌دهد.این فرد پس از سرقت 20 میلیون تومان برای خروج از شعبه با قمه‌ای که در دست داشت اقدام به شکستن شیشه‌های درب بانک کرد که این امر موجب به صدا در آمردن آژیرهای بانک می‌شود. خوشبختانه نیروهای انتظامی، نزدیک این شعبه مستقر بودند که با شنیدن صدای آژیر سریعا وارد عمل می‌شوند.
- حملهسرباز جوان کلانتری را به رگبار بستصبح امروز سرباز وظیفه‌ای در کلانتری آبپخش از توابع استان بوشهر اقدام به تیراندازی کرد. ، در این حادثه رییس کلانتری زخمی که بلافاصله به مرکز درمانی منتقل شد.براساس اعلام پلیس استان بوشهر وضعیت جسمانی رئیس کلانتری رضایت بخش بوده و همچنان تحت درمان قرار دارد.گفتنی است وضعیت کلانتری عادی و خدمت رسانی به شهروندان در حال انجام است، علت حادثه نیز توسط بازرسی فرماندهی انتظامی استان بوشهر تحت بررسی است.

عامل تیراندازی به کلانتری خودکشی کردسرباز مذکور در اطاقی خود را محبوس و در حالی که دو خشاب گلوله همراه داشت اجازه دسترسی و یا ورود حاضران به اطاق را نمی داد و تلاش ها برای متقاعد کردن وی به تسلیم نتیجه نداده و نهایتا خودکشی کرد.خانواده وی بلافاصله پس از اطلاع از این اتفاق از جنوب استان حرکت و در زمان خودکشی فرزندشان در نزدیکی های آبپخش بودند که موفق به دیدار و صحبت با وی نشدند. هرچند برخی شایعات دلیل این اقدام سرباز ۲۳ ساله را عدم موافقت با مرخصی وی می دانند،ولی تاکنون نیروی انتظامی این موضوع را تایید یا رد نکرده است.رئیس کلانتری هم که از ناحیه دست و پا مجروح شد، اکنون از اتاق عمل بیرون آمده و در بخش آی سی یو داخلی بیمارستان شهید گنجی بستری است.

حمله فردی ناشناس به امبولانس وپرسنل اورژانس 115شهربابکرییس اورژانس شهربابک گفت: ناگهان موتورسیکلتی به آمبولانس نزدیک شده و بصورت غافلگیرانه با پرتاب سنگ پرسنل و آمبولانس را هدف گرفت.طیبه مرادی رییس اورژانس ۱۱۵شهربابک گفت: طی تماس تلفنی فردی با مرکز پیام اورژانس 115 شهربابک تنها آمبولانس اورژانس شهری به روستای استبرق اعزام شد که در نزدیکی محل اعزام ناگهان موتورسیکلتی به آمبولانس نزدیک شده و بصورت غافلگیرانه با پرتاب سنگ پرسنل و آمبولانس را هدف گرفت.طیبه مرادی افزود: در صورت پایین بودن شیشه آمبولانس پرسنل به شدت آسیب می دیدند.وی از دادستانی شهربابک خواستار پیگیری این حادثه وعلت وقوع ان شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۴۵۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کلیپ جنجالی یک عروس ۱۴ساله

گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

 

ماجرای کلیپ جنجالی یک عروس ۱۴ساله در اینستاگرام  

کدام پرنده رکورد جهانی بالاترین ارتفاع پرواز را دارد؟


پیشنهاد امام جمعه اهواز به والدین در خصوص حجاب
سارقان کابل‌های مترو بازداشت شدند
کشف جدیدی در مورد صاعقه برای اولین‌بار در جهان


نوجوان ۱۶ ساله در کوه‌های قمصر مفقود شد
انتخابات الکترونیک در تهران شبیه‌سازی می‌شود
بارش‌ها یک سد دیگر در ایران را سرریز کرد
این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند
نوشته‌ای که روی دیوار یک کتاب‌فروشی جلب توجه کرد


واکنش ۲ امام جمعه به مسمومیت الکلی پزشکان
پیام برادر مهران غفوریان درباره یک شایعه عجیب


عکس شاد و خندان المیرا شریفی مقدم در اینستاگرام


عکس یک دبیرستان دخترانه در تهران ۹۰ سال پیش


عکسی جالب از کادوی روز معلم دانش‌آموزان عشایر


پیش فروش دناپلاس ایران خودرو آغاز شد

عکس‌های جدید سحر قریشی در دبی

 

دیگر خبرها

  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • اطلاعیه سپاه درباره بازداشت پشتیبانان یک گروه تروریستی
  • اطلاعیه مهم سپاه پاسداران درباره بازداشت عوامل پشتیبانی یک گروه تروریستی در مدرسه دینی پشامگ راسک
  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • ماجرای کلیپ جنجالی یک عروس ۱۴ساله
  • طالبان: حضور داعش در افغانستان به صفر نزدیک شده است