Web Analytics Made Easy - Statcounter

تولید گوشت قرمز و سفید در اندیمشک 10 درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزخوزستان،مدیر جهاد کشاورزی اندیمشک اظهار داشت : در سه ماهه نخست امسال یک هزار و 480 تن انواع گوشت قرمز و سفید در این شهرستان تولید شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 درصد افزایش داشته است.

سید هدایت موسوی افزود : از این میزان 340 تن گوشت قرمز آماده طبخ بوده است که شامل 75 تن گوشت گوساله و گاو و 265 تن گوشت گوسفند می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد : همچنین یک هزار و 140 تن گوشت مرغ نیز در مرغداری های این شهرستان تولید شد.

مدیر جهاد کشاورزی اندیمشک بیان داشت : این میزان گوشت از یک هزار و 340 واحد سنتی و صنعتی دام سنگین ، 2 هزار و 800 واحد پرورش سنتی و صنعتی دام سبک و 27 مرغداری فعال در سطح شهرستان بدست آمده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۴۵۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت گوشت قرمز، امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ شامل گوسفند زنده، ران گوسفندی، سردست گوسفندی، دنبه گوسفندی، قلوه گوسفندی، شقه گوسفندی، پرده گوسفندی، چرخ کرده گوسفندی بدون چربی و فیله گوسفندی اعلام شد.

منبع: انتخاب

tags # گوشت قرمز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • ۱۵ درصد گوشت قرمز خراسان رضوی توسط عشایر تولید می‌شود
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش توان صادراتی زنجیره مرغ مازندران
  • مشارکت عشایر برای افزایش تولید/ پیش بینی تولید ۷ هزار تن گوشت قرمز در خراسان شمالی
  • زنجیره تامین گوشت مرغ مازندران رو به رشد است
  • تورم تولید گوشت از مرز ۱۰۰ درصد عبور کرد