Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعه گذشته برای اولین بار در جزیره شادی مسابقه ماهیگیری برگزار شد که در این مسابقه تعداد 250 شرکت کننده از حدود ده استان و شهرستان های مختلف حضور داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازبهارانه، این مسابقه به مناسبت افتتاح دریاچه جزیره شادی و بزرگداشت هفته حجاب و عفاف برگزار شد و در آن تعداد کثیری از نقاط مختلف استان و خارج از استان شرکت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتگویی با هادی سبزواری رئیس هیات ورزش های همگانی داشتیم و از کیفیت مسابقه جویا شدیم. سبزواری گفت: کمیته ماهیگیری هیات ورزش های همگانی استان همدان با مشارکت مسئول مجموعه جزیره شادی تصمیم به برگزاری این مسابقه گرفت و با هماهنگی فرمانداری ، اداره ورزش و جوانان بهار ، شهرداری بهار ، شیلات و نیروی انتظامی و تشکل سازمان یافته از دو هفته گذشته استارت کار زده شد و خوشبختانه شاهد حضور جمعیت کثیری از استان ها و شهرستان های مختلف در این مسابقه هستیم و خوشحالیم که این برنامه باعث ایجاد شور و نشاط در بین مردم شده است.

سبزواری ادامه داد: با توجه به استقبال خوبی که از این مسابقه شده در نظر داریم که در آینده ای نه چندان دور با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار و مدیریت جزیره شادی مسابقات کشوری را در این مجموعه میزبانی کنیم .

وی در مورد نحوه اطلاع رسانی مسابقه گفت: خوشبختانه استقبال خوبی از برنامه شده که این نشان می دهد اطلاع رسانی به نحو مطلوب صورت گرفته و مردم استقبال خوبی از برنامه داشته اند.

در ادامه گفتگویی با شهردار بهار داشتیم. حسن رمضانی که به همراه اعضای شورای شهر در حال بازدید از برنامه بود از برگزاری این مسابقه ابراز خوشحالی کرد و این برنامه را شروعی قوی برای ادامه کار جزیره شادی بیان کرد و ابراز امیدواری کرد که مجموعه به طور قوی به کار خود ادامه دهد.

در ادامه گفتگویی با چند تن از شرکت کنندگان در مسابقه داشتیم. یکی از شرکت کنندگان که اولین ماهی خود را صید کرده بود گفت: من اهل نهاوندم و از طریق تلگرام متوجه شدم که اینجا مسابقه ماهیگیری است و خودم را به اینجا رساندم تا در مسابقه شرکت کنم.

در ادامه با یکی دیگر از شرکت کنندگان سنندجی که با تجهیزات کامل در مسابقه شرکت کرده بود گفتگو داشتیم. وی گفت: من از طریق تلگرام فهمیدم که اینجا مسابقه است و دوستانم پیامش را برایم ارسال کردند. دیشب به اینجا آمدیم و چادر زدیم و صبح زود با شروع زمان مسابقه ما هم شروع به ماهیگیری کردیم و تا الان دو تا ماهی گرفته ایم.

یکی دیگر از شرکت کنندگان نیز همدانی بود و ابراز داشت که از طریق هیات ورزش های همگانی همدان از وجود مسابقه مطلع شده است.

یکی از نکات قابل توجه دیگر در این برنامه حضور علی اصغر شیری ، شهردار اسبق بهار در برنامه بود، شیری شخصی است که با رایزنی خود پروژه جزیره شادی را به بهار آورد و از بانیان اجرای این پروژه در بهار بود.

در این جشنواره حضور شرکت کنندگان از استان های مختلف که شب گذشته به مجموعه آمده بودند و شب را کنار دریاچه چادر زده بودند مشهود بود؛ اما یکی از نکات قابل توجه برنامه حضور کمرنگ همشهریان بهاری در این برنامه بود. ما شاهد حضور افراد از استان های مختلف بودیم اما متاسفانه جای خالی همشهریان ورزش دوست ما که ید طولایی در ورزش و شرکت در برنامه های جمعی دارند به شدت محسوس بود و این خود جای سوال است که چرا همشهریان و اهالی ورزش بهار از این برنامه استقبال چندانی نکردند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۴۵۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی موسوم به افق تحول دانشگاه فردا دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود برگزار می‌شود.

گروه کشوری معماری و شهرسازی تحت عنوان سومین نشست دانشکدگان هنر و رسانه‌ای همایش را برگزار می‌کند.

گفته می‌شود محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این همایش حضور خواهد داشت.

این همایش با حضور اساتید دانشگاه، اعضای هیأت علمی و علاقمندان فردا ساعت ۸ صبح در سالن همایش‌های فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار خواهد شد.

معاونان دانشگاه آزاد اسلامی کشور نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

در این همایش اعضای گروه کشوری معماری و شهرسازی به بیان مطالب خواهند پرداخت.

کد خبر 6097444

دیگر خبرها

  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • کدکاپ ۸ رویدادی برای ترویج برنامه‌نویسی در سراسر ایران
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی
  • مدال‌آوری دانشجویان دانشگاه کاشان در مسابقه ریاضی کشوری
  • عکس | حضور یک بازیگر سینما در مسابقات بین المللی تنیس
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر در جزیره شیف برگزار شد
  • درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور