Web Analytics Made Easy - Statcounter

تازه ترین آلبوم گروه موسیقی «دنگ شو» با عنوان «مدّ و نای» دهم مرداد ماه در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

حمید خسرو بیگی مدیر برنامه های گروه «دنگ شو» در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر توضیح داد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته روز سه شنبه دهم مرداد ماه تازه ترین آلبوم گروه «دنگ شو» با عنوان مدّ و نای» در بازار موسیقی منتشر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال آنچه در آلبوم جدید گروه نسبت به سایر کارهای قبلی متمایز است تنظیمات جدید و توجه بیشتر به موسیقی الکترونیک است که به طور حتم برای طرفداران می تواند نکته جالب توجهی باشد.

وی اظهار کرد: در آلبوم جدید علاوه بر حضور نوازندگان همیشگی گروه، نوازندگان مهمان هم داریم و فکر می کنم با توجه به محتوای متفاوت اثر دوستداران گروه دنگ شو شاهد رونمایی از یکی از متفاوت ترین آلبوم های گروه طی سال های اخیر خواهند بود.

وی ادامه داد: ما بعد از انتشار آلبوم و مراسم رونمایی که در تاریخ سیزدهم مرداد ماه برگزار می شود برنامه ریزی های لازم را برای برگزاری کنسرت در تهران و شهرستان ها انجام دادیم که در این میان برگزاری کنسرت در اصفهان، شیراز و بابلسر قطعی شده است. ضمن اینکه تمایل گروه بر این است تا کنسرت های تهران در فضای باز برگزار شود اما هنوز در این مورد اطلاع دقیقی نمی توانم بدهم چون این موضوع نیازمند فراهم شدن امکاناتی است که باید به قطعیت لازم برسد.

مدیر برنامه های گروه «دنگ شو» در پایان صحبت هایش بیان کرد: بعد از برگزاری کنسرت گروه در روزهای ۲۰ و ۲۳ تیرماه که با موفقیت برگزار شد و به نوعی خداحافظی گروه با قطعات قدیمی بود بنا داریم تا چند روز آینده قطعه جدیدی را در فضای مجازی منتشر می کنیم. این در حالی است که پیش از این هم قطعات «چی زی» و «خطا کردم» نیز طی هفته های گذشته منتشر شده بود که خوشبختانه بازتاب خوبی هم میان طرفداران داشت.

«دلتنگ شو»، «اتاق گوشواره»، «شیراز چل ساله» آلبوم هایی هستند که گروه «دنگ شو» طی سال های اخیر منتشر کرده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۴۵۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین (فیلم)

 

 

 

منبع : خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مناظره جالب عادل فردوسی‌پور و فریدون زندی درباره تلفظ اسامی (فیلم) گل زیبای عادل فردوسی‌پور (فیلم) حضور چهره‌های سرشناس فوتبالی در مراسم همسر زنوزی (فیلم)

دیگر خبرها

  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی ۱۴۰۳
  • نام جدید باشگاه استقلال رسماً مشخص شد
  • کلید اولیه نوبت نخست کنکور فردا منتشر می شود/ ۵ روز فرصت اعتراض داوطلبان
  • «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» مجددا مرور می‌شود
  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!
  • واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین (فیلم)
  • روند ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک باید تا مرداد نهایی شود
  • (ویدئو) واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین
  • علت اصلی تعویض اورونوف مقابل آلومینیوم مشخص شد | تصویر دردناک منتشر شد