Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، در چهارمین و آخرین روز از رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا که در آستانه قزاقستان پیگیری می‌شود که در آخرین روز از رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا نمایندگان ایران در کاتا و کومیته تیمی مردان و زنان ایران به روی تاتامی رفتند.

مردان کاتای ایران در نخستین بازی مقابل کاتاروهای اندونزی با نتیجه پنج بر صفر به برتری رسیدند و در دور دوم نیز قزاقستان را پنج بر صفر از پیش رو برداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار سوم این رقابت در حالی پیگیری شد که تیم عراق با نتیجه پنج بر صفر شکست خورد و نمایندگان ایران به فینال این رقابت‌ها راه یافتند.

اما در بخش کاتای تیمی بانوان نیز در بازی نخست هند را پنج بر صفر از پیش رو برداشت و در دور دوم نیز با شکست چهار بر یک اندونزی به فینال رقابت‌ها رسید.

در کومیته تیمی مردان در مرحله اول ایران 3 بر صفر هند را شکست داد در مرحله دوم با همین نتیجه تاجیکستان را مغلوب کرد و در دیدار سوم باز هم با نتیجه 3 بر صفر قزاقستان را برد تا مقتدرانه به فینال رقابت ها راه پیدا کند. تیم کومیته ایران برای کسب مدال طلا باید در فینال با عربستان مبارزه کند.

در کومیته تیمی بانوان در مرحله اول کاراته کاهای ایران ابتدا 2 بر یک مالزی را شکست دادند و در مرحله دوم برابر ویتنام یک بر یک شدند اما در امتیاز شماری تکنیکی موفق شد تیم ویتنام را مغلوب کند و به دور سوم راه پیدا کند. تیم کمیته بانوان برای راهیابی به فینال با تیم ژاپن مبارزه کرد و در یک نبرد حساس و نزدیک با نتیجه 2 بر یک این تیم را شکست داد و به فینال رسید.تیم کومیته بانوان ایران در فینال رقابت ها مقابل قزاقستان میزبان بازیها قرار خواهد گرفت.

لازم به یادآوری است، در وزن 55-کیلوگرم مجید حسن نیا، در وزن 60-کیلوگرم، امیر مهدی زاده، بهمن عسگری در وزن 75-کیلوگرم و در وزن 84+کیلوگرم سجاد گنج زاده به فینال راه یافتند. فینال این رقابت‌ها نیز امروز برگزار می‌شود.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۴۶۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک

پنج شمشیرباز ایران به منظور کسب سهمیه المپیک از رقابت‌های زون آسیا روز جمعه عازم فوجیره امارات می‌شوند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات زون آسیا آخرین مرحله رقابت‌های گزینشی المپیک در قاره آسیا به حساب می‌آید که با حضور نمایندگان کشورهای مختلف در فوجیره امارات برگزار می‌شود. 

شمشیربازی ایران 5 نماینده اعزامی به این رقابت‌ها خواهد داشت. این شمشیربازان در اسلحه های اپه و فلوره مردان و بانوان و سابر بانوان با حریفان خود رقابت خواهند کرد. 

اسامی شمشیربازان اعزامی به رقابت های انتخابی زون آسیا به این شرح است: 

* اسلحه فلوره مردان: علی امینی
* اسلحه فلوره بانوان: زهرا کارگر

* اسلحه اپه مردان: محمد اسماعیلی
* اسلحه اپه بانوان: ریحانه رضایی

* اسلحه سابر بانوان: نجمه سازنچیان

رقابت‌های شمشیربازی انتخابی زون آسیا طی روزهای 8 و 9 اردیبهشت برگزار می شود. قهرمان مسابقات در هر بخش صاحب سهمیه خواهد شد.

برنامه دیدارهای رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا به این شرح است:

شنبه 8 اردیبهشت

* اسلحه اپه مردان، اسلحه فلوره بانوان، اسلحه سابر مردان 

یکشنبه 9 اردیبهشت

* اسلحه اپه بانوان، اسلحه فلوره مردان، اسلحه سابر بانوان 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن
  • فیلمی ناب از بازار تهران در حدود ۱۲۰ سال قبل / لباس پوشین مردان و زنان تهرانی جالب است (فیلم)
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • موفقیت دانشجوی دانشگاه کردستان درمسابقات انتخابی تیم ملی «کومیته»
  • رویای ناتمام بارسلونا: کار ژاوی تمام شد
  • معرفی برترین‌های انتخابی تیم ملی کاتا آقایان
  • صعود دو بوکسور ایران به فینال تورنمنت قرقیزستان/ صفری برنز گرفت