Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چارلیز ترون که برای بازی در نقش «فیریوزا» در فیلم سینمایی «مد مکس: جاده خشم» تحسین منتقدان را کسب کرده بود، خواستار ایفای نقش در قسمت دوم و ادامه این فیلم با نام «مد مکس: زمین بایر» شد.

وی مشتاق بازی مجدد در نقش «فیریوزا» است و گفت : «من بسیار علاقه‌مند هستم که در قسمت دوم این فیلم حضور داشته باشم، زیرا برنامه‌های ویژه‌ای برای ایفای آن دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

فیلم سینمایی « مد مکس: جاده خشم» که در سال 2015 اکران شد، پنجمین قسمت از مجموعه فیلم‌های مد مکس بود که البته با چهار شماره پیشین ارتباط داستانی نداشت و دارای داستان مستقلی بود. این فیلم با فروش بالا و کسب 6 اسکار، موفقیت بسیار فوق العاده‌ای کسب کرد و سازندگان خود را واداشت تا برای ساخت شماره دوم آن دست به کار شوند.

حال ساخت شماره دوم این فیلم در حالی به ثبت رسیده است که تنها نام «تام هاردی» به عنوان بازیگر در آن ذکر شده است و چارلیز ترون سعی دارد که نقش خودش را به دست بیاورد و در شماره دوم هم حضور داشته باشد. کارگردانی این عنوان را نیز «جرج میلر» بر عهده دارد. همچنین تاریخ دقیقی برای اکران این اثر مشخص نشده است .


انتهای پیام/

نسخه دوم فیلم سینمایی «مدمکس: جاده خشم» ساخته می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۴۶۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان

به گزارش خبرآنلاین، سرهنگ کارآگاه محمود گیلانی ضمن بیان اینکه روز شنبه فردی با مراجعه به پلیس آگاهی از ضرب و جرح و سرقت کیف خود خبر داد و ابراز داشت: سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به همراه مدارک داخل کیف مذکور بود لذا با توجه به حساسیت موضوع عملیات شناسایی سارقان آغاز شد.

مهر در خبری نوشت:وی ضمن بیان اینکه پلیس با استفاده از اقدامات فنی هویت یکی از سارقان را شناسایی کرد، افزود: فرد مذکور در منزل پدر بزرگ خود جنوب سمنان دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان با بیان اینکه این فرد به همدستی دو نفر دیگر نیز اعتراف کرده است، ابراز داشت: این دو نفر نیز دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شدند.

گیلانی با بیان اینکه کینه‌جویی انگیزه سرقت بوده است، تصریح کرد: در ادامه اعترافات عنوان شد که اختلافات مالی شاکی و سارق مربوط به چهار سال قبل است و متهم اصلی با همدستی برادر و دوست خود اقدام به انجام این سرقت کرده بود.

وی افزود: پرونده هر سه متهم برای ادامه سیر قانونی به مراجع قضائی ارجاع و این افراد روانه زندان شدند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903185

دیگر خبرها

  • منچستریونایتد و چلسی دو مقصد جذاب برای توماس توخل
  • ۲ تن چوب تاغ قاچاق در شاهرود کشف شد
  • دلیل عدم تمدید قرارداد ستاره WWE قلدری بود!
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • تمایل عربستان برای برقراری عمره پس از حج تمتع
  • نکونام و خبرنگاران: شوخ‌طبع‌ترین نسخه جواد
  • یادآوری خاطرات با نسخه بدنساز داستان اسباب بازی ها(عکس)
  • کامنت جالب دنی کارواخال؛ به بچه‌هایم خواهم گفت کنار کروس بازی کردم! / عکس
  • عصر حجر: نسخه بدنساز! (عکس)