Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@13:41:25 GMT

نوجوان سیرجانی قهرمان مسابقات موی‌تای کشور شد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۴۶۹۶۸

نوجوان سیرجانی قهرمان مسابقات موی‌تای کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، مهدی خواجویی نوجوان سیرجانی قهرمان مسابقات موی‌تای کشور شد و پیش از ظهر امروز مورد استقبال جمعی از مسؤولان و ورزش‌دوستان این شهرستان قرار گرفت.

این مسابقات در تهران و با حضور 400 نفر شرکت کننده از 26 استان کشور برگزار شد که ورزشکار سیرجانی موفق به کسب مدال طلا و قهرمان کشوری در وزن 51 کیلوگرم در رده نوجوانان شده و به اردوی تیم ملی دعوت راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* صعود آرارات سیرجان بر کوه‌شاه‌ بافت

جلال یوسفی سرپرست گروه کوهنوردی آرارات سیرجان گفت: هم‌نوردان این گروه موفق به صعود 4350 متری قله کوه‌شاه شدند.

سیدجلال و سیدمهدی و سیدمحمد حسینی ، افروز حاج‌ابراهیمی، هادی کریم‌قاسمی، مجتبی رسولی، غلامرضا سروش، علیرضا کریمی، علی انصاری، علی‌اصغر کرمانی، ایرج شیخ‌اسدی و محمدجواد عرب‌پور و صدیقه بازمانده، مهدیه محبیان، فهیمه امامقلی‌زاده ، روشندخت قرایی، طاهره حیدری، فاطمه عضدی و گل عنبر گوهری اعضای این گروه هستند.

انتهای پیام/ذ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۴۶۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی قهرمان کشور شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رئیس هیات تیراندازی مازندران گفت: دومین مرحله مسابقات آزاد اهداف پروازی در بخش اِسکیت در سایت اهداف پروازی ورزشی آزادی برگزار شد و علی دوستی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی به مقام نخست دست یافت.

بهروز اسکندرنیا با اشاره به اینکه دومین دوره مسابقات آزاد اهداف پروازی و رنکینگ شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۳ در سایت اهداف پروازی با معرفی نفرات برتر در رشته‌های تراپ و اِسکیت به پایان رسید، افزود: در رشته اِسکیت علی دوستی با غلبه بر رقبایی از تهران و گلستان بر سکوی نخست ایستاد.

دیگر خبرها

  • تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی قهرمان کشور شد
  • ملی‌پوش مازندرانی تیراندازی، قهرمان کشور شد
  • شناگر کردستانی در مسابقات شنای نابینایان و کم بینایان کشور درخشید
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • سقوط از کوه نوجوان کاشانی را به کام مرگ کشاند
  • علی امیریان قهرمان ۸۰۰ متر شد
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو کشور و نماینده فارس در لیگ دسته اول شد
  • تیم خور لارستان قهرمان لیگ دسته دو هندبال کشور شد
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو هندبال بانوان کشور شد