Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@18:23:55 GMT

اعضای جدید شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۴۸۳۹۷

اعضای جدید شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت مشخص شدند

به گزارش روز یکشنبه گروه فرهنگی ایرنا ، در این انتخابات فعالان و انجمن‌های وابسته به این اتحادیه دانشجویی ، نماینده وزارت علوم و نماینده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها حضور داشتند و براساس آرای کسب شده به ترتیب مجتبی بختیاری و مرضیه هاشمی از دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین ، کوهی مقدم از دانشگاه شهید بهشتی ،عباس جوکار از دانشگاه علم و صنعت، علیرضا صفرپور از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، معصومه زورمند از دانشگاه صنعتی امیرکبیر ، فاطمه سهامی از دانشگاه پیام نور مشهد به عنوان اعضای اصلی شورای مرکزی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یادآوری می شود علی اصغر صالحی از دانشگاه علوم پزشکی همدان، امین پویان راد از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و زهرا رضاعلی از دانشگاه شهید بهشتی به عنوان اعضای علی البدل این اتحادیه دانشجویی انتخاب شدند.
سی و چهارمین نشست سالانه دفتر تحکیم وحدت به مدت پنج روز از 21 تیرماه در دانشگاه علم و صنعت و با حضور فعالان این تشکل آغاز و امروز 25 تیر به پایان رسید.
مریم باغبان پیشتر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفته بود: نشست های دفتر تحکیم سالیانه است و در این نشست اعضای جدید شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت طی انتخاباتی که برگزار می شود ، انتخاب می شوند .
وی اظهار داشته بود که در این دوره 16 نفر از دانشگاههای کشور نامزد شدند و این نشست کاملا تشکیلاتی است و اعضای حاضر در این مراسم دانشجویان تشکیلاتی از انجمن های عضو دانشگاهها سراسر کشور هستند.
فراهنگ 1417 **1823 خبرنگار حسینی** انتشار: طاهره نبی اللهی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۴۸۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از افغانستان متحد دفاع می کنیم

عبداللطیف نظری معاون وزارت اقتصاد طالبان در صفحه اجتماعی «ایکس» تأکید کرد: اجازه تخریب وحدت ملی در افغانستان را به کسی نمی‌دهیم.

نظری افزود: در نشست با افغان های مقیم اروپا درباره موضوعات مختلف سیاسی، اقتصادی، آموزشی و تجاری گفت و گو کردیم.

وی همچنین نوشت: دیدگاه و نظر همه ما این بود که یک افغانستان آزاد، آباد، مستقل، متحد، مقتدر، مرفه و توسعه یافته باید دفاع و صیانت شود. به دشمن اجازه نمی دهیم که وحدت ملی افغان ها را خدشه دار سازد.

عبداللطیف نظری پیش‌تر در نشست اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری افغانستان گفته بود: دشمنان مردم افغانستان می‌خواهند یک افغانستان ضعیف و چندپارچه وجود داشته باشد؛ ما وظیفه داریم یک افغانستان متحد و قوی را برای نسل‌های آینده خود به میراث بگذاریم، این مهمترین رسالت همه ماست.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • از افغانستان متحد دفاع می کنیم
  • معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • موزه دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند
  • نقش دانشگاه امیرکبیر در تحقق شعارهای سال و اقتصاد دانش‌بنیان
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • تشکیل شوراها اسباب تحکیم پایه‌های نظام را فراهم کرده است