Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - صندلي همراه براي کارگران ساخته شد، حل مشکل صفحه قرمز مرگ در ويندوز 10، غيرفعال کردن اطلاع‌رساني‌هاي واي‌فاي در اندرويد، کلاغ‌ها اهل برنامه ريزي هستند و... که صفحه فناوري ميزان به آن پرداخته است.

به گزارش خبرنگار فضاي مجازي خبرگزاري ميزان، صندلي همراه براي کارگران ساخته شد، حل مشکل صفحه قرمز مرگ در ويندوز 10، غيرفعال کردن اطلاع‌رساني‌هاي واي‌فاي در اندرويد، کلاغ‌ها اهل برنامه ريزي هستند و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. که صفحه فناوري ميزان به آن پرداخته است.
جزئيات را در ادامه بخوانيد ...

صندلي همراه براي کارگران ساخته شد

مهر: استارت آپ آلماني nooneeAG صندلي همراه براي کارگران ساخته است. اين صندلي با استفاده از کامپوزيت هاي پليمري داراي فناوري پيشرفته ساخته شده و فقط ٣.٥ کيلوگرم وزن دارد. همچنين به راحتي با هر سايز بدن و کفش هاي ايمني کار همخواني دارد.

اين دستگاه انعطاف پذير ارگونوميک بيشتر شبيه يک اگزواسکلتون است که عضلات پشت پا را از بالا تا پايين در بر مي گيرد.
جالب انکه برخلاف تصور، اين صندلي همراه براي افراد تنبل ساخته نشده است. در حقيقت کيت گونورا، خالق گجت آن را براي کارمندان و کارگران کارخانه هاساخته که بايد براي مدتي طولاني بايستند و گاهي اوقات براي سرهم کردن يک قطعه بايد به شيوه هاي غير معمول خم بشوند.

با کمک اين گجت کاربران مي توانند حتي با اين صندلي راه بروند و در محل کار از وضعيت هاي بدني شديد اجتناب کنند.
اين در حالي است که شرکت هايي مانند آئودي مشغول آزمايش اين گجت هستند. شرکت هاي اسکودا، دايملر، بي ام دبليو و رنو نيز صندلي را آزمايش کرده اند.

حل مشکل صفحه قرمز مرگ در ويندوز 10

صفحه آبي مرگ وضعيتي است که هر کاربر ويندوز به‌احتمال زياد آن را تجربه کرده است. نوع بدتر ديگري نسبت به آن وجود دارد که به «صفحه قرمز مرگ» معروف است و بيانگر مشکلي حادتر در سيستم است.

ويندوز از زمان عرضه‌ي نسخه‌ي 10 شهرت بدي از خود به‌عنوان ناپايدارترين سيستم عامل موجود به‌ جا گذاشته است. البته اين در مورد همه نسخه‌‌هاي ويندوز درست نيست؛ ولي اين سيستم عامل مشکلات متعددي در دوره‌هاي مختلف داشته است. پيغام‌هاي خطاي ويندوز معمولا ما را با وضعيت نگران‌کننده صفحه آبي مرگ (BSoD) روبه‌رو مي‌کند. از طرفي پديده ديگري به نام صفحه قرمز مرگ (RSoD) وجود دارد و همه ما مي‌دانيم که قرمز تهديدکننده‌تر از آبي است. صفحه قرمز مرگ در مقايسه با نوع آبي آن، کمتر اتفاق مي‌افتد؛ ولي هر بار که رخ مي‌دهد، به معناي مشکلي سخت‌تر و شديدتر نسبت به صفحه آبي مرگ است. ممکن است اگر خيلي بدشانس باشيد، دچار اين وضعيت شويد. در ادامه به چند نکته و حل مشکل در اين باره مي‌پردازيم.
به‌طور کلي تمامي خطاهاي يک سيستم در نتيجه‌ي ناتواني کامپيوتر در پردازش اطلاعاتي خاص در زماني خاص هستند. بعضي خطاها در موقعيت سخت و بحراني رخ مي‌دهند و اين همان زماني است که بايد در حين حل مشکل صفحه قرمز مرگ، آدرس‌دهي کنيم.
راه حل اول - بروزرساني بايوس يا رابط UEFI سيستم خود
رابط متحد توسعه‌پذير سيستم‌عامل (UEFI) به بيان ساده، همان بايوس ارتقاء داده‌شده است؛ بعضي سخت‌افزارها مثل واحد پردازش گرافيکي (GPU) براي عملکرد بهتر خود نياز به آپديت نرم‌افزاري دارند. بعضي از آن‌ها گاهي نياز به کمي بهينه‌سازي در بايوس يا UEFI دارند. نتيجه اين‌ بهينه‌سازي براي يک سخت‌افزار خاص مثل کارت گرافيک، باعث اختلال در کارکرد و عملکرد بايوس يا UEFI سيستم و باعث بروز مشکل مي‌شود.
از طرفي اگر مشکلي از قبل وجود داشته است، لازم است که سخت‌افزار معيوب خارج شود. در اين حالت و اگر به‌طور پيوسته با خطاي سيستم روبه‌رو هستيد، ارتقاء بايوس يا رابط UEFI بهترين کار است.
ارتقاي بايوس يا رابط UEFI به معناي پاک‌سازي آن و نصب يک نسخه جديد از آن است؛ پس اگر در حين ارتقاء به مشکلي برخورد کرديد ممکن است به قيمت از دست دادن کل سيستم شما تمام شود. پس نکات زير را براي انجام اين کار به ياد داشته باشيد:
در مورد يک لپ‌تاپ مطمئن شويد که کاملا يا حداقل 80٪ شارژ داشته باشد.
در مورد سيستم دسکتاپ مطمئن شويد که حين ارتقا برق قطع نشود.
آخرين نسخه بايوس يا UEFI سيستم کامپيوتر خود را از سايت شرکت سازنده دريافت کنيد (مطمئن شويد که فايل دانلود شده پسوند اجرايي exe. باشد). متأسفانه نمي‌توانيم در اين مورد به شما لينکي ارائه دهيم؛ چرا که فايل‌هاي آپديت سيستم‌هاي مختلف با برندهاي مختلف، متفاوت هستند.
هر پروژه‌اي در هر برنامه‌‌اي که داريد، ذخيره کنيد و فايل اجرايي ارتقاء بايوس يا UEFI سيستم خود را که از سايت سازنده دريافت کرده‌ايد، اجرا کنيد.
نکات بسيار مهم:
به هيچ عنوان حين ارتقاء، سيستم خود را خاموش نکنيد.
اگر شک داريد و نگران انجام آن هستيد؛ يا آن را انجام ندهيد يا از فردي حرفه‌اي کمک بگيريد.
راه‌حل دوم - اورکلاک نکنيد
اورکلاک (به معني افزايش سرعت کلاک کاري سي‌پي‌يو و کارت گرافيکي) کاري ساده و آسان نيست که تصور کنيد با انجام آن سرعت سيستم شما چند برابر شود. به‌عنوان يک توصيه ساده و کلي لازم است اين را بگوييم که اورکلاک کردن نياز به دانش فني بسياري در زمينه سخت‌افزار، به‌خصوص انواع و نسل پردازنده‌هاي مرکزي و گرافيکي دارد. پس به‌هيچ‌عنوان عجله نکنيد که در اين صورت، با خسارت به سيستم خود روبه‌رو خواهيد شد. بهتر است براي شروع، با تغيير و اصلاح تنظيمات پيش‌فرض قطعه مد نظر خود در بايوس يا با استفاده از نرم‌افزارهاي مخصوص، اقدام به اورکلاک کنيد. اين کار ساده‌ترين و امن‌ترين شيوه اورکلاک است؛ چرا که در صورت خطا، قطعه شما دچار افزايش دما مي‌شود که منجر به خاموش شدن سيستم شما خواهد شد و خسارتي جدي براي شما و سيستم شما به همراه ندارد.
در مواقعي که اين اتفاق افتاد، پس از خنک شدن سيستم، به‌سادگي هر تنظيمي را که ايجاد کرديد، به حالت اول و پيش‌فرض برگردانيد و مجددا مي‌توانيد از سيستم خود استفاده کنيد.
اگر نمي‌دانيد که سيستم شما اورکلاک شده يا نه، پس به‌احتمال زياد اورکلاک نشده است. مي‌توانيد براي اطمينان از اين موضوع از Task Manager استفاده کنيد؛ براي اين کار با فشردن سه کليد Ctrl + Shift + Esc اين برنامه را اجرا کنيد. سپس به منوي Performance برويد و سرعت سي‌پي‌يو سيستم را چک کنيد. اگر سرعت به نمايش در‌آمده بيش از مقدار استاندارد نمونه‌ي شما باشد، سيستم شما اورکلاک شده و لازم است به بايوس يا UEFI سيستم خود برويد و تنظيمات را به حالت پيش‌فرض برگردانيد.

راه حل سوم - بررسي خرابي يا نقص سخت‌افزار سيستم
عملکرد ناقص سخت‌افزار اتفاقي بديهي است و ممکن است براي هر کامپيوتري اتفاق بيافتد. در بعضي موارد (و از شانس بد شما)‌ حتي با وجود جديد بودن يک سيستم، خرابي قطعه اتفاق مي‌افتد. عيوب سخت‌افزاري به‌سادگي قابل تشخيص هستند. به‌عنوان مثال يک مانيتور معيوب تصوير درستي به شما نشان نمي‌دهد يا هاردديسک معيوب اجازه راه‌اندازي به سيستم نمي‌دهد.
عيوب سخت‌افزاري مي‌توانند باعث بروز صفحه قرمز مرگ شوند. اين نقص‌ها در بيشتر مواقع قابل پيش‌بيني نيستند. آسان‌ترين راه براي يافتن علت نقص سخت‌افزار، بررسي گزارش خرابي (Crash report) در برنامه Event Viewer است.
براي دسترسي به اين برنامه، در نوار جست‌وجوي ويندوز، نام آن را وارد کنيد و آن را در نتايج جست‌وجو انتخاب کنيد.
از ستون سمت چپ گزينه نمايش انتخابي (Custom Views) را انتخاب کنيد. سپس رويدادهاي اجرايي (Administrative Events) را انتخاب کنيد. پس از آن ليست بلندي از هر نقص يا عملکرد ناقص سخت‌افزار سيستم خود را مي‌بينيد. اين ليست گزارش‌هايي مربوط به گذشته، حال و آينده هر سخت‌افزاري را نشان مي‌دهد. با اين گزارش مي‌توانيد به تشخيص عيب سخت‌افزار معيوب بپردازيد. اگر روي يک گزارش به‌خصوص کليک کنيد، در قسمت پايين پنجره برنامه و در قسمت «General»، پيغام خطا نمايش داده مي‌شود و اگر روي جزئيات (Details) کليک و نام کامل بسته (PackageFullName) را انتخاب کنيد، نام دستگاه و دليل خرابي را به همراه نسخه درايور نصبي به شما نشان مي‌دهد.
به اين ترتيب شما مي‌توانيد نسخه جديد يا قديمي درايور سخت‌افزار معيوب را دانلود و مشکل را حل کنيد.


راه حل چهارم - آيا به‌تازگي همه چيز را نصب کرده‌ايد؟
ممکن است اين حرف کمي عجيب به نظر آيد، ولي تجربه ثابت کرده است که بي‌تأثير نيست؛ اگر به‌تازگي و قبل از بروز مشکل در سيستمتان، نرم‌افزاري نصب يا آپديت جديدي اضافه کرده‌ايد، ممکن است علت بروز مشکل باشد. سيستم خود را بدون نرم‌افزارهاي گفته‌شده و در صورت اضافه شدن سخت‌افزار جديد (در صورت امکان)، بدون آن اجرا کنيد و ببيند آيا مشکل رفع مي‌شود يا خير.
در مورد سخت‌افزار، به‌سادگي آن را جدا کنيد و اگر کسي ديگر اين کار را کرده است، از او بپرسيد. براي نرم‌افزار نيز به‌سادگي مي‌توانيد از کنترل پنل اقدام به پاک کردن آن کنيد.

اگر خطاي سيستم به‌طور متداوم به شما نمايش داده مي‌شود که نمي‌توانيد وارد کنترل پنل شويد، سيستم خود را در حالت Safe mode راه‌اندازي کنيد. براي اين کار مي‌توانيد در منوي خاموش کردن سيستم (Shutdown) دکمه‌ي Shift را نگه داريد و سيستم را دوباره راه‌اندازي کنيد. پس از آن، شما به منوي حل مشکل (Troubleshoot) وارد مي‌شويد و از آنجا مي‌توانيد گزينه «Restart in safe mode» را انتخاب کنيد. پس از آن مي‌توانيد برنامه‌اي vh که باعث بروز مشکل شده است، حذف کنيد.
اين ترفندهاي ساده به شما کمک خواهد کرد که در آينده از قرمز شدن (ديدن پيغام خطا) صفحه نمايش خود جلوگيري کنيد. اگر اين روش‌ها مؤثر نبودند، بايد با روش‌هايي ديگر به حل مشکل بپردازيد. در مقاله بعدي به معرفي ترفندهايي جديد در ادامه اين مقاله خواهم پرداخت.
غيرفعال کردن اطلاع‌رساني‌هاي واي‌فاي در اندرويد
دستگاه‌هاي اندرويد مجهز به اين قابليت هستند که به طور خودکار شبکه‌هاي واي‌فاي موجود در محيط را جستجو کرده و آن‌ها را به کاربر اعلام کنند. اين قابليت مي‌تواند گاهي مفيد باشد اما اگر براي خريد بيرون رفته باشيد، با هر بار يافتن يک واي‌فاي عمومي به شما اطلاع‌رساني مي‌شود و اين موضوع مي‌تواند آزاردهنده باشد. در اين ترفند به نحوه‌ي غيرفعال کردن اين قابليت خواهيم پرداخت.
اگرچه اين ويژگي براي سيستم‌عامل اندرويد مي‌باشد ولي توجه داشته باشيد که ممکن است که مکان اين تنظيمات در دستگاه‌هاي مختلف فرق کند. ولي اين ترفند به‌صورت کلي مي‌باشد. فقط کافي‌ است (ترفندستان) تنظيمات را در دستگاه خود پيدا کرده و آن‌ها را اعمال نماييد.
سه قذم ساده براي اين کار وجود دارد. مراحل به شرح زير مي‌باشند:
به Settings دستگاه خود برويد. در Wireless and Networks بايد به تنظيمات WiFi مراجعه نماييد.
در صفحه‌اي که براي شما باز مي‌شود بروي آيکن تنظيمات که در بالا سمت راست قرار دارد کليک کنيد.
گزينه‌ي Network Notification را غيرفعال نماييد.
اين موضوع به شما کمک مي‌کند تا ديگر واي‌فاي‌هاي ناخواسته براي شما نمايش داده نشود.
توجه داشته باشيد که بعد از اينکه اين کار را انجام داديد، ديگر واي‌فاي‌هاي عمومي به شما نشان داده نمي‌شود و براي متصل شدن به واي‌فاي، بايد به‌صورت دستي اتصال را برقرار کنيد. با استفاده از ترفند ساده‌اي که به شما معرفي کرديم، مي‌توانيد واي‌فاي‌هاي عمومي‌اي که به‌صورت خودکار براي شما نمايش داده مي‌شد را غيرفعال نماييد.

کلاغها اهل برنامه ريزي هستند

مجله ساينس: انسانها براي آينده خود و کارهايي که قصد انجام آنها را دارند برنامه ريزي مي کنند. تحقيقاتي که در گذشته انجام شده نشان مي دهد که ميمونهاي درشت جثه نظير شامپانزه ها هم شبيه انسانها براي آينده برنامه ريزي مي کنند.
اکنون تحقيقات جديدي انجام شده که نشان مي دهد کلاغها به عنوان پرندگاني که «باهوش» خطاب مي شوند هم سطحي از توانايي جهت برنامه ريزي براي آينده را دارند.
مارکوس بوکل از زيست شناسان دانشگاه کمبريج که در اين مطالعه حضور نداشته مي گويد: تحقيقات جديد را مي توان قطعه گمشده پازل درک رفتار هوشمندانه به حساب آورد.
حدود 10 سال پيش ماتياس اوسوات از دانشمندان زيست شناس شناختي در دانشگاه لاند سوئد يک سري آزمايشاتي ترتيب داد تا مشخص شود که آيا به جز انسان مي توان موجود ديگري را پيدا کرد که قادر به برنامه ريزي کردن باشد؟
در آن آزمايشات مشخص شد که ميمونهاي بزرگ نظير شامپانزه ها چنين توانمندي دارد اما ميمونهاي ديگر رد شدند.
در همان زمان گمانه زني هايي درخصوص توانايي ويژه پرندگاني نظير کلاغ در زمينه برنامه ريزي نيز مطرح شد و حالا با گذشت سالها مشخص شده که اين پرنده باهوش قابليت آن را دارد که از ابزار و با هدفش مشخص براي پنهان کردن غذا استفاده کند.
محققان براي اطمينان خاطر حاصل کردن از توانايي کلاغ در برنامه ريزي، اين پرنده را وارد بازي خاصي کردند که طي آن با باز کردن درب جعبه، جايزه يعني غذا را دريافت مي کرد. محققان شيوه اين بازي را بارها تغيير داده و در کمال حيرت متوجه شدند که کلاغ برنامه جديدي را براي به دست آوردن جايزه دنبال مي کند.

مردي موفق شد Google Maps را فريب دهد
کليک:در سال 2013 گي يولو، فارغ‌التحصيل رشته هنر متوجه مي شود که يکي از خيابان هاي شهر بيجينگ نام و نشان رسمي ندارد و همين موضوع باعث مي شود که او قصد به نام‌گذاري آن خيابان به نام خود نمايد.
خيابان مذکور در محله چائويانگ شهر بيجينگ قرار داشته، 460 متر طول داشته و يک عابر پياده براي طي نمودن ابتدا تا انتهاي آن به 10 دقيقه پياده روي نيازمند است، گزارش هاي محلي حاکي از اين هستند که اين خيابان در گذشته در درون يک محله مسکوني قرار داشت، اما بعدها و با ايجاد تغييراتي پايه اي و ساخت و ساز هاي متعدد به حاشيه اين محله مسکوني رفت.
گي يولو در مقاله اخير خود به اين مطلب پرداخته است، موضوعاتي همچون انگيزه وي از اين اقدام، چگونگي فريب خوردن مقامات محلي و ورود نام وي به مستندات شهري و نهايتاً فريب خوردن نقشه هاي مرجعي همچون Google Maps، Auto Navi، Apple Maps و Baidu در اين مقاله به طور کامل مورد بحث قرار گرفته‌اند.
اولين سرويس آنلايني که نام دروغين اين خيابان را وارد اکوسيستم خود نمود Auto Navi بود. اين نقشه مرجع اينترنتي که يکي از زير شاخه هاي شرکت Alibaba است ، مسئول پشتيباني و به روز رساني نقشه هاي Google Maps و Apple Maps بوده و همين عامل باعث همه گير شدن نام‌گذاري دروغين اين خيابان در سطح نقشه هاي مرجع اينترنتي شد.
آقاي يولو فارغ‌التحصيل آکادمي مرکزي هنر هاي زيباي کشور چين است و طراحي پلاک شناسايي خيابان‌ها موضوع تز پايان نامه او بوده است. پلاک شناسايي تقلبي اي که وي در يکي از خيابان هاي بيجينگ نصب کرد به قدري طبيعي و بي نقص بود که حتي کارگران شهرداري نيز موفق به شناسايي آن نشده و در سال 2015 بر مبناي اين نام تقلبي تير برق هاي آن خيابان را نيز پلاک گذاري کردند اما خود آقاي يولو هم فکر نمي کرد که اين تغيير دروغين در نام‌گذاري يک خيابان بتواند به نقشه هاي Google Maps راه پيدا نمايد.
وي سابقاً نام خود را با استفاده از اسپري رنگ بر روي مدرسه، دانشگاه، انستيتو هنر هاي زيباي هوبي و محل هاي گوناگوني که در آنها تردد داشت نوشته بود. وقتي آقاي گي يولو پا به شهر بيجينگ گذاشت متوجه شد که اين شهر گوشه و کنارهايي کم تردد و فراموش شده دارد و آن زمان بود که تصميم گرفت تا يکي از خيابان هاي کم تردد شهر را به نام خودش نام‌گذاري نمايد.
مقامات دولتي شهر بيجينگ در مصاحبه با خبرگزاري Southern Metropolis Daily گفته‌اند که نام‌گذاري معابر و خيابان هاي شهر تنها وظيفه سازمان هاي دولتي مربوطه بوده و هيچ‌کسي نبايد در اين امر دخالت نمايد.
آقاي گي يولو در مصاحبه با خبرگزاري Beijing Youth Daily مي گويد: در ابتداي پروژه به پلاک شناسايي اي که طراحي کرده بودم به چشم يک اثر هنري نگاه نمي کردم، علاوه بر اين هيچ‌گاه گمان نمي کردم که اين پلاک بتواند از پس نام‌گذاري يک خيابان بر آيد، به هر حال مي دانم که يک عمل غير قانوني انجام داده ام ولي قصد و نيت اوليه من ايجاد تغيير در ظاهر شهر بوده که فکر مي کنم کاملاً قانوني و اخلاقي باشد.
سخنگوي شرکت تهيه نقشه Baidu در اين باره مي گويد: شرکت ما براي به روز رساني تغييرات اعمال شده در نقشه تيمي را تشکيل داده که هميشه تغييرات انجام شده در شهرها را زير نظر داشته و به صورت مستقيم از اين تغييرات عکس برداري مي کنند، سپس نقشه ما با استفاده از اين اطلاعات جمع آوري شده به روز رساني مي گردد، قبل از اينکه تغييرات جديد براي کاربران ما اعمال شود ابتدا سعي مي کنيم تا با استفاده از نظر سنجي‌ها و نيز مکانيزم هاي کامپيوتري از صحت و سوق اين تغييرات مطمئن شويم.
Google Maps ، Apple Maps و ديگر سرويس هاي مشابه سعي در ايجاد تغييراتي در ساز و کار به روز رساني نقشه هاي خود دارند تا ديگر شاهد مسائلي از اين دست نباشيم.

مدل فست‌بک هيونداي i30 در راه است
ديجي‌کالا مگ:هيونداي از مدل‌هاي i30، i30 Tourer و i30 N hot hatchback رونمايي کرده و به‌نظر مي‌رسد حالا نوبت کلاس خاص اين خانواده‌ رسيده است؛ هيونداي i30 Fastback.
فست‌بک کلاس خاص خودرو است که شباهت زيادي به سدان دارد. طراحي اتومبيل‌هاي فست‌بک به شکلي است که سقف با شيبي ملايم به سمت صندوق عقب کشيده شده و اين دو بخش به عنوان دو المان مختلف محسوب نمي‌شوند. از خودروهاي فست‌بک مشهور مي‌توانيم به مرسدس‌بنز CLS و فورد ماستنگ فست‌بک دهه 60 ميلادي اشاره کنيم.
هيونداي i30 فست‌بک از زبان طراحي مدرني بهره مي‌برد تا حس يک خودروي شيک، لوکس و اسپرت را به مخاطب منتقل کند. به طور مثال از تغييرات هرچند جزيي که در اين مدل شاهد هستيم، اين است که در نماي جلو شاهد جلوپنجره کمي کوتاه‌تر شده تا با عريض شدن، هماهنگي بيشتري با درموتور داشته باشد.هم‌چنين براساس ماهيت خودروهاي فست‌بک، سقف کمي پايين‌تر آمده و با شيبي ملايم به صندوق عقب ختم شده است. البته به دليل حفظ اصول طراحي هيونداي i30 عده‌اي اين خودرو فست‌بک را به عنوان 5در کوپه هم مي‌شناسند.
از امکانات استاندارد اين خودرو مي‌توانيم به ترمز اضطراري خودکار، سيستم نوربالاي خودکار و سيستم تشخيص رانندگي بين خطوط اشاره کنيم. صفحه نمايش 5 اينچي لمسي با قابليت پشتيباني از سامانه اينوفتينمنت براي اتصال گوشي‌هاي اپل و اندرويدي از ويژگي‌هاي ديگري اين خودرو هستند. هيونداي i30 فست‌بک احتمالا در دو دل پيشرانه عرضه مي‌شود. 4 سيلندر خطي توربوشارژ با حجم 1٫4 ليتر اين اتومبيل مي‌تواند تواني معادل 138 اسب‌بخار توليد کند. پيشرانه ديگر که 3 سيلندر با حجم 1 ليتر است، تواني معادل 118 اسب‌بخار دارد.
نسخه اول احتمالا با گيربکس 6 سرعته دستي يا 7 سرعته دوکلاچه عرضه مي‌شود. درحالي که نمونه دوم فقط به همراه يک جعبه‌دنده خودکار 6 سرعته دستي به بازار عرضه مي‌شود.هنوز اطلاعات دقيق و رسمي از قيمت و زمان‌عرضه هيونداي i30 فست‌بک منتشر نشده، با اين حال شايعه‌ها از قيمت حدودي 17 هزار پوندي اين خودرو در سال 2018 خبر مي‌دهند.



انتهاي پيام/

خبرگزاري ميزان: انتشار مطالب و اخبار تحليلي ساير رسانه‌هاي داخلي و خارجي لزوماً به معناي تاييد محتواي آن نيست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضاي رسانه‌اي منتشر مي‌شود.






منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۴۹۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان گفت: تاکنون اقدامات خوبی در سطح شهرستان انجام شده، اما وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست، مدیران ما با وجود اینکه تلاش می‌کنند اما اطلاع‌رسانی از خدماتشان نمی‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حمیدرضا محمدی فشارکی بعد ظهر امروز _یکشنبه، نهم اردیبشهت_ در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان اظهار کرد: امپراطوری رسانه‌ای دشمن همه تلاشش را انجام می‌دهد تا بی‌عفتی و لاابالی‌گری را در جامعه ترویج دهد.

وی افزود: اگر وحدت، همدلی و انسجام نباشد بسیاری از مشکلات رفع نمی‌شود، تصمیماتی که در کاشان گرفته می‌شود همه منطقه را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان گفت: اگر وحدت و همدلی و انسجام باشد اقدام و عمل رخ می‌دهد، باید بتوانیم بن‌بست‌ها را بشکنیم، با اجرای قوانین و هماهنگی با دستگاه‌های نظارتی و کار کارشناسی می‌توانیم از کار مردم گره گشایی کنیم.

محمدی فشارکی افزود: توجه نکردن دستگاه‌های دولتی به موضوع اطلاع‌رسانی موجب فاصله بین مسئول و مردم، بروز بخشی از بی‌اعتمادی‌ها در جامعه و آسیب به سرمایه‌های اجتماعی و نوعی خود تخریبی است.

وی اظهار کرد: عدم توجه مدیر به مقوله اطلاع رسانی در خصوص دستاوردها توسط دستگاه‌های اجرایی نوعی خود تخریبی و خود تضعیفی است.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان بیان کرد: رسانه‌ها از مسئولان شهرستان کاشان گلایه مند هستند، چراکه برخی از مسئولان خدمات انجام شده در دستگاه خود را به موقع اطلاع‌رسانی نمی‌کنند.

محمدی افزود: تاکنون اقدامات خوبی در سطح شهرستان انجام شده، اما وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست، مدیران ما با وجود اینکه تلاش می‌کنند اما اطلاع‌رسانی از خدماتشان نمی‌کنند و شبکه‌های مجازی شهرستان در دست افرادی قرار می‌گیرد که به جای تقویت روحیه و امیدآفرینی در جامعه تخریب، یاس و ناامیدی را تبلیغ می‌کنند و مردم هم ناامید می‌شوند.

وی اضافه کرد: مردم باید متوجه عملکرد مسئولان شوند و این مهم از طریق بیان دستاوردها و خدمات از طریق رسانه‌ها محقق می‌شود.

هادی کاشانی مدیر بحران کاشان هم در جلسه شورای اداری اظهار کرد: بارش‌های چهارم اردیبهشت باعث بروز بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال به جاده‌ها، خطوط ریلی، خانه‌های سازمانی و بخش کشاورزی در مناطق سیل‌زده بخش مرکزی این شهرستان وارد کرد.

وی افزود: خسارت برآورد شده شامل ۲۱۳ هکتار از باغات و مزارع صیفی و سبزی بود که شامل ارزش‌گذاری نابودی حدود ۸۷۰ تن انواع محصولات باغی و زراعی، ۴۵ رأس گوسفند، تخریب چهار رشته قنات و چند کیلومتر جاده بین مزارع است.

کاشانی با اشاره به اهمیت گزارش‌های هواشناسی تأکید کرد: از بهره‌برداران در بخش‌های مختلف زراعی، باغی و دامداری و گلخانه‌ای، درخواست داریم موارد ایمنی را رعایت کرده و خسارت‌های احتمالی را به واحدهای مربوط در مدیریت جهاد کشاورزی اطلاع‌رسانی کنند.

وی خاطرنشان کرد: لزوم توجه به حفاظت سازه‌های کشاورزی، گلخانه‌ها، واحدهای دام و طیور، شبکه‌های آب، برق، گاز و مخابرات از جمله ضرورت‌هایی است که کشاورزان باید در برابر سیل و بارش رگبار باران مورد توجه جدی قرار دهند.

کد خبر 748920

دیگر خبرها

  • امکان نصب همزمان دو اپلیکیشن در اندروید فعال شد
  • توقف اعزام قطار‌های تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • تکذیب پلمب یک بیمارستان به دلیل کشف حجاب در شمال تهران
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • (تصاویر) شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود