Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عباس ترابیان، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در کنفرانس مطبوعاتی گفت: باتوجه به موفقیت های اخیر فوتسال که همه از آن با خبر هستند، قصد داریم تا شاهد روند رو به رشد بیشتر این رشته باشیم. بدون شک این موفقیت‌ها اتفاقی نبوده و با برنامه‌ریزی مدون به دست آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان کرد: یکی از انتقادات این بود که چرا فوتسال همانند فوتبال برنامه تلویزیونی ندارد، ولی توانستیم برنامه ۲۰۲۰ را همانند برنامه ۹۰ برای فوتسال روی آنتن ببریم که این موضوع مهمی است. از همه می‌خواهم کمک کنند تا این برنامه بیشتر تقویت و به محتوای آن اضافه شود. رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال درباره اینکه چرا بازی‌ها و اردوهای تیم ملی در شهرستان ها برگزار می‌شود، گفت: کمپ تیم‌های ملی در حال ترمیم بود و باعث شد تا چند اردوی تیم ملی در شهرستانها برگزار شود. البته این اتفاق موضوع عجیب و تازه‌ای نیست و بسیاری از کشورهای دنیا مثل برزیل، فرانسه و ایتالیا هم بازی‌ها و اردوهای تیم ملی خود را در شهرهایی به جز پایتخت خود برگزار می‌کنند. ترابیان در ادامه درباره گرفتن میزبانی جام جهانی فوتسال بیان کرد: گرفتن میزبانی، اراده ملی می‌خواهد و باید در بخش‌های مختلف قدرت و دولت همراهی صورت بگیرد. ژاپن برای گرفتن میزبانی، ستادی را تشکیل داده است که در این ستاد، رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن از اعضای ساده آن هستند. ما از نظر پیشرفت فوتسالی از ژاپن بالاتریم. لیگ فوتسال ژاپن با الگو از لیگ ما آغاز به کار کرد. ژاپنی‌ها از سال ۱۹۹۹ دنباله‌روی ما بوده‌اند، ولی اراده ملی آنها برای گرفتن میزبانی قوی‌تر است. رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در پایان گفت: امیدوارم با حمایت های بیش از پیش مسئولین شاهد گرفتن میزبانی باشیم و بدون شک همانطور که در بالا اشاره کردم، میزبانی جام جهانی کار بزرگی است که این اتفاق مهم نیازمند عزم ملی و اراده قوی است.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۴۹۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی

پس از نتایج شگفت‌انگیز تیم ملی فوتسال افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا و صعود به جام جهانی، این تیم در رنکینگ جهانی چهار پله صعود کرد.

در تازه ترین رنکینگ جهانی فوتسال تیم ملی فوتسال افغانستان در آسیا از جایگاه دوازدهم به جایگاه هشتم رسید و از جایگاه ۴۹ جهانی به جایگاه ۴۵ صعود کرد.

این درحالی است که در روزهای گذشته تیم ملی فوتسال افغانستان با درخشش در جام ملت‌های فوتسال آسیا به جایگاه پنجم این مسابقات راه پیدا کرد و جواز حضور در جام جهانی فوتسال را به دست آورد.

این در حالی است که کادر فنی این تیم همه ایرانی هستند و حالا افغانستان به قدرتی تازه در فوتسال آسیا تبدیل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • جام ملتهای فوتسال آسیا؛ تیم ملی ایران در آستانه رسیدن به 300 امتیاز و هزار گل
  • استفاده از حقوق مسلم هر عضو آژانس طبیعی است
  • ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند
  • سکوت معنادار قالیباف بعد از پایان ضرب الاجل برای دولت رئیسی
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغال ملی‌پوش پارادوومیدانی خوزستانی
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغالِ ملی‌پوش پارادو و میدانی خوزستانی
  • استقبال از تیم ملی فوتسال افغانستان در تهران
  • ویدیو/ روزی که فوتسال ایران سوم دنیا شد
  • صعود فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی