Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛هوشنگ بازوند که در نشست مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی و بانک های استان لرستان سخن می گفت با تاکید بر لزوم افزایش فرهنگ کار در جامعه اظهارداشت:بدون عنصر تلاش و پشتکار و افزایش فرهنگ کار نمی توان منتظر پیشرفت و توسعه بود.

وی افزود: مزین شدن امسال به نام اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی، همواره تداعی این امر است که تک تک افراد، مسائل اقتصادی و خیر و صلاح جامعه را مد نظر قرار دهند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازوندتصریح کرد: در زمنیه پرداختن به محتوای شعار سال، اجماع قابل قبولی صورت گرفته است و اقتصاد مقاومتی در استان تنها راه زدودن نگرانی های اقتصادی در استان است.

وی با تاکید بر اهمیت نقش روابط عمومی و رسانه در جامعه و در بین مردم خاطر نشان کرد: نظام اطلاع رسانی و روابط عمومی استان ، بهترین ابزار برای جلب اعتماد سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری و به وجود آوردن تعادل بین تولید و اشتغال می باشد.

بازوند با تاکیدبر اهمیت نقش سرمایه گذار در جامعه لازمه تولید ثروت را سرمایه گذاری همراه با برنامه ریزی دانست وگفت: با نهادینه شدن فرهنگ تولید و اشتغال ، عنصر سرمایه گذاری نیز قوت و قدرتی مضاعف خواهد گرفت .

وی ضمن اشاره به لزوم به وجود آوردن بستر مناسب جهت حضور فعال بخش خصوصی توسط روابط عمومی ها،خاطر نشان ساخت: فضای استان را منفی جلوه دادن یعنی فضای پیشرفت و توسعه استان را منفی نمایان کردن.

بازوند گفت: روابط عمومی ها ضمن اینکه وظیفه نشر و گسترش واقعیت ها و همچنین شفاف سازی را در هر دستگاهی دارند باید فضا و جو حاکم را نیز به سوی آرامش هدایت کنند چرا که سیاه نمایی مطلق با خبرهای منفی، نا امیدی مردم را به دنبال دارد و این با منویات دین و تاکیدات رهبر معظم انقلاب منافات دارد.

وی با بیان اینکه جلوه دادن فضای ناامن در جامعه ، امید را که پایه و عنصر اصلی پیشرفت است به ناامیدی تبدیل می کند،تاکید کرد: سیاه نمایی مطلق با خبرهای منفی ناامیدی مردم را به دنبال دارد و این موضوع با منویات دین و تاکیدات رهبر معظم انقلاب منافات دارد.

بازوند خاطر نشان کرد: هیچ کدام از ما حق نداریم اگر مطالبات شخصی خودمان ولو به اندازه جابجایی یک مدیر فراهم نشد تمام دستاوردها را زیر سوال ببریم.

وی اظهارکرد: تاریخ قضاوت خواهد کرد که هر کس در شرایط فعلی در تقویت فرهنگ کار کوشید ماندگار خواهد بود لذا شما صاحب این فرصت هستید از آن استفاده کنید.

بازوندبا اشاره به وجود ثروت های خدادادی در استان لرستان همچنین تاثیر به وجود آوردن جو مثبت در جامعه یادآورشد: در استان دو هزار و چهار صد کیلومتر رودخانه و آبراه وجود دارد که تبلیغ اطلاع رسانی و بعد از آن سرمایه گذاری ، باعث ایجاد 35 هزار شغل در استان خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۴۹۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد

مدیرکل روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران از فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، جلال مختاری، مدیر کل روابط عمومی راه آهن از فروش فوق العاده بلیت قطار مشهد از امروز خبر داد.

وی افزود:‌ با توجه به افزایش تقاضا در روزهای منتهی به شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، روزانه سه رام ‎قطار فوق العاده در مسیر مشهد پیش بینی شد که از امروز سه شنبه 11 اردیبهشت از سکوهای اینترنتی و حضوری قابل خریداری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • فعالیت ۱۰۴ هزار تعاونی در کشور
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین 
  • «مالیات برعایدی سرمایه» چرا صدای ۲ درصد از جامعه را درآورد؟
  • نیازمند تحول در نگرش عمومی جامعه در حوزه وقف هستیم
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده