Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، رحمان مخاطب با اعلام این خبر گفت: این کتاب برای ارائه گزارش جهت اطلاع مردم و مسئولین این کتاب که حاوی فعالیت های کلیه ستاد های مردمی تدبیر و توسعه ایران اسلامی برای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری تدارک دیده شده است.به گفته مخاطب خوشبختانه ستاد مردمی تدبیر و توسعه ایران اسلامی در ایام انتخابات با تلاش و کوشش مضاعف حامیان دکتر روحانی رئیس جمهور محبوب بعمل آوردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخاباتی کشور تدبیر و توسعه ایران اسلامی افزود: این ستاد در قالب حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی در کنار و حامی دولت روحانی خواهد بود و معتقدیم بایستی در شرایط کنونی بیش از گذشته حامی دولت و در کنار دولت باشیم.

مخاطب افزود: امیدوارم در دولت جدید با ورود چهره‌های جوان و با تجربه در کابینه دولت چرخه حرکت نظام تسریع بیشتری پیدا کند.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۵۱۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب کارخانه تولیدی با انتشار بوی نامطبوع در فیروزکوه باز شد

به گزارش خبرنگار مهر، توحید مظفری عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران از فعالیت دوباره یک کارخانه تولیدی که به علت تولید بوی نامطبوع پلمب شده بود خبر داد.

مظفری گفت: این واحد تولیدی متعهد شد تا ظرف مدت ۶ ماه تصفیه خانه در حال ساخت خود را به بهره برداری برساند و تا قبل از آن هم نسبت به رفع بوی نامطبوع تا کمتر از یک ماه آینده اقدام کند.

اسماعیل درزی، رئیس دادگستری فیروزکوه نیز گفت: ما تلاش داریم تا کارخانه به فعالیت خود ادامه دهد اما این موضوع نباید موجب تضییع حقوق عامه شود.

درزی افزود: باید فرآیند تولید کارخانه به گونه‌ای برنامه ریزی شود تا علاوه بر حفظ راندمان تولید، از انتشار بوی نامطبوع و نارضایتی مردم هم جلوگیری شود.

کد خبر 6080292

دیگر خبرها

  • پلمب کارخانه تولیدی با انتشار بوی نامطبوع در فیروزکوه باز شد
  • بنیاد مسکن بدون توقف توسعه‌ روستاها را دنبال کند
  • جدیت دولت برای احیای واحد‌های راکد استان یزد
  • بانوان فعال و دانشجویان دختر وارد فضای اشتغال دانش‌بنیان می‌شوند
  • درآمدی بر حکمرانی مردمی؛ مشارکت ساختارمند نه صرفاً تزئینی
  • تبریک کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین به ایران
  • مشارکت ساختارمند نه صرفاً تزئینی
  • اصلی‌ترین محور انقلاب اسلامی در دوران کنونی حکمرانی مردم است
  • شرکت سهام عام پروژه بسترسازی برای جذب سرمایه‌های خرد مردمی در توسعه اقتصادی کشور
  • اقتصاد در انتظار تدبیر!