Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهمن عسگری و امیر مهدی زاده مدال طلای رقابت های قهرمانی آسیا قزاقستان را کسب کردند. سجاد گنج زاده مدال نقره سنگین وزن را از آن خود کرد و مدال طلای حسن نیا با اعتراض قزاقستان به نقزه بدل گشت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در فينال وزن 75-كيلوگرم بهمن عسگری به مصاف چو سون از چين تايپه رفت و با نتيجه يك بر صفر پيروز شد و به مدال طلای اين وزن دست پيدا كرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عسگری دور اول 8 بر صفر غفران زوخيدوف از ازبكستان دارنده مدال بازيهای آسيايی اينچئون را برد.در مبارزه دوم وای لی ازهنگ كنگ را يك بر صفر شكست داد. وای لی نايب قهرمانی بازي های آسيايی و قهرمانی دانشجويان جهان را در كارنامه اش دارد.عسگری در سومين ديدار به مصاف شارمندران راگونتان ازمالزی رفت و پس از تساوی 3 بر 3 با قانون سنشو برنده مبارزه شد و به فينال راه يافت.مهدي زاده با غلبه بر حريف ازبكستاني طلا گرفت امير مهدي زاده مدال طلاي وزن 60-كيلوگرم رقابت هاي قهرماني آسيا قزاقستان را كسب كرد.به گزارش سايت فدراسيون كاراته، در فينال وزن 60-كيلوگرم، اميرمهدي زاده در فينال مقابل صدرالدين سايماتوف از ازبكستان قرار گرفت و پس از تساوي صفر بر صفر در وقت قانوني مبارزه مهدي زاده در هانتي 3 بر 2 برنده شد و به مدال طلا رسيد.او در اولين مبارزه موفق شد نماينده مالزي را 4 بر صفر شكست دهد. در ادامه نماينده ژاپن را 7 بر 2 مغلوب كرد و در نيمه نهايي مقابل حريفي از عربستان 4 بر 3 به برتري رسيد و راهي دور پاياني شد. مدال نقره سنگين وزن آسيا بر گردن گنج زاده
در فينال وزن 84+كيلوگرم سجاد گنج زاده مقابل طارق حمدی عربستانی قرار گرفت و به مدال نقره چهاردهمين دوره رقابت های قهرمانی آسيا در قزاقستان رسيد.اوابتدا موفق شد لائو وای ازهنگ كنگ را با نتيجه 5 بر صفر از پيش رو بردارد. در ادامه نيكلا كابوش ازاردن را 2 بر صفر برد و سپس مقابل كيت لو از ماكائو 3 بر صفر پيروز شد و به فينال راه يافت.در پي اعتراض قزاقستان مدال طلای حسن نيا به نقره تبديل شددر پی اعتراض قزاقستان به تكنيك 3 امتيازی حسن نيا اين مساله در كنسول داوری مسابقات بازبينی شد و اعلام كردند كه ضربه 3 امتيازی بعد از قطع مبارزه از سوی داور وسط اجرا شد و اين اعتراض قزاق ها پذيرفته شد و بدين ترتيب مدال طلای حسن نيا به نقره تبديل شد.

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۵۱۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب سه مدال نقره توسط شناگر نابغه مهابادی

بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای قهرمانی کشور با نظارت مستقیم IPC روز‌های سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت‌ماه و در تهران برگزار شد.

شاهو محمدی نابغه ورزشی سندروم داون مهابادی در این دوره از رقابت‌ها از شهرستان مهاباد به همراه تیم استان حضور داشت که موفق به کسب سه مدال نقره شد.

نتایج بدست آمده توسط شرکت‌کنندگان در جدول رنکنیگ IPC ثبت می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • (ویدئو) بازگشت مجموعه طلای پادشاهی آسانته به غنا پس از ۱۵۰ سال
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز
  • کسب سه مدال نقره توسط شناگر نابغه مهابادی
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور