Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران به نقل از خبرگزاری خانه ملت،‌ مراسم گرامیداشت یادوخاطره شهید والامقام احسان آقاجانی معمار پژوهشگر ارزشمند و پرتلاش مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه 22 خردادماه) با حضور کاظم جلالی رییس مرکز و خانواده معظم و معزز شهید آقاجانی معمار و جمعی از نمایندگان مجلس در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است در این مراسم حسین مظفر معاون نظارت مجلس شورای اسلامی،‌ عزت الله یوسفیان ملا رییس کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس، حمیدرضا فولادگر رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی ونظارت بر اجرای اصل ۴۴قانون اساسی، محمدحسین حسین‌زاده بحرینی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی،‌ مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و جمعی از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.گفتنی است در این مراسم جمعی از کارکنان و پژوهشگران مرکز پژوهش‌های مجلس و کارکنان شورای نگهبان قانون اساسی، وزارت اقتصاد و امور دارایی و سازمان امور مالیاتی حضور داشتند.شایان ذکر است در این مراسم پس از قرائت قرآن و مداحی و نوحه سرایی، حمیدرضا فولادگر درخصوص توانمندی‌های پژوهشی شهید آقاجانی صحبت و سپس نبی الله فضلعلی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی و دانشگاه علم و صنعت سخنرانی کرد.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۵۲۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه تشکیل جلسه می‌دهد

قرار است شورای امنیت طی روزهای آینده نشستی را به درخواست الجزایر درباره گورهای جمعی غزه برگزار کند.

به گزارش ایسنا، شورای امنیت طی روزهای آینده نشستی را پشت درهای بسته به درخواست الجزایر درباره گورهای جمعی نوار غزه برگزار خواهد کرد. به گفته منابع احتمالا این نشست روز سه‌شنبه برگزار شود.

بر اساس گزارش الجزیره، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل خواهان انجام تحقیقات بین‌المللی مستقل درباره گورهای جمعی در بیمارستان‌های الشفا در شهر غزه و مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس شده است. 2 گور جمعی در بیمارستان الشفا با ۵۰۰ جسد و سه گور جمعی در مجتمع پزشکی ناصر با ۳۹۵ جسد پیدا شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نشست هیات عالی شورای وحدت برگزار شد
  • تلاش دانشگاه آزاد برای تبدیل‌شدن به مرکز مهارتی
  • مراسم یادبود مسعود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش فردا برگزار می‌شود
  • مراسم یادبود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • مراسم یادبود صدای ماندگار ورزش امروز برگزار می شود
  • مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» در قزوین برگزار می‌شود
  • شورای امنیت درباره غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • تشکیل جلسه شورای امنیت برای گور‌های جمعی غزه
  • شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه تشکیل جلسه می‌دهد