Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر - فرماندار شهرستان عسلویه گفت: سی‌تی‌اسکن بیمارستان عسلویه نیمه دوم سال جاری راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری عصر یکشنبه در نشست با رئیس بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه به مناسبت روز تامین اجتماعی اظهار داشت: مجوز خرید دستگاه سی تی اسکن پیشرفته برای بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه اخذ شده و در نیمه دوم سال جاری راه‌اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اقدامات صورت گرفته در بیمارستان عسلویه را قابل قبول خواند و اضافه کرد: زایشگاه بیمارستان که یکی از مطالبات به حق مردم بود هم اکنون با ۱۱ ماما، چهار جراح و کادری قوی خدمات قابل قبولی به مردم ارائه می‌دهد و یکی از اقدامات مهم دولت یازدهم در عسلویه است.

نادری ضمن اشاره به پیگیری‌های مستمر برای مجهزتر شدن بیمارستان عسلویه اظهار داشت: سه دستگاه برای درمان بیماری یرقان (زردی) نوزادان در این بیمارستان خریداری شده است که در هفته‌های آینده برای خدمت رسانی به مردم در این بیماستان راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه بیماران دیالیزی شهرستان برای درمان به شهرهای دور می‌روند، ادامه داد: امیدواریم راه اندازی بخش دیالیز در بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه در اولویت قرار گیرد.

فرماندار عسلویه با تبریک روز تامین اجتماعی بیان کرد: چتر تامین اجتماعی در سراسر کشور گسترده است و نگاه دولت تدبیر و امید ویژه و برای تداوم خدمات این بخش خواهد بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۵۲۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)

قباد محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در راستای توسعه متوازن تجهیزات پزشکی در مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) و با پیگیری‌های صورت گرفته، پس از ماه‌ها تلاش بی وقفه، دستگاه MRI نسل جدید در این مرکز راه اندازی و اولین MRI (به صورت آزمایشی) انجام شد.

وی گفت: این دستگاه از سری محصولات تولیدی کمپانی فیلیپس، مدل ۵۳۰۰ بوده و از وجوه تمایز آن نسبت به سایر دستگاه‌های مشابه موجود، عدم نیاز به تزریق متناوب هلیم می‌باشد که این امر از جنبه‌های اقتصادی و عملکردی بسیار حائز اهمیت است و ارزش تقریبی روز این دستگاه نزدیک به ۷۰۰ میلیارد ریال برآورد می‌گردد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ابراز امیدواری کرد: با بهره برداری از این دستگاه شاهد توقف اعزام بیمار به خارج از بیمارستان برای انجام تصویربرداری بر مبنای MRI باشیم و تا حدودی رفاه نسبی برای همشهریان به همراه داشته باشد.

محمدی افزود: با پیگیری‌های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، یک دستگاه MRI سه تسلا از سری محصولات تولیدی کمپانی زیمنس در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب راه اندازی شده و ارزش تقریبی روز این دستگاه ۵۰۰ میلیارد ریال است.

وی اضافه کرد: با نصب و راه‌اندازی این دستگاه در اسلام آباد غرب علاوه بر ارتقا سطح کیفی خدمات درمانی، مردم غرب استان از مراجعه به مرکز استان بی نیاز خواهند شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اعضای شورای شهر و روستا در تحقق شعار امسال همت مضاعف داشته باشند   
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • پیش راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام در عسلویه
  • راه ‌اندازی برات الکترونیک برای تامین مالی تولید
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • تجهیز اتاق عمل بیمارستان زرقان به میکروسکوپ چشم پزشکی
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند