Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-03@04:32:24 GMT

آغاز ثبت نام از مادران تهرانی در کارگاه های قصه گویی

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۵۲۸۲۲

سئول دبیرخانه سومین جشنواره مادران قصه گو از آغاز ثبت نام مادران شهر تهران در کارگاه های قصه گویی خبر داد.

به گزارش الف کتاب به نقل از مهر، حامد طراحی رئیس فرهنگسرای خاتم و مسئول دبیرخانه سومین جشنواره مادران قصه گو، گفت: سومین جشنواره مادران قصه گوی شهر تهران به منظور انتقال مفاهیم، ارزش های و سنت های ایرانی اسلامی به کودکان بصورت غیر مستقیم و فراهم آوردن زمینه های ارتباط و اُنس بیشتر اعضای خانواده با ابزار قصه گویی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: مرحله نخست این جشنواره در قالب کارگاه های آموزشی قصه گویی برای مادران در هشت منطقه اجرا خواهد شد.

طراحی گفت: این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و لزوم توجه مادران به قصه و بهره گیری از آن برای تربیت فرزندان از ۱۷ تیر کار خود را در منطقه ۱۸ به عنوان دبیرخانه جشنواره و هم چنین در مناطق ۵-۶-۸-۱۰-۱۲-۱۳-۱۴آغاز کرد و بر این اساس مادران می توانند با ثبت نام در یکی از مراکز فرهنگی این مناطق در کارگاه های آموزش قصه گویی زیر نظر مربیان مجرب حوزه قصه گویی، مهارت ها و آموزش های لازم را فرا بگیرند.

رییس فرهنگسرای خاتم(ص) با بیان اینکه آخرین مهلت ثبت نام در کارگاه ها ۱۰ مرداد ماه است، گفت: در این کارگاه ها، دیکردهایی هم چون تشویق مادران به جستجو و مطالعه کتاب های مناسب برای قصه گویی، ترغیب آنها به داشتن کتابخانه های خانگی از کتابهای مناسب، بهره گیری از هنر قصه گویی در راستای آموزش و تربیت درست فرزندان ،کمک به آنها در انتخاب کتاب مناسب و ایجاد شور و شوق مادران به حضور در محیط اجتماعی و فرهنگی و تربیتی، مد نظر قرار گرفته است.

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۸ افزود: تعداد کارگاه های آموزش قصه گویی در چهار جلسه کارگاهی از ۱۵ مرداد تا ۵ شهریور خواهد بود .پس از برگزاری کارگاه ها، سه نفر از هر کارگاه با نظر مربی انتخاب و در سطح مناطق ۵-۶-۸-۱۰-۱۲-۱۳-۱۴-۱۸ به رقابت می پردازند و سپس بنا به رای داوران برتر هر منطقه انتخاب می شوند.

مسئول دبیرخانه سومین جشنواره مادران قصه گو ادامه داد: نفر اول در هر منطقه برای حضور در مرحله نهایی داوری در سطح شهر تهران به دبیر خانه جشنواره در فرهنگسرای خاتم (ص) معرفی و به نفرات دوم و سوم نیز جوایز ارزنده ای اهداء خواهد شد. آئین اختتامیه سومین جشنواره مادران قصه گو نیز ۱۸ شهریور همزمان با عید سعید غدیر خم برگزار می شود.

دبیر خانه سومین جشنواره مادران قصه گو منطقه ۱۸ در فرهنگسرای خاتم(ص) واقع در یافت آباد، شهرک ولیعصر(عج)، انتهای خ حیدری جنوبی، خیابان پژاند، بوستان لواسانی قرار دارد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۵۲۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموز خوزستانی، برگزیده جشنواره افتخار من+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: رضوان مرادی فرزند جانباز ارتش مصطفی مرادی از اهواز توانست تندیس سومین جشنواره افتخار من در بخش خاطره صوتی و مکتوب را کسب نماید. 

سردار عبدالرضا میرحاجتی افزود: در سومین جشنواره افتخار من مجموعا شش هزار اثر شامل فیلم، دست‌نوشته، داستان و فایل صوتی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود. 

وی ادامه داد: استان خوزستان نیز در مجموع ۳۷۶ اثر را به این جشنواره ارسال کرده بود که در نهایت تندیس جشنواره در بخش خاطره صوتی و مکتوب به رضوان مرادی فرزند جانباز ارتش مصطفی مرادی رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راهیابی دو اثر از رادیو کیش به مرحله نهایی سومین جشنواره ملی پژواک
  • آغاز چهارمین جشنواره گل و گلاب در بوستان آب و آتش
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • دانش آموز خوزستانی، برگزیده جشنواره افتخار من+فیلم
  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من