Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی در پاسخ به این سوال که چرا فقط بانک کشاورزی شروع به اعطای تسهیلات یارا کارت کرده است، گفت: قطعاً به همه بانک‌های دولتی به تدریج این کار را شروع خواهند کرد.
به گزارش تسنیم، محمدرضا حسین زاده در پاسخ به این سوال که چرا بانک ملی به عنوان بزرگترین بانک دولتی پرداخت وام از حساب یارانه را شروع نکرده افزود: ما این تسهیلات را از قبل داشتیم البته نه به صورت یاراکارت ولی به شکل دیگر از سال گذشته در بانک ملی پیاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر عامل بانک ملی ایران گفت: اما اگر لازم باشد برای اعطای تسهیلات یاراکارت نیز اقدام خواهیم کرد.
بانک مرکزی پیشتر ابلاغ کرده بود، بانک ها از محل حساب یارانه نقدی تا سقف 5 میلیون تومان به سرپرستان خانوار وام بدهند و ضمانت این وام همان یارانه نقدی باشد که این مصوبه فقط از سوی بانک کشاورزی عملیاتی شد.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۵۳۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، این بانک که در زمره بانک‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات به آحاد ملت است، در سال ۱۴۰۲ به ۶۶ هزار و ۴۶۱ پرونده به مبلغ ۱۳۷ هزار و ۳۳۳ میلیارد و ۱۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج با کارمزد ۴ درصد پرداخت کرده است.

این در حالی است که در حوزه تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری، بانک سپه در مدت اشاره شده ۲۸ هزار و ۱۱۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال برای ۴۴ هزار و ۳۶۳ فقره پرونده اختصاص داده است.

بانک سپه همچنین مبلغ ۶۴ هزار و ۴۷۹ میلیارد و ۵۰۱ میلیون ریال جمعاً بابت ۵۰ هزار و ۹۱۸ فقره تسهیلات اشتغالزائی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی، استانداری‌ها، اشتغال زندانیان و بنیاد برکت مجموعاً از محل سهمیه ابلاغی قانون بودجه سال‌های ۱۴۰۲ و ماقبل پرداخت کرده است.

این بانک همچنین به تعداد ۶ هزار و ۷۴۰ فقره تسهیلات ودیعه مسکن به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی به مبلغ ۳ هزار و ۶۳۳ میلیارد و ۸۹۱ میلیون ریال مجموعاً از محل سهمیه ابلاغی قانون بودجه سال‌های ۱۴۰۲ و ماقبل پرداخت کرده است.

بانک سپه در مدت مذکور مبلغ ۳۹ هزار و ۴۶۹ میلیارد و ۴۴۸ میلیون ریال به ۲۵ هزار و ۱۵۰ فقره پرونده تسهیلاتی در راستای قانون جهش تولید مسکن پرداخت کرده است.

کد خبر 6079600

دیگر خبرها

  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • یارانه کمک معیشتی فروردین دهک‌های چهارم تا نهم واریز شد
  • یارانه نقدی فروردین ماه واریز شد/ یارانه از ساعت ۲۴ قابل برداشت است
  • اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه‌ها/ واریز یارانه جدید به حساب این افراد
  • یارانه فروردین دهک چهارم تا نهم واریز شد
  • لیست جدید ابربدهکاران حقوقی و حقیقی بانکی اعلام شد
  • رشد ۳۰۰ درصدی تسهیلات مسکن در خوزستان
  • پرداخت ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۱۹ همت ‌تسهیلات‌ مسکن ملی خودمالکی در خوزستان