Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@12:00:53 GMT

کسب رتبه دوم کشوری قم در اجرای طرح نسخه الکترونیک

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۵۳۶۶۲

کسب رتبه دوم کشوری قم در اجرای طرح نسخه الکترونیک

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم بابیان اینکه در درمان سرپایی قم با ۹۹ و نیم درصد اجرای طرح نسخه الکترونیک حائز رتبه دوم کشور است، گفت: این رتبه پس از سپری شدن دو ماه و نیم از آغاز این طرح کسب‌شده است.

داوود علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به جایگاه بیمارستان امام رضا(ع) اظهار داشت: این بیمارستان در اعتباربخشی دومرتبه استاندارد درجه‌یک را دریافت کرده است و در حال برداشتن گام‌هایی هستیم که به‌عنوان بیمارستان عالی در سطح کشور تبدیل شویم، همچنین سعی کرده‌ایم که مواد مصرفی خود را از شرکت‌هایی که ایرانی هستند خریداری بکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه توریست درمانی را به‌عنوان یک بحث اقتصاد مقاومتی مطرح کرده‌ایم، افزود: درحالی که بودجه تأمین اجتماعی در سال گذشته 5 برابر افزایش‌یافته است، سازمان تأمین اجتماعی توانسته به‌سختی خود را سرپا نگه دارد و این کار به‌سختی انجام شد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم با اشاره به اجرای طرح نسخه الکترونیک در سطح استان قم، گفت: با اجرای این طرح خدمات روان‌تر ارائه می‌شود و میزان آزمایش‌های تکراری کمتر شده است و این اتفاقات سبب نزدیک‌تر شدن به کشورهای پیشرفته دنیا است.

علی‌محمدی افزود: در ادامه طرح نسخه الکترونیک طی سه سال آینده با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده کارت سلامت را در جامعه رواج خواهیم داد و دفترچه‌های سلامت حذف خواهد شد تا خدمات از طریق کارت سلامت ارائه شود.

وی با بیان اینکه در درمان سرپایی استان قم با 99 و نیم درصد اجرای طرح الکترونیک حائز رتبه دوم کشور است، افزود: این رتبه پس از سپری شدن دو ماه و نیم از آغاز این طرح کسب‌شده است.

علی‌محمدی با بیان اینکه در سال گذشته 22 هزار بار مراجعه، برای دریافت خدمات دندانپزشکی در استان داشتیم، اظهار داشت: 85 و نیم درصد در بخش بستری رضایت‌مندی را در سال گذشته داشته‌ایم که در کل کشور این میزان رضایت‌مندی قابل‌قبول است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم بابیان اینکه سال گذشته در درمان مستقیم حدود یک‌میلیون مراجعه پزشک داشته‌ایم، افزود: 590 نفر به ارائه خدمات به این میزان مراجعه می‌پردازند، پزشکی که بالای 40 بیمار را ویزیت می‌کند میزان خطای او نیز افزایش می‌یابد، و باید توجه جدی به این مسئله داشته باشیم چراکه میزان مراجعه بیمار در استان به پزشک متخصص و فوق تخصص 11 بار در سال است که مراجعه بسیار بالایی است.

انتهای پیام/

R7854/P1361/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۵۳۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه اول کشوری در زمینه انجام تکالیف قانونی صدور مجوز

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مطابق رتبه بندی انجام شده توسط مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار کشور، در راستای اجرای تکالیف قانونی صدور مجوزها، وزرات ارتباطات و فناوری اطلاعات با کسب ۹ امتیاز از ۱۰ امتیاز، رتبه اول کشوری را از بین ۱۶ دستگاه اجرایی ارزیابی شده به دست آورد.

شاخص‌های مهم ارزیابی در این رتبه بندی، عبارتند از: حذف مجوز‌های کاغذی، رعایت شروط حذف شده، مراتب رد یا صدور بدون شکایت، رد یا صدور بدون تأخیر، اتصال کامل به درگاه ملی مجوز‌های کشور و ارائه کامل مجوز‌ها در درگاه‌های تخصصی در نظر گرفته شده بود.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای رعایت دو شاخص شروط حذف شده و اتصال کامل به درگاه ملی مجوزها، موفق به کسب امتیاز کامل ۱۰ از ۱۰ شد و در خصوص ارزیابی سایر شاخص‌ها نیز موفق به کسب حداکثر امتیاز ۹.۹ از ۱۰ امتیاز شد.

به طور کلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، صادرکننده ۳۶ عنوان مجوز است که از این میزان، سازمان فناوری اطلاعات ایران مسئولیت صدور ۱۶ عنوان مجوز در حوزه‌هایی نظیر امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات (افتا)، مراکز داده، تاییدیه فنی نرم افزار و گواهی سلامت و احراز اصالت نرم افزار را به عهده دارد.

گفتنی است ۴۵ درصد مجوز‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران صادر می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت غرامت به کشاورزان بیمه شده خوزستانی
  • اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خردادماه
  • ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی جهانی موضوعی
  • رتبه اول کشوری در زمینه انجام تکالیف قانونی صدور مجوز
  • برگزاری دوازدهمین کنگره کشوری سوختگی
  • آذربایجان‌غربی رتبه نخست کشوری در تولید آرتمیا
  • کسب رتبه دو کشوری در شاخص بی دردی زایمان طبیعی
  • آذربایجان غربی صاحب رتبه نخست کشوری درتولید آرتمیا
  • البرز رتبه دوم کشوری در شاخص‌های بی دردی زایمان طبیعی را کسب کرد
  • بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان افتتاح شد