Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه>خانواده - ایران نوشت:تازه دامادی که با پرداخت هزینه چند صد میلیون تومانی جشن عروسی، زندگی عاشقانه‌اش را آغاز کرده بود، بعد از چند ماه زندگی مشترک با شکایت همسرش به دادگاه خانواده احضار شد.

آرین چهار سال پیش با همسرش «شکیلا» در یک مرکز تجاری نوساز آشنا شده بود. قرار بود آرین درباره طراحی محیط آن مرکز خرید به مدیرعامل برج مشاوره بدهد که با منشی او روبه‌رو شد و بعد ازآن چند جلسه با هم دیدارکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا اینکه چندی بعد پسرجوان از شکیلا برای کار درشرکت خودش دعوت کرد که اوهم با خوشحالی پذیرفت. اما مدتی بعد از آن خبردار شد یکی از همکارانش به شکیلا علاقه‌مند شده است و از آنجا که خودش هم عاشق شکیلا شده بود بسرعت از او خواستگاری کرد و برای جلب نظرش به او قول داد جشن عروسی مجللی برگزارکند. شکیلا هم به خواستگاری آرین جواب مثبت داد و جشن عروسی آنها در یکی از تالارهای مشهور تهران برگزار شد. خودروی لیموزین، کیک هفت طبقه، جواهرات گرانقیمت و میز شام رنگین، جشن ازدواج رؤیایی زوج جوان را در خاطر همه میهمانان ثبت کرد.
اما خیلی زود نخستین اختلاف عروس و داماد جوان به خاطرخلف وعده «آرین» از سفر ماه عسل به اروپا پیش آمد. چرا که حساب‌های بانکی مهندس جوان خالی شده بود و نمی‌توانست هزینه‌های سنگین سفر را تأمین کند.تازه داماد روی درآمد کارهای طراحی داخلی سال جدید حساب ویژه‌ای باز کرده بود، اما رکود بازار مسکن او را به نتیجه دلخواه نرساند به همین خاطر با جیب خالی مورد اعتراض همسرش قرار گرفت.
شکیلا برای شروع زندگی مشترک‌شان نقشه‌های زیادی داشت، اما مشکلات مالی در خانه و شرکت شوهرش همه آن رویاها را نقش بر آب کرده بود. برای همین بیشتر اوقات عصبی بود و این موضوع را همه کارکنان شرکت می‌دانستند. خواستگار قبلی شکیلا هم از فرصت استفاده کرده ودراین فاصله به گوش شکیلا رسانده بود که آرین در دوره مجردی با دختری رابطه داشته و بعد از ازدواج هم این رابطه ادامه دارد. این دروغ انتقامجویانه هم باعث شد تا شکیلا نسبت به روابط شوهرش حساس شود و به این ترتیب اختلاف میان آنها عمیق‌تر شد تا جایی که نوعروس زندگی مشترک را ترک کرد و به خانه پدرش بازگشت.
آرین در شرایطی به دادگاه خانواده احضار شده بود که همسرش نیز مهریه 1014 سکه طلای خود را به اجراگذاشته بود. وقتی تازه داماد وارد شعبه 276 شد، برگه‌ای را روی میز رئیس دادگاه گذاشت و گفت:«آقای قاضی، این لایحه ناتوانی من در پرداخت مهریه همسرم است و از آنجا که بدهی زیادی دارم از شما خواهش می‌کنم در صدور حکم پرداخت مهریه شرایطم را در نظر بگیرید.»
قاضی «غلامرضا احمدی» به منشی دادگاه دستور داد پرونده را بیاورد. سپس نگاهی به اوراق انداخت و گفت:«همسر شما به خاطر نپرداختن هزینه‌های زندگی، مهریه‌اش را اجرا گذاشته و باید در وقت مقرر به اتفاق هم در دادگاه حاضر شوید و هر دو توضیح دهید.»
مرد جوان همان موقع تقویمی را از جیبش درآورد و گفت:«الان سه ماه است که همسرم منزل مشترک‌مان را بدون هیچ توضیحی ترک کرده و حتی به تلفن‌های من جواب نمی‌دهد.انگار علاقه‌ای به ادامه زندگی با من ندارد و از طریق خواهر مطلقه‌اش پیغام داده که باید از هم طلاق بگیریم.»
قاضی به او گفت:«توصیه من اینست که به خاطر مسائل مالی زندگی مشترکتان را به هم نزنید و با هم آشتی کنید.»اما آرین بی‌آنکه به حرف‌های قاضی دقت کرده باشد، ادامه داد:«ما با عشق و علاقه ازدواج کردیم، اما مشکل این است که همسرم بسیار دهن‌بین است و خیلی زود نظرش عوض می‌شود، بعد هم تصور می‌کند سرش کلاه رفته و خیلی زود عصبانی می‌شود. بعد هم بد و بیراه می‌گوید و...»
قاضی به ساعت دیواری اشاره کرد و گفت:«انشاالله در جلسه آینده به حرف‌های هر دو طرف گوش خواهم داد. تا آن روز بهتر است به دلایل اختلاف‌ها و مشکلات میان خودتان فکر کنید. به نظر من حیف است که زندگی یک زوج جوان قبل از جشن سالگرد ازدواج‌شان به جدایی منجر شود.»

45302

کلید واژه‌ها : طلاق -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۵۴۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمک‌گیری نمایندگان مجلس به سبک قالیباف؛ بریز بپاش در هتل گرانقیمت برای حفظ ریاست؟!

به نظر می‌رسد تیم قالیباف با اسکان لاکچری و خارج از عرف منتخبان مجلس دوازدهم در مرکز پایتخت درصدد نمک‌گیر کردن آن‌ها برای اخذ رای به ریاست مجدد قالیباف بر مجلس هستند، آن هم از جیب بیت‌المال و به اسم آموزش منتخبان.

به گزارش فراز، هتل بزرگ تهران، چهارشنبه و پنج‌شنبه این هفته را میزبان منتخبان مجلس دوازدهم است. ضیافتی که از ۲۴ ساعت مانده به برگزاریش خبرساز شده و داد منتقدان محمدباقر قالیباف را بلند کرده است.

اگرچه ظاهرا منتخبان با هدف آشنایی با روند حضور در مجلس و وظایف نمایندگی به این گردهمایی دعوت شدند، اما اخبار غیر رسمی حکایت از این دارد معاونت اجرایی مجلس اقامتی لاکچری و با برنامه‌های غیر معمول پارلمانی زیر تابلو انتخاباتی شانا برایشان تدارک دیده است.

مراسم آشنایی با وظایف نمایندگی در ادوار قبل نیز برگزار می‌شد و منتخبان برای اسکان و جایابی و آموزش‌های اولیه به دعوت مجلس گرد هم می‌آمدند. این بار، اما گردهمایی تفاوت‌ها مهمی با دوره‌های پیشین دارد؛ منتخبان یک ماه زودتر و به شکل بسیار مجلل‌تری مورد استقبال قرار گرفتند. تاجایی که حتی راننده در اختیار نیز برای آن‌ها در نظر گرفته شده که در نوع خود بی‌سابقه است و این امکان پیش از این فقط برای منتخبانی بود که کار خود را به شکل رسمی به عنوان نماینده مجلس آغاز می‌کردند.

به نظر می‌رسد تیم قالیباف با اسکان لاکچری و خارج از عرف منتخبان مجلس دوازدهم در مرکز پایتخت درصدد نمک‌گیر کردن آن‌ها برای اخذ رای به ریاست مجدد قالیباف بر مجلس هستند، آن هم از جیب بیت‌المال و به اسم آموزش منتخبان.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که هزینه یک شب اقامت در هتل بزرگ تهران ۴ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان است که با توجه به تعداد منتخبان و دو شب اقامت آن‌ها عدد سر بزرگی خواهد بود.

البته این همه ماجرا نیست و اطلاعات دیگری نیز نشان می‌دهد که هدف مستتر در گردهمایی ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ماه هتل بزرگ تهران، ضیافت تعیین ریاست در هتل بزرگ تهران است که اهداف انتخاباتی دور دومی‌ها را هم دنبال می‌کند.

چه کسانی پشت گردهمایی گراندهتل هستند؟

برگزارکننده مراسم این دوره به روال و سیاق ادوار مجلس معاونت اجرایی مجلس است که مسئولیت اسکان و جانمایی منتخبان و البته آموزش اولیه آن‌ها را دارد؛ بنابراین عملا دفتر رئیس مجلس با ریاست محمد جواد شوشتری، علیرضا شریفی معاون اجرایی قالیباف است و سیدضیا نورالدینی جانشین معاون اجرایی برگزار کننده این ضیافت دو روزه هستند.

گفته می‌شود که نورالدینی بیشترین تماس‌ها را با منتخبان داشته است. به گفته منتخبان و کسانی که سابقه حضور در ادوار مجلس را داشتند این بار اسکان و پذیرایی در هتل بسیار مجلل‌تر از ادوار سابق بوده است و تماس‌های بیشتری هم با آن‌ها گرفته شده. به همه زنان و مردان منتخب در هتل بزرگ تهران دعوت به حضور و اقامت شده‌اند.

لابی گری پیش از اعلام موجودیت فراکسیون‌های سیاسی مجلس دوازدهم

براساس داده‌های موجود به نظر می‌رسد که قالیباف و تیم او تلاش دارند تا پیش از آغاز به کار رسمی مجلس دوازدهم و تشکیل رسمی فراکسیون‌های سیاسی، روی موج منتخبان نورسیده و عدم شناخت آن‌ها از سازوکار‌های درون پارلمانی استفاده کنند تا سبد رای او از همین حالا تثبیت شود.

چراکه پس از افتتاح مجلس تشکیلات چارچوب‌مندی و قوام یافته مثل فراکسیون‌ها شکل خواهد گرفت و رایزنی‌ها مشخص و درون پارلمانی خواهد بود و احتمالا نیرو‌های موسم به انقلابی باید در فراکسیون انقلاب گرد هم آیند و به تصمیم‌گیری بپردازند. جایی که ممکن است کار برای رایزنی و لابی چندان راحت نباشد. این در حالی است که به گفته یکی از منتخبان به غیر از اسکان و تخصیص خودرو هر رویداد دیگری در گرهمایی نمایندگان غیرطبیعی است و در دوره‌های پیشین وجود نداشته است.

نشست با حدادعادل همزمان با گردهمایی گراندهتل

با توجه به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در آینده نزدیک، ضیافت ریاست مجلس رنگ‌وبوی انتخاباتی هم دارد. گفته شده که همزمان با گردهمایی، شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی (شانا) نشستی در مسجدی نزدیک به هتل استقرار منتخبان مجلس تدارک دیده شده که قرار است محمدباقر قالیباف و غلامعلی حدادعادل در آن سخنرانی کنند. این در حالی است که شانا لیست واحدی هم برای دور دوم انتخابات مجلس تهران نداده و به نظر می‌رسد که در تلاش برای تصاحب کرسی‌های باقی‌مانده و البته مدیریت هیات رئیسه مجلس به واسطه گعده‌های غیررسمی است.

ضیافت گراند هتل تهران اهداف فراتری از آشنایی نمایندگان با مجلس و اسکان آن‌ها را دنبال می‌کند و در ادامه تقلا برای کسب کرسی ریاست مجلس دوازدهم است که از نوروز امسال آغاز شده بود. با این همه باید دید که سرنوشت کرسی‌های باقی‌مانده مجلس چه خواهد شد و کدام گروه در این گعده‌ها و لابی‌های غیررسمی سرانجام دست بالا را به دست خواهد آورد.

دیگر خبرها

  • راهکار پایان دادن به تقاضای کاذب دلار
  • نمک‌گیری نمایندگان مجلس به سبک قالیباف؛ بریز بپاش در هتل گرانقیمت برای حفظ ریاست؟!
  • آرین روبن و تماشای بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید در آلیانتس آرنا / عکس
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • (ویدئو) یک ایرانی این خودروری یک و نیم میلیون دلاری را نابود کرد!
  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان
  • عامل حذف تاریخی رئال به بایرنی‌ها روحیه داد!‏
  • موزه قجری در کاخ مخصوص