Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت هفته بهزیستی، جشنواره غذای سالم مهدکودک های شاهرود برگزار شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،مسعود جهانسیر، رییس اداره بهزیستی شاهرود ، هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج غذای سالم و پیشگیری از عوارض چاقی عنوان کرد و گفت: در این جشنواره 20 مهدکودک شهری و روستایی با ارائه 50 نوع غذا شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جهانسیر، معیارهای داوری را کیفیت پخت، تنوع مواد غذایی و میزان کالری مصرفی اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۵۴۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: برنامه پیشگیری از تنبلی چشم سال گذشته در بین ۱۶۲ هزار و ۶۸۲ نفر از کودکان ۳ تا ۶ استان اجرا شد.

پروین محمدپوری، با اشاره به برنامه های اجرایی معاونت پیشگیری بهزیستی استان در سال گذشته افزود: در این مدت پنج هزار و ۱۲۳ تماس با دفتر مشاوره و خدمات روانشناختی بهزیستی برای مشاوره تلفنی با خط ۱۴۸۰ انجام و همچنین طرح آگاه‌سازی با تأکید ویژه بر خود مراقبتی برای یکهزار و ۳۳۱ نفر از دختران و زنان استان از سوی دفتر پیشگیری از آسیبهای اجتماعی اجرا شد.

محمدپوری، با بیان اینکه مأموریت اصلی دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی، توانمندسازی افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی است،گفت: ارائه خدمات تخصصی به موقع به گروههای هدف، مطالعه و تحلیل وضعیت موجود آسیبهای اجتماعی، ارائه راهکار لازم به نهادهای مربوطه و شناسایی مناطق آسیب زا در انجام مداخلات لازم را از اهداف دفتر آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی اعلام کرد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی، با اشاره به فعالیت اورژانس اجتماعی استان در سال گذشته هم گفت: در این مدت 9 هزار و ۶۵۳ تماس شامل اختلالات حاد خانوادگی، کودک آزاری، سالمند آزاری، همسرآزاری و معلول آزاری با اورژانس اجتماعی استان برقرار شده که از این تعداد سه هزار مورد پذیرش مداخله انجام و پنج هزار نفر از خدمات سیار بهره مند شدند.

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • اوتیسم؛ بیماری ناشناخته و بدون درمان!
  • دومین جشنواره قلیف‌چال در جاجرم
  • ۶۷۸ خیر حامی کودکان تحت حمایت بهزیستی هستند
  • اوتیسم؛ اختلالی که ناشناخته ماند
  • ۶۷۸ کودک بهزیستی زنجان تحت حمایت حامیان قرار دارند
  • ویژگی‌های یک بشقاب غذای سالم
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق +عکس