Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمان – مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان از سقوط مرد سالخورده از طبقه سوم در اثر بی احتیاطی خبر داد.

علی عسکری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت هفت و ۳۳ دقیقه صبح امروز در پی تماس یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی از سقوط یک مرد سالخورده از طبقه سوم یک ساختمان مطلع شدیم.

وی با اشاره به اعزام دو تیم تخصصی نجات از ارتفاع آتش نشانی به محل حادثه واقع در خیابان امام جمعه گفت: فرد حادثه دیده به ساختمان مجاور در حال گودبرداری سقوط کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان گفت: با تلاش ماموران آتش نشانی مصدوم در حداقل زمان مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

عسکری توصیه کرد : شهروندانی که در مجاورت محل سکونت آنها عملیات ساخت و گودبرداری انجام می شود نکات ایمنی را رعایت کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۵۵۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چنار ۸۰ ساله‌ای که در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند

سرای محله باغ‌فردوس در منطقه یک تهران در ۵ طبقه به مساحت ۱۵۵۰ بعد از تخریب یک ساختمان قدیمی در دست ساخت قرار گرفت. اتفاق جالب در این ساختمان قطع‌نکردن درخت چنار ۸۰ ساله‌ای است که وسط این بنا قرار گرفته است.

به گزارش همشهری آنلاین، سرپرست کارگاه اجرایی این طرح در مورد مراحل کار گفت: «در تمام مراحل گودبرداری تلاش کردیم صدمه‌ای به ریشه این درخت وارد نشود و به ابعاد ۴ در ۵ متر مربع اطراف درخت حفظ و فاصله استاندارد آن از دیواره‌ها و سقف‌های اجرا شده در نظر گرفته شد. ارتفاع این درخت تا طبقه سوم و بالاتر کشیده شده و پس از اتمام، با فضاسازی مناسب در پای آن و اجرای باغچه، دیواره شیشه‌ای، حضور پرندگان و... به عنوان گنجینه سبزی در میانه سرا، نقطه قابل توجهی برای مراجعین خواهد شد.»

دیگر خبرها

  • نجات نصاب آسانسور با سقوط از ارتفاع ۱۵متری
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • چنار ۸۰ ساله‌ای که در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند
  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • کمبود بیش از ۵هزار شیر هیدرانت آتش‌نشانی در مشهد
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب