Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@13:07:31 GMT

آلبوم «باور» با صداي «سعيد پاشا» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۵۵۹۹۴

خبرگزاري آريا - موسيقي ما – آلبوم «باور» با صداي «سعيد پاشا» منتشر شد. اين آلبوم شامل قطعاتي به نام‌هاي دل از دل من نکن، حال غم‌آلود، احساس عجيب، حس تازه، شب‌هاي سردم، تو با مني، اينو خوب ميدونم، منو نميخواد، دوست دارم، برگرد، لحظه‌ها و يکم هوا است. سعيد پاشا در اين آلبوم با چهره‌هاي مطرحي نظير زانيار خسروي، امير يگانه، سياوش صدري، ميلاد خسروي و اسماعيل کلانتري همکاري کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فيروز ويسانلو، سياوش صدري، بابک يوسفي، محسن حسن‌نيا، پيام طوني و بهنام حکيم هم نوازندگاني هستند که در آلبوم باور هنرنمايي کرده‌اند. تهيه و توليد آلبوم سعيد پاشا هم به همت موسسه فرهنگي هنري ايليا انجام شده است. همچنين براي ثبت نظرات خود درباره آلبوم سعيد پاشا مي توانيد به اين صفحه مراجعه کنيد.
 
در ادامه مي‌توانيد کاورهاي آلبوم باور با صداي سعيد پاشا را ببينيد و دريافت کنيد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۵۵۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان در بندر عسلویه خبر داد و گفت: این شناور بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندر عسلویه، سرهنگ عبدالله خسروی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در عسلویه با اشاره به رصد و پایش همه شناورها در نوار ساحلی و مرز دریایی خلیج‌ فارس استان بوشهر اظهار داشت: برخورد با قاچاق کالا و سوخت در اولویت قرار دارد.

وی با اشاره به شناسایی محموله سوخت قاچاق در بندر عسلویه خاطرنشان کرد: با رصد و اشراف اطلاعاتی و اقدامات هدفمند عملیاتی مرزبانان کنگان موفق شدند یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر اضافه کرد: از این شناور 102 هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف و 2 نفر به مراجع قضایی استان بوشهر معرفی شد.

سرهنگ خسروی ارزش اقتصادی این میزان سوخت قاچاق را 3.2 میلیارد تومان اعلام و بیان کرد: حمل کالاها و دیگر محموله‌ها بدون مجوز دستگاه‌های ذیربط مورد پیگیری قانونی قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: عزم مرزبانان علاوه بر تأمین نظم و امنیت مرزهای دریایی خلیج‌ فارس، مبارزه با قاچاق‌های سازمان یافته جدی و قاطع است و با قاچاقچیان قاطعانه برخورد می‌شود.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • آمار مجوز‌های دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • آمار مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • آمار مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی سال قبل اعلام شد
  • ببینید | گریه‌های ماهور الوند از دیدن سکانسی عاشقانه با بازی زانیار خسروی
  • در دنیای فیک نیوزها، چطور از روان‌مان محافظت کنیم؟
  • سیاوش چراغی‌پور؛ از «زیرخاکی» تا سریال جدید سروش صحت
  • استوری سیاوش خیرابی علیه مردمی که به پمپ بنزین رفتند
  • خسروی: سود و زیان تیمها در جدول داوری برابر است
  • کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه
  • آلبوم عکس‌های ثبت‌شده توسط فضانوردان ماموریت «شنژو ۱۷»